اخبار داغ

واکنش استاندار سمنان به اقدام اخیر آمریکا؛

تروریسم خطاب کردن سپاه جایگاه بین المللی آمریکا را تنزل می دهد/ نقض معاهدات بین المللی جزو سیاستگذاری آمریکا است

تروریسم خطاب کردن سپاه جایگاه بین المللی آمریکا را تنزل می دهد/ نقض معاهدات بین المللی جزو سیاستگذاری آمریکا است
استاندار سمنان با اشاره به اینکه نقض معاهدات بین المللی جزو سیاستگذاری آمریکا است، گفت: تروریست خواندن سپاه جایگاه بین المللی آمریکا را تنزل می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا آشناگر استاندار سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت ضمن محکوم کردن اقدام مذبوحانه نظام حاکمه آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی گفت: قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در لیست گروههای تروریستی، استراتژی منقضی شده ای از سوی تصمیم سازان آمریکایی است که همچون تصمیمات نابخردانه گذشته راه به جایی نبرده و نخواهد برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,

استاندار سمنان در ادامه افزود: نقض اصول، عرف و معاهدات عام الشمول بین المللی جزو رویه های عادی  در ساختار سیاستگذاری آمریکا گشته، نقش بین المللی این کشور را روز به روز تنزل داده و فشارهای روزافزونی را در داخل و خارج بر آن تحمیل می کند.

,

وی با بیان اینکه آمریکایی ها از این حربه در جهت تاثیرگذاری بر فضای روانی ایران استفاده می کنند، اظهار کرد: اقداماتی نظیر برگزاری نشست ضد ایرانی لهستان، تشکیل گروه ویژه اقدام علیه ایران و اخیرا طرح قرار گرفتن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی بعد از خروج آمریکا از برجام حاکی از آن است که هدف اصلی آنها تثبیت و افزایش فشارهای داخلی و خارجی بر ایران از طریق راه اندازی جنگ روانی است.

,

آشناگر همچنین تصریح کرد: هر اقدامی که منجر به تثبیت حضور ایران در منطقه، گسترش عمق استراتژیک، شکل گیری ایران قوی از درون، تعمیق پیوند‌های مستحکم فیمابین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیرو‌های نظامی محور مقاومت و افزایش بازدارندگی ایران اسلامی شود در چارچوب راهبردهای بلند مدت امنیت ملی کشور مناسب خواهد بود.

,

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه تمامی ساختار سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی کشور اعم از دولت و ملت هوشیار بوده و این تهدید را به فرصتی برای افزایش همگرایی درونی و وحدت عمیق و گسترده ملی  تبدیل کنند، گفت: خوشبختانه در ذیل رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری و سیاست ها و راهبردهای مناسب دولت واکنش بسیار مناسب و مطلوبی در قالب بیانیه شورای عالی امنیت ملی به این اقدام خصمانه دولت آمریکا صورت گرفته است که نشاندهنده آمادگی کشور برای مقابله با شرایط سخت است.

,

آشناگر در خاتمه خاطرنشان کرد: امید است در سایه این همدلی، تدبیر و وحدت کلمه که بر حول محور ولایت فقیه شکل گرفته است، تمامی توطئه های دشمن  نقش بر آب شده و زمینه رشد و توسعه روزافزون کشور هر چه بیشتر فراهم شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه