اخبار داغ

یادداشت؛

مردم ایران خود را از سبزپوشان پاسدار انقلاب اسلامی می دانند

مردم ایران خود را از سبزپوشان پاسدار انقلاب اسلامی می دانند
دانشجویان دانشگاه های پیام نور و آزاد اسلامی شهر کنگان در محکومیت اقدام خصمانه ایالات متحده آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در لیست سازمان های تروریستی بیانیه صادر کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ دانشجویان دانشگاه های پیام نور و آزاد اسلامی شهر کنگان در محکومیت اقدام خصمانه ایالات متحده آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در لیست سازمان های تروریستی بیانیه صادر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,


بسیج دانشجویی شهید رنجبر دانشگاه پیام نور کنگان در قسمتی از بیانیه خود با اشاره به آیه 76 سوره نساء آورده است: نه فقط کشور ایران بلکه بیشتر مردم مستضعف کشورهای منطقه پشتیبان سپاه هستند. بزرگترین و اصلی ترین  دغدغه آمریکا و کشور های خائن مانند عربستان سعودی، نابودی سپاه است، البته باید گفت که این برای همیشه برای آنها یک رویا می ماند و افزودن اسم سپاه به فهرست سازمان های تروریستی از نشانه های کم آوردن آمریکا و‌ کشورهای تابع آن است و این احمقانه ترین و خنده دارترین کار آنها است چون با این کار از ارزش سپاه کم نمی شود.

,
,


در ادامه این بیانیه عنوان شده است: آمریکا از دست این نهادها عصبانی است از دست آن چهره ها و شخصیت هایی که «خط ضد امپریالیسم» را خط اصلی این انقلاب در بُعد خارجی اش ترسیم کرده اند عصبانی است.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگان نیز در بیانیه خود با اشاره به خوش خدمتی ترامپ برای رژیم صهیونیستی در قرار دادن اسم سپاه پاسداران در ردیف سازمان های تروریستی آورده است: اقدام ددمنشانه ایالات متحده آمریکا و تلاش نافرجام برای تثبیت هژمونی خود و ماجراجویی دیوانه وار ترامپ و خوش خدمتی وی به رژیم صهیونیستی  و قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، سازمانی برآمده از بطن قانون اساسی یک کشور رسمی و مستقل، در ردیف سازمان های تروریستی را به شدت محکوم می کنیم.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کنگان در این بیانیه با بیان پیوند عمیق مردم ایران اسلامی و سپاه پاسداران اضافه کرده است: فرزندان ایران اسلامی با هر نوع نگرش و گرایش سیاسی، هوشیارانه و مدبّرانه و آگاهانه یک دل و یک صدا خود را عضوی از سبزجامگان و پاسداران سرافراز انقلاب اسلامی ایران می دانند و مردانه از هویت و شرف و غیرت خود در مقابل استعمار و استثمار و زورگویی ها و یاوه گویی ها و بی خردی های ترامپ خون آشام و حامیان و سازندگان اصلی تروریسم و هم ‌پیمانانش دفاع خواهند کرد و با اتحاد، یکپارچگی، همبستگی و درک درست از مقتضیات زمان و مکان و حساسیت های منطقه ای و التهابات نظام بین الملل، حمایت جانانه و متعهّدانه خود را از نیروهای مسلحِ حافظ صلح، ثبات، امنیت، اقتدار و تمامیت ارضی ایران اسلامی اعلام می دارند.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه