اخبار داغ

ورود سازمان بازرسی به واگذاری زمین‌ به افرادی خاص در مناطق ییلاقی؛

بازرس کل استان یزد: اجازه واگذاری یک متر زمین را هم بصورت غیرقانونی نمی‌دهیم

بازرس کل استان یزد: اجازه واگذاری یک متر زمین را هم بصورت غیرقانونی نمی‌دهیم
رئیس سازمان بازرسی استان یزد گفت: مهم نیست که چه شخصی درخواستی برای چه فعالیتی دارد؛ موضوع اصلی این است که فعالیت باید قانونی و بدون رانت و فساد باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس سازمان بازرسی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص حواشی ایجاد شده در واگذاری زمین‌های مناطق ییلاقی استان یزد به افرادی خاص گفت: آنچه که در رابطه با بحث واگذاری زمین در روستای ده بالا در رسانه ها مطرح شد، درست نبوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا, :,

حجت الاسلام اکبر طالبی اذعان داشت: به شخصی که درخواست طرح گردشگری داده است تاکنون هیچگونه زمینی واگذار نشده و این شخص صرفاً یک مجوز فعالیت گردشگری گرفته است بدون اینکه حقی از کسی ضایع شود و تخلف قانونی صورت بگیرد.

,

وی ادامه داد: وقتی مجوز احداث یک مجموعه گردشگری گرفته می شود قاعدتاً این طرح باید در یک منطقه ای اجرایی شود یعنی درخواست کننده باید در مکانی که تقاضا دارد، زمین شخصی داشته باشد یا خریداری کند و یا دولت زمینی را به وی واگذار کند.

,

طالبی با بیان اینکه سازمان بازرسی استان به این موضوع ورود کرده است، افزود: تاکنون هیچ گونه زمینی به شخصی که گفته شده از سوی هیچ نهاد دولتی همانند بنیاد مسکن، منابع طبیعی و... واگذار نشده است.

,

وی اظهار داشت: مهم نیست که چه شخصی درخواستی برای چه فعالیتی دارد؛ موضوع اصلی این است که فعالیت باید قانونی و بدون رانت و فساد باشد.

,

وی تصریح کرد: من شخصاً با امام جمعه ده بالا در رابطه موضوعی که در نمازجمعه مطرح کردند؛ صحبت کردم و آقای میرجعفری بیان داشت که مقصود من نظارت بر واگذاری بوده است نه اینکه زمینی واگذار شده است.

,

رئیس سازمان بازرسی یزد گفت: اجازه واگذاری حتی یک متر زمین را بصورت غیرقانونی به هیچ کسی نخواهیم داد و هر کسی مستندی در این رابطه دارد به سازمان بازرسی استان ارائه کند.

,

انتهای پیام/م*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه