اخبار داغ

مسئول موکب خاتم الانبیاء رفسنجان:

خدمت رسانی موکب خاتم الانبیاء رفسنجان برای سیل زدگان+تصاویر

خدمت رسانی موکب خاتم الانبیاء رفسنجان برای سیل زدگان+تصاویر
موکب خاتم الانبیاء رفسنجان همان که در روزهای اربعین در خدمات رسانی به زوار امام حسین(ع) پیشتاز است، امروز در حال جمع آوری کمک برای سیل زدگان میهن است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان; علی بابایی صبح امروز در جمع خبرنگاران رفسنجان با بیان اینکه قبل از اینکه موکب ها به مناطق سیل زده دعوت شوند توانستیم به سیل زدگان مناطق شمال کشور آق قلا و گمیشان خدمت رسانی کنیم اظهار داشت :از مردم رفسنجان جهت کمک رسانی به مناطق سیل زده و همچنین از خبرنگاران جهت اطلاع رسانی و کمک به مناطق تشکر می کنم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان;, ,

وی بیان داشت: همراه با ۱۳ نفر از خادمین موکب خاتم الانبیاء شهرستان به صورت مستقیم کمک های مردمی را به دست سیل زدگان رساندیم و از نزدیک اوضاع و احوال مردم سیل زده را مشاهده کردیم .

,

مسئول موکب خاتم الانبیاء رفسنجان ضمن بیان وضعیت اسفناک مردم سیل زده تصریح کرد: در راستای دستور سردار سلیمانی به مواکب در خصوص کمک به سیل زدگان قرار شد استان کرمان به منطقه سیل زده خوزستان و همچنین شمال کشور کمک رسانی کند.

,

وی افزود: موکب امام علی (ع) رفسنجان به کمک خیریه خبازان یک دستگاه نانوایی ابتدا در  لرستان و بعد در خوزستان راه اندازی کردند که قرار شد موکب ما هم جهت آشپزی به آنها ملحق شود .

,

بابایی خاطرنشان کرد : مقرر شد تا ملزومات ضروری را از مردم رفسنجان جمع اوری و روزانه بین ۵ تا ۶ هزار غذای ظهر و شب بین سیل زدگان در مرکز اردویی و جهادی اسکان داده شده اند توزیع نماییم .

,

وی با بیان اینکه ما منتظر کمک کردن رفسنجان هستیم تا بتوانیم در منطقه خوزستان کمک رسانی کنیم تاکید داشت : توسط مردم خیر رفسنجان ملزوماتی چون پتو ،شیرخشک ،وسایل بهداشتی و…جمع اوری شده است امیدواریم بتوانیم این بار را تکمیل نماییم و به مدت یکماه در منطقه سیل زده خدمت رسانی کنیم .

,

رئیس موکب خاتم النبیاء رفسنجان با بیان اینکه ما تعهد تهیه غذای ۶ هزار پرس غذا را برای ناهار و شام به عتبات داده ایم گفت: جامعه بسیج دانشگاه علوم پزشکی و خیریه خبازان نانوایی شهرستان برای تهیه ۶ هزار قرص نان به کمک می آیند .بابایی یادآور شد :پایگاه های موکب خاتم الانبیاء واقع در خیابان امام روبروی بانک پارسیان و پایگاهی در مناطق نوق و سرچشمه برای جمع آوری کمک های مردمی احداث شده است .

,

وی به استقبال مردم رفسنجان برای کمک به مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: قریب ۵۵ میلیون تومان چه به صورت نقدی و چه به صورت کمک و کالا برای مناطق سیل زده شمال کشورجمع اوری شد .

,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه