اخبار داغ

نماینده مردم اصفهان:

سربازان و افسران آمریکایی از این به بعد خواب به چشم نخواهند دید

سربازان و افسران آمریکایی از این به بعد خواب به چشم نخواهند دید
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعلام می‌کنم مرکز فرماندهی سنتکام از این به بعد لحظه‌ای خواب بر چشم نخواهند دید و آن‌ها هدف اصلی ما هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با صاحب نیوز اظهار کرد: سپاه پاسداران مولود انقلاب اسلامی ایران است، جوانان سپاه جوانان بهشتی هستند که در مسیر دفاع از دستاوردهای و حفاظت از انقلاب طبق اصل 150 قانون اساسی نقش اول را دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که انقلاب هست سپاه هم هست؛ امریکا امروز در ذلت به سر می‌برد و این مسئله مهمی است اگر امریکا امروز سپاه پاسداران را تروریست می‌نامد به این معنی است که نیروی مسلح یک کشور را تروریست نامیده است.

,

وی افزود: این رفتار به معنای عظمت امریکا نیست؛ بلکه ضعف و زبونی و ذلت امریکاست؛ امریکا چهل سال است جمهوری اسلامی ایران و انقلاب و سپاه پاسداران را امتحان کرده و متوجه شده که سپاه برخوردار از یک قدرت مردمی است و آن هم زیر سایه رهبری است.

,

سالک عنوان کرد: اگر امریکا فکر می‌کند با تروریست خواندن سپاه می تواتد موجب اختلاف در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی شود این یک خیال خام است؛ وحدت نیروهای مسلح حول محور ولایت اساس حرکت انقلابی ماست و این موضوع مهمی است.

,

احمد سالک خاطر نشان کرد: مطمئن هستیم امریکا به ما اعلام جنگ کرده و ما دفاع خواهیم کرد؛ امروز در دو فوریت در مجلس شورای اسلامی حرکت مقابله با امریکا را در یک قالب جواب محکمی می‌دهیم و امیدواریم اثر داشته باشد.

,

وی افزود: امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و تمام منافع وی در منطقه و خاورمیانه به خطر می‌افتد؛ اعلام می‌کنم مرکز فرماندهی سنتکام از این به بعد لحظه‌ای خواب بر چشم نخواهند دید و آن‌ها هدف اصلی ما هستند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه