اخبار داغ

قلعه نویی و منصوریان در فصل آینده آسیا می توانند روی نیمکت بنشینند؟

قلعه نویی و منصوریان در فصل آینده آسیا می توانند روی نیمکت بنشینند؟
بر اساس دستور العمل تازه کمیته آموزش کنفدراسیون فوتبال آسیا از فصل آینده مربیانی می توانند تیم های خود را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کنند که دارای مدرک حرفه ای باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از  صاحب نیوز؛ بر اساس دستور العمل تازه کمیته آموزش کنفدراسیون فوتبال آسیا از فصل آینده مربیانی می توانند تیم های خود را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کنند که دارای مدرک حرفه ای باشند و کنفدراسیون فوتبال آسیا از فدراسیون های ملی خواسته این قانون را در بازی های داخلی هم اعمال کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

کمیته آموزش فدراسیون فوتبال کشورملن در خبری اعلام کرد: در فصل ۹۹-۹۸ به بعد سازمان لیگ فوتبال در سطح لیگ برتر تنها مجاز به ثبت قرارداد سرمربیانی است  که دارای حداقل مدرک معتبر مربیگری حرفه ای آسیا(Professional Coaching Diploma) و یا  مدارک مربیگری که در کنفدراسیون فوتبال آسیا معادل مدرک فوق ارزیابی شد؛ باشند.

,

اعمال این قانون در فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا قطعی به نظر می رسد و مربیانی می توانند فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا روی نیمکت تیم های خود بنشینند که دارای مدرک حرفه ای هستند، اما به نظر با کمی تأخیر در لیگ برتر اجرا خواهد شد. اما از بین مربیانی که هم اکنون در لیگ برتر هستند کدام مربیان دارای مدرک حرفه ای هستند و کدام مربیان مدرک ندارند؟

,

برانکو : دارد
لیکنز: دارد
امیر قلعه نویی: دارد
یحیی گل محمدی: در شرف گذراندن
علی دایی: در شرف گذراندن
افشین قطبی: دارد
مهدی تارتار: در شرف گذراندن
رضا مهاجری: در شرف گذراندن
علیرضا منصوریان: در شرف گذراندن
مجید جلالی: دارد
سرجیو: دارد
علیرضا مرزبان: دارد
نادر دست نشان: در شرف گذراندن
سید محمد علوی: ندارد

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه