اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه خبر داد؛

افزایش وام مسکن ایثارگران در کرمانشاه

افزایش وام مسکن ایثارگران در کرمانشاه
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: با توجه به قرارگرفتن استان در لیست کلانشهرها وام مسکن ایثارگران و خانواده‌های شهدا به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام هادی عسگری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، با گرامیداشت روز جانباز اظهار داشت: به منظور بزرگداشت مقام جانباز جلساتی با کمیته ایثارگران برگزار شده که بر مبنای آن دستگاه‌های اجرایی ملزم به اجرای مراسم جشن و تقدیر از کارکنان جانباز شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز،,

وی افزود: همچنین برنامه ریزی های لازم برای پخش ویژه برنامه‌هایی از صدا و سیما، انجام تبلیغات محیطی و دیدار با خانواده‌های شهدا توسط مسئولان انجام شده است.

,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه از افزایش وام مسکن به ایثارگران و خانواده‌های شهدا خبر داد و گفت: با توجه به کلان شهر شدن کرمانشاه وام مسکن خانواده‌های شهدا و جانبازان به یک صد میلیون تومان افزایش یافت.

,

وی با بیان اینکه همچنین وام ازدواج خانواده‌های ایثارگر و شهدا دو برابر افراد عادی است، بیان داشت: قرار گرفتن کرمانشاه در لیست مناطق جنگی نیز سبب برخورداری جانبازان از مزایا خواهد شد.

,

به گفته مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه مردم استان کرمانشاه در طول هشت سال دفاع مقدس ۲۱ هزار و ۷۰۰ جانباز تقدیم انقلاب کردند.

,

وی جانبازان را یادگاران دفاع مقدس و اسناد گویای انقلاب دانست و بیان کرد: با توجه به اینکه جانبازان در دوران دفاع مقدس هم رزم شهدا بودند و سرنوشت شهدا رفتن بود جانبازان اسوه‌های صبر و مقاومت و مروج فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

,

حجت الاسلام عسگری گفت: نام جانبازان در دفتری ثبت شده که نام حضرت عباس بر سر در آن مزین شده و ایشان الگوی عملی جانبازان ما هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه