اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان زنجان خبر داد؛

اجرای محورهای گام دوم انقلاب با تمام توان در دستگاه قضایی استان زنجان

اجرای محورهای گام دوم انقلاب با تمام توان در دستگاه قضایی استان زنجان
رئیس کل دادگستری استان زنجان از اجرای محورهای گام دوم انقلاب با تمام توان در دستگاه قضایی استان زنجان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت الاسلام  اسمعیل صادقی نیارکی امروز در دیدار با  ائمه جمعه استان که در دفتر رییس کل دادگستری استان برگزار شد ، ضمن تبریک سال نو  از حمایت های معنوی ائمه جمعه از دستگاه قضایی استان تقدیر کرد و اظهار داشت: دستگاه قضایی نیازمند حمایتهای ارزشمند همه علما ، خصوصا ائمه جمعه  در انجام وظایف  و اجرای عدالت در جامعه می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه بروز برخی مشکلات و همچنین زمینه  تشکیل پرونده ها در محاکم متأثر از مسائل فرهنگی، سبک زندگی  و معاشرت مردم  است، افزود: تبیین و آگاهی مردم به مسائل فرهنگی وآشنایی با سبک  زندگی نیازمند شتاب بیشتری است که  نقش ائمه جمعه در این میان مهم و اثر گذار است.  

,

رئیس شورای قضایی استان زنجان ادامه داد: اجرای محورهای گام دوم انقلاب با جدیت و تمام توان در  همه حوزه های دستگاه قضایی  استان اجرا خواهد شد و البته  اجرای هر کاری سختی خودش را دارد، اما به سرانجام رساندن کار سخت  با برکت است.

,

رئیس کل دادگستری استان زنجان بااشاره به انتصاب آیت الله رییسی به ریاست قوه قضاییه  و تأکید  ایشان بر مبارزه با فساد در کشور عنوان کرد: دستگاه قضایی استان  در راستای اجرای سیاستهای قوه قضاییه تمام تلاش خود را برای مبارزه با فساد در استان بکار خواهد بست چرا که معتقدیم  با تحقق این امر  کمک شایانی  به  اقتصاد کشور  . رونق تولید خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه