اخبار داغ

بیانیه دانشجویان علوم پزشکی بوشهر؛

سپاه سدی محکم در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی است

سپاه سدی محکم در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی است
بسیج ‌دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با صدور بیانیه ای در محکومیت اقدام آمریکا نسبت به تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان مجاهدت های خالصانه سپاه، این اقدام آمریکا را در جهت نابودی انقلاب اسلامی دانستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ بسیج ‌دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با صدور بیانیه ای در محکومیت اقدام آمریکا نسبت به تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان مجاهدت های خالصانه سپاه، این اقدام آمریکا را در جهت نابودی انقلاب اسلامی دانستند. متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس ,

 

,

بسمه تعالی

,

از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران و با تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دشمنان این مرز و بوم که برای به شکست کشاندن این انقلاب مردمی، طرح ها و نقشه ها در سر می پروراندند، سدی را در برابر خود دیدند که همانند همان انقلاب، از جنس خود مردم بود.

,

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نه تنها در ۸ سال جنگ با نیرومندترین کشورهای جهان علیه ایران خوش درخشید و در کنار ارتش جمهوری اسلامی ایران بود، بلکه پس از جنگ تحمیلی نیز در حفظ امنیت، آبادانی و خودکفایی کشور در بسیاری از زمینه ها کوشا بود و چه در وقت آرامش و چه در وقت تلخ کامی ها، یار و یاور مردم بوده و هست.

,

این ارگان توانست نیروهایی را تربیت کند که وقتی جان و ناموس انسانی را در معرض ظلم و خطر دید، برای دفاع از مظلوم سر از پا نشناسد و صدها کیلومتر دورتر از مرزها به دفاع از انسانیت بپردازد.

,

امروز آمریکایی را شاهد هستیم که در عین آن که بقای قدرت خود را در قتل، ترور، غارت، و به آتش کشیدن دیگر کشورها می‌بیند، با وقاحت تمام سپاه پاسداران را "تروریست" می نامند و این در حالی است که هم اکنون این ارگان در کنار دیگر ارگان‌های کشور در حال کمک رسانی به سیل زدگانی هستند که به دلیل تحریم‌های آمریکا، حتی از کمک صلیب سرخ جهانی نیز محروم هستند.

,

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر این اقدام را به شدت محکوم کرده و یادآور می شود که چنین اقداماتی همبستگی و اتحاد میان ایرانیان را افزایش می دهد، ایرانیانی که با وجود تفاوت در بسیاری از دیدگاه‌ها و سلیقه‌ها، قدردان برادرانی هستند که برای امنیت و آرامش آن ها از جان مایه می‌گذارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه