اخبار داغ

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس:

مصادیق زیادی از تروریست بودن نیروهای نظامی آمریکا وجود دارد

مصادیق زیادی از تروریست بودن نیروهای نظامی آمریکا وجود دارد
نماینده مردم سمنان،مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: مصادیق بسیار زیادی داریم که نشان می دهد نیروهای نظامی آمریکا تروریست هستند و این می تواند تبعات خطرناکی برای آنها داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مرآت در واکنش به اقدام ترامپ در تروریست اعلام کردن سپاه جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: قبل از اعلام این اقدام آمریکا، مجلس هشدار داد که اگر چنین شود، طرح دو فوریتی را در رابطه با اقدام متقابل علیه نیروهای مسلح آمریکا انجام خواهیم داد که بعد از این اقدام احمقانه آمریکا، بلافاصله مجلس موضع گیری کرد و طرح دو فوریتی مطرح و با رای قاطعی تصویب شد.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی تاکید کرد: اگر آمریکا بخواهد این روند را ادامه دهد نیروهای مسلح آمریکا هم به عنوان نیروهای تروریستی معرفی خواهند شد، ولی با این تفاوت که ما مصادیق بسیار زیادی برای اثبات تروریستی بودن نیروهای نظامی آمریکا داریم.

,

این نماینده مجلس تصریح کرد: اقدامات آمریکا در دهه های اخیر از شرق آسیا در ویتنام و جنگ های خونینی که علیه مردم داشتند گرفته تا استفاده از بمب های اتم که شهرهای هیروشیما و نازاکاکی ژاپن را مورد حمله قرار دادند و ده ها هزار نفر را به خاک و خون کشیدند، نمونه بارز تروریستی بودن اقدامات آمریکا در جوامع مختلف می باشد.

,

همتی اضافه کرد: دخالت در کودتاهای داخل کشور ایران، طراحی های کودتا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، حمایت از شاه و صدام متجاوز به ایران، حمایت از داعش و تشکیل گروههای القائده که باعث جنایات و خونریزی ها ی وسیعی در کشورهایی چون یمن، عراق و سوریه شدند و حمایت از رژیم اشغالگر قدس از جمله مصادیق دیگر تروریستی بودن آمریکاست.

,

وی افزود: همه این ادله نشان می دهد نیروهای نظامی آمریکا مصداق بارز تروریست هستند و این می تواند تبعات خطرناکی برای آنها به خصوص در منطقه غرب آسیا داشته باشد.

,

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: اگر دنیا با این قلدری های ترامپ و جنگ طلبی های او مقابله نکند آینده دنیا، آینده دشواری برای همه خواهد بود.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه