اخبار داغ

امام جمعه موقت تهران در اجتماع طلاب قم:

دولت آمریکا تروریست و تروریست پرور است/ اقدام اخیر آمریکا سبب ایجاد وحدت در کشور شد

دولت آمریکا تروریست و تروریست پرور است/ اقدام اخیر آمریکا سبب ایجاد وحدت در کشور شد
عضو مجلس خبرگان رهبری در جمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه ما همه عضو ناپیوسته سپاه پاسداران هستیم، گفت: تمام دنیا با دلیل و استدلال می داند که خود دولت آمریکا تروریست و تروریست پرور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، آیت الله سید احمد خاتمی امروز در مدرسه فیضیه قم و در جمع طلاب و فضلایی که در مدرسه فیضیه قم برای محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا حضور یافته بودند ، بیان داشت: آمریکا با تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنبال آن است تا نظام ما را تروریست اعلام کند؛ در حالی که تمام دنیا با دلیل و استدلال می داند که خود دولت آمریکا تروریست و تروریست پرور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,


وی دونالد ترامپ را رئیس جمهور بی خِرَد آمریکا خواند و گفت: او خود معترف است که داعش توسط مقامات سابق دولت ایالات متحده تأسیس و پرورانده شده است؛ بنابراین با صراحت می گوییم که تمام ارتش آمریکا، ارتش تروریستی و تروریست پرور است.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین به کینه دیرینه آمریکا نسبت به نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: همه دشمنی آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران، بر سر اسلام و دین است و موارد دیگر مانند انرژی هسته ای، حقوق بشر یا امثال آن بهانه ای بیش نیست.

وی در این باره افزود: خداوند در قرآن کریم با بیان این آیه که «و لا یزالون یقاتلونکم حتی یردّوکم عن دینکم ان استطاعوا» این نکته را بیان می فرماید که دشمنان همیشه در صدد دشمنی و ضربه زدن هستند تا مومنان را از دین خود بازگردانند؛ در حالی که ما تا آخرین قطره خون خود پای اسلام ناب ایستاده ایم.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: باید گفت الحمد لله الذی جعل اعداءنا مِن الحُمقاء. در حقیقت همین رفتار اخیر دولت آمریکا در تروریستی کردن سپاه سبب شد تا سپاه که در عمق جان ها جای داشت؛ بیشتر در دل ها نفوذ کند و بر محبوبیتش افزوده شود؛ به ویژه آن که این اتفاق با روز پاسدار همزمان شد.

دولت آل سعود، دولت آل سقوط خواهد شد

,
,
,
,
,
,
,
,
,
, دولت آل سعود، دولت آل سقوط خواهد شد,


وی ادامه داد: مقامات یکی از کشورهای همسایه ما اعلام کرد که این اقدام اخیر آمریکا به پیشنهاد یکی از دولت های منطقه صورت گرفته و البته به همین دلیل هم هست که فریاد «مرگ بر آل سعود» مردم و طلاب بلند است.

خاتمی در عین حال بیان داشت: از عبادت های بزرگ امروزه ، تلاش برای اسقاط دولت خائن الحرمین الشریفین است؛ چراکه اینان بازوی شیطان بزرگ در منطقه هستند و ان شاء الله به یاری خدا، دولت آل سعود، دولت آل سقوط خواهد شد.

وی اقدام اخیر آمریکا را سبب ایجاد وحدت در کشور توصیف و در پایان از همه مردم و نهادهایی که با اعلام و صدور بیانیه، این اقدام آمریکا را محکوم کردند تشکر کرد.

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه