اخبار داغ

پزشک خراسان شمالی ۲۵ اسب را برای کمک به سیلزدگان به مزایده گذاشت

پزشک خراسان شمالی ۲۵ اسب را برای کمک به سیلزدگان به مزایده گذاشت
عبدالجلیل غیادی، پزشک ساکن جرگلان و یکی از بزرگترین پرورش دهندگان اسب اصیل ترکمن در خراسان شمالی ، ۲۵ سر اسب خود را برای کمک به سیلزدگان کشور به مزایده گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، عبدالجلیل غیادی پزشک اهل گمیشان استان گلستان که ۲۵ سال است که در جرگلان ساکن است و به کار طبابت و پرورش اسب اصیل ترکمن مشغول است، اظهار کرد: با توجه به وسعت آسیب های انسانی و زیست محیطی و نیازهای مبرم پزشکی و دارویی و غذایی و پشتیبانی در مناطق سیل زده 25 سر اسب را به مزایده گذاشته ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک, ، , عبدالجلیل غیادی پزشک اهل گمیشان استان گلستان که ۲۵ سال است که در جرگلان ساکن است و به کار طبابت و پرورش اسب اصیل ترکمن مشغول است، , اظهار کرد: با توجه به وسعت آسیب های انسانی و زیست محیطی و نیازهای مبرم پزشکی و دارویی و غذایی و پشتیبانی در مناطق سیل زده 25 سر اسب را به مزایده گذاشته ایم.,

غیادی افزود: در این اقدام با همکاری دست اندرکاران صنعت اسب ایران با مشارکت معنوی هنرمندان مطرح کشور، مصمم هستیم با برگزاری مراسم مزایده-گلریزان و برگزاری نمایشگاه ویژه خلق آثار هنری، از هموطنان سیل زده ی خود در استان های کشور حمایت کنیم .

,

وی ادامه داد: در این طرح ، به منظور تشویق خیرین و خریداران، اسب های اهدایی در مجموعه سوارکاری نوروزآباد تهران با مبالغ پایه ی زیرقیمت کارشناسی به معرض گلریزان و مزایده گذاشته می شود و تمامی در آمدهای حاصل از مزایده  و گلریزان اسب‌های اهدایی، به منظور تقویت پایگاه‌های امداد رسانی پزشکی و آموزشی به مناطق سیل زده اهدا می شود.

,

غیادی افزود: همچنین در کنار این رویداد، توسط هنرمندان نقاش داوطلب، روی بدن و پوشش اسب های ترکمن حاضر در رویداد، نقاشی و طرح های مفهومی با موضوع یادبود و همدردی با مردم سیل زده  کشیده می شود و عکس های نهایی گرفته شده در نمایشگاه های هنری تهران به نمایش و فروش گذاشته خواهد شد تا تمامی عواید حاصل از این نمایشگاه نیز به کمک به مناطق سیل زده اختصاص داده می شود.

,

وی اظهار کرد :  از نقاط عطف این مراسم باشکوه، راه اندازی بانک خیریه ایده است که صاحبان ایده و موسسات طراح و ایده پرداز، با رویکرد ایده پردازی برای توسعه اشتغال مولد و پایدار در مناطق آسیب پذیر کشور، ایده ها و طرحهای ناب خود را بطور داوطلبانه، به بانک خیریه ایده، اهدا خواهند کرد.

,

غیادی گفت:اسامی هنرمندان و گالری محل نمایشگاه  متعاقبا اعلام می شود.

,

گفتنی است: در خراسان شمالی شهرستان رازوجرگلان با بیش از هزار سر اسب اصیل ترکمن مهد این نژاد برتر است که دکتر غیادی پزشک عمومی در حفظ و احیای آن نقش مهم و کلیدی در این شهرستان داشته است .

,

انتهای پیام/ رحیمی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه