اخبار داغ

حرکت امریکا در تروریست نامیدن سپاه بیش از پیش چهره نفرت بار خود رانشان داد

حرکت امریکا در تروریست نامیدن سپاه بیش از پیش چهره نفرت بار خود رانشان داد
استاندار همدان در دیدار صمیمی با فرماندهان ارشد سپاه انصارالحسین ع استان همدان که پیش از ظهر امروز در سپاه استان برگزار شد گفت: آمریکا با حرکت غیر انسانی و غیر اخلاقی یک نهاد قانونی کشور که در چارچوب قوانین بین المللی عمل می کند را تحریم می کند و این نهاد را تروریست می داند اما با این اقدامات بیش از پیش چهره کریه آمریکا را نشان می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، سعید شاهرخی صبح امروز در جلسه دیدار با فرمانده سپاه همدان با بیان اینکه کج فهمی آمریکا و سر آنان از فرهنگ و نظام جمهوری اسلامی باعث شد برخلاف کارهای شان ثمراتی برای ما داشته باشد اظهار داشت: ما همان بسیجی سال ۵۹ هستیم که ماموریت هایمان عوض شده و همه ما پاسدار هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی افزود: پوشیدن لباس توسط نمایندگان در روح و جسم مردم اثر گذاشت و مردم یکپارچه شدند.
 استاندار همدان با اشاره به نقش بی‌بدیل سپاه خاطر نشان کرد: نوع نقش سپاه در مبارزه با ایادی استکبار و جنگ تحمیلی و غیر از جنگ و همچنین در عرصه های داخلی و خارجی واقعا بی نظیر و بی بدیل بوده است.
 شاهرخی ادامه داد: دشمن هم از این اقدامات سپاه و نقش بی بدیل آن عصبانی است و سپاه آنجایی که باید پنجه در پنجه نیروهای نظامی دشمن بیاندازد نقش پررنگی داشته است.

,
,
,

استاندار همدان با اشاره به اینکه سپاه در عرصه سازندگی بعد از جنگ با کمترین هزینه بزرگترین اقدامات را انجام داده است تاکید کرد: اثرگذاری سپاه است که موجب دلخوری و ناراحتی استکبار و آمریکا شده است.

,

 مقام ارشد اجرایی استان با اشاره به سفر مخفیانه و چراغ خاموش ترامپ به عراق گفت: هزینه سنگین در عراق و منطقه کردند اما سپاه و سردار سلیمانی تمام معادلات آنها را در منطقه به هم زدند.

,

 وی با اشاره به تلاش دشمن بعد از جنگ تحمیلی در راستای محدود کردن توان دفاعی جمهوری اسلامی بیان کرد: دشمن بعد از جنگ تحمیلی تلاش کرد که نتوانیم ابزار دفاعی تولید کنیم اما امروز صنعت دفاعی ما برگ برنده و برجسته است.

,

 شاهرخی تاکید کرد: آمریکا با حرکت غیر انسانی و غیر اخلاقی یک نهاد قانونی کشور که در چارچوب قوانین بین المللی عمل می کند را تحریم می کند و این نهاد را تروریست می داند اما با این اقدامات بیش از پیش چهره کریه آمریکا را نشان می دهد.

,

استاندار همدان با بیان اینکه سپاه محبوب بود و امروز در روح و مردم و جان مردم بیش از گذشته محبوب تر و عزیز تر خواهد بود افزود: دشمن ملت ایران را نشناخته و اقدام ترامپ موجب تقویت ملی و عزیز تر شدن  سپاه خواهد شد و سپاه گام هایش را به نمایندگی از ملت جدی تر بر می دارد.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه