اخبار داغ

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران :

مردم ایران اسلامی همگی حامی سپاه پاسداران هستند / آمریکا و ترامپ خود تروریست و تروریست پرور هستند

مردم ایران اسلامی همگی حامی سپاه پاسداران هستند / آمریکا و ترامپ خود تروریست و تروریست پرور هستند
نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در ارتباط با اقدام اخیر آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی گفت: آمریکا و ترامپ خود تروریست و تروریست پرور هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید احسن علوی نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، در ارتباط با اقدام اخیر آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی اظهار داشت: آمریکا و ترامپ خود تروریست و تروریست پرور هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

 

,


وی افزود: سپاه پاسداران یک نهاد مردمی و از بطن انقلاب و زاییده تفکر انقلاب اسلامی است و بر اساس قانون اساسی کشور تشکیل شده است و این اقدام مذبوحانه آمریکا تاثیری بر اقتدار سپاه پاسداران نخواهد داشت.

,
,

 

,


نماینده مردم شهرستان های سنندج کامیاران و دیواندره خاطر نشان کرد: بی تردید اگر سپاه پاسداران نبود امروز داعش نه تنها در سوریه و عراق که چه بسا در دیگر کشورهای منطقه و در ایران اسلامی حضور داشت و امنیت و آرامش مردم را سلب می نمود.

,
,

 

,


وی با بیان اینکه داعش ساخته و پرداخته آمریکا بوده است افزود: آمریکایی ها از اقتدار و توانمندی سپاه وحشت دارند و در واقع با اینگونه حرکات حقارت خود را بیشتر نشان می دهند.

,
,

 

,


علوی ادامه داد: امروز سپاه پاسداران در اوج اقتدار و توانمندی قرار دارد و این رفتار خصمانه آمریکا اتحاد و یکپارچگی نیروهای نظامی و مردم را بیش از گذشته خواهد کرد.

,
,

 

,


به گفته علوی آمریکا پس از بی نتیجه ماندن فشارهای اقتصادی خود علیه ایران با این حرکت انتحاری سست و زبون ماندن خود و اقدامات خود را ثابت کرده است.

,
,

 

,


وی در پایان ضمن محکوم نمودن این اقدام آمریکا گفت: مردم ایران اسلامی همگی حامی سپاه پاسداران هستند و در برابر رفتار خصمانه آمریکایی ها سکوت نخواهند کرد.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه