اخبار داغ

پویش ها و همایش های مردمی روحانیون ،دانشجویان و فرهنگیان در حمایت از سپاه:

دارالجهاد همدان به حمایت از سپاه تمام قد ایستاد/ ترافیک دیدارهای مدیران دستگاههای اجرایی با پاسداران انقلاب اسلامی

دارالجهاد همدان به حمایت از سپاه تمام قد ایستاد/ ترافیک دیدارهای مدیران دستگاههای اجرایی با پاسداران انقلاب اسلامی
استاندار همدان گفت: آمریکا با حرکت غیر انسانی و غیر اخلاقی یک نهاد قانونی کشور که در چارچوب قوانین بین المللی عمل می کند را تحریم می کند و این نهاد را تروریست می داند اما با این اقدامات بیش از پیش چهره کریه آمریکا را نشان می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، سپاه در عرصه سازندگی بعد از جنگ با کمترین هزینه بزرگترین اقدامات را انجام داده است و این اثرگذاری سپاه است که موجب دلخوری و ناراحتی استکبار و آمریکا شده است و به طوری مسئولان عالی رتبه استان به صورت انفرادی و گروهی  در محکوم کردن این اقدام امریکا دردارالمجاهدین استان همدان  پویش ها و همایش های مردمی روحانیون ،دانشجویان و فرهنگیان در حمایت از سپاه به راه افتاد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

, ,

به دنبال تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط دولت تروریست پرور آمریکا ، آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان پیامی ضمن محکوم کردن این حرکت مذبوحانه شیطان بزرگ تاکید می نمایم سپاه پاسداران همواره در قلب مردم ایران اسلامی و ملت های مظلوم و حق طلب جای دارد و مورد حمایت آنان خواهد بود.

, آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان, آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان,

 

,

, ,

آیت الله طه محمدی نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری ضمن محکومیت تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در پیامی این اقدام خصمانه را نشانه ضعف و ناتوانی دولت و رئیس جمهور نادان آمریکا دانست.

, آیت الله طه محمدی نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری, آیت الله طه محمدی نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری,

 

,

 

,

, ,

, ,

مهندس شاهرخی استاندار همدان به همراه معاونین،رییس سازمان مدیریت و مدیران ستادی استانداری باحضور در دفتر فرماندهی سپاه انصارالحسین (ع) با شورای فرماندهی سپاه استان دیدار و ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ؛روز پاسدار وروزجانباز ،اقدام اخیر آمریکا را باعث ایجاد وحدت وهمدلی بیشتر درون نظام  دانست و بر حفظ وحدت و همدلی در جامعه  در برابر نقشه های دشمنان تاکیدکرد.

,

 

,

, ,

دیدار فرماندار شهرستان تویسرکان با فرمانده سپاه شهرستان به مناسبت روز پاسدار

, دیدار فرماندار شهرستان تویسرکان با فرمانده سپاه شهرستان به مناسبت روز پاسدار, دیدار فرماندار شهرستان تویسرکان با فرمانده سپاه شهرستان به مناسبت روز پاسدار,

به مناسبت روز پاسدار فرماندار شهرستان تویسرکان به همراه تعدادی از روسای ادارات با فرماندهی و پرسنل ناحیه مقاومت سپاه این شهرستان دیدار کرد.

,

به گزارش نافع؛ همزمان با میلاد باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار حبیب مومیوندفرماندار تویسرکان به همراه جمعی از کارکنان فرمانداری  و تعدادی از روسای ادارات با حضور در ناحیه مقاومت بسیج سپاه با فرماندهی و پرسنل این ناحیه مقاومت دیدار و از زحمات شبانه‌روزی پاسداران قدردانی کرد.
«حبیب مومیوند» فرماندار شهرستان تویسرکان، سپاه پاسداران را پشتوانه ای محکم واستوار با نیروهایی متعهد و ولایت مدار دانست که در صیانت از انقلاب اسلامی وارزشهای الهی آن همچون دژی محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هر نوع نفوذ وتهدیدی محافظت می کند.
 

,
,
,

, ,

فرماندارشهرستان بهار در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه بهار: امروز دشمنان انقلاب از بالندگی و پیشرفت سپاه ناراحت هستند.

, فرماندارشهرستان بهار در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه بهار: امروز دشمنان انقلاب از بالندگی و پیشرفت سپاه ناراحت هستند., فرماندارشهرستان بهار در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه بهار: امروز دشمنان انقلاب از بالندگی و پیشرفت سپاه ناراحت هستند.,

 به مناسبت سوم شعبان که مصادف بود با روز میلاد حضرت امام حسین علیه السلام فرماندار و جانشین معاون فرماندار شهرستان بهار با فرمانده سپاه ناحیه بهار دیدار کردند.

,

احسان قنبری ، فرماندار شهرستان بهار در این دیدار گفت: الحمدلله امروز سپاه به بالندگی رسیده و از عظمت و جایگاه ویژه ای برخوردار است امروز دشمنان انقلاب ناراحت از این هستند که سپاه در تمام عرصه ها به بالندگی رسیده و پیشرفت کرده است.

,

احسان قنبری با اشاره به حضور سپاه در همه عرصه ها از جنله دفاع مقدس گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع مقدس و همچنین در تمام صحنه های انقلاب اسلامی به خوبی درخشید و مقبولیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز زبانزد است.

,

وی در پایان با بیان اینکه ما خود را از سپاه و سپاه را از خود می دانیم و با تبریک روز پاسدار از زحمات پرسنل سپاه ناحیه بهار تشکر نمود.

,

 

,

, ,

مسئولین،شخصیتها و احزاب سیاسی شهرستان رزن با حضور در سپاه ناحیه شهرستان رزن ضمن دیدار با فرمانده سپاه شهرستان حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر حماقت جدید ترامپ اعلام کردند.

, مسئولین،شخصیتها و احزاب سیاسی شهرستان رزن, مسئولین،شخصیتها و احزاب سیاسی شهرستان رزن,

 

,

, ,

حمیدرضاحاج بابایی نماینده مردم همدان :میخواستیم روز پاسدار را  تبریک بگوییم اما آمریکا سپاه پاسداران را در لیست سازمان های تروریستی قرار داد....

, حمیدرضاحاج بابایی نماینده مردم همدان :میخواستیم روز پاسدار را  تبریک بگوییم اما آمریکا سپاه پاسداران را در لیست سازمان های تروریستی قرار داد...., حمیدرضاحاج بابایی نماینده مردم همدان :میخواستیم روز پاسدار را  تبریک بگوییم اما آمریکا سپاه پاسداران را در لیست سازمان های تروریستی قرار داد....,

و چه تبریکی بالاتر از این که تو عامل وحشت شیطان بزرگ باشی؟!

,

امروز با لباس سبز در مجلس حاضر شدم.

,

 

,

, ,

 حجت الاسلام مغیثی امام جمعه‌ نهاوند به همراه جلالوند معاون سیاسی،امنیتی فرماندار وخدارحمی  ریاست بنیاد شهید و سایر مسئولین باسرهنگ حسن مرادی فرمانده سپاه ناحیه نهاوند به مناسبت روز پاسدار دیدار و با این نهاد انقلابی در راستای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی اعلام همبستگی کردند.

,  حجت الاسلام مغیثی امام جمعه‌ نهاوند, حجت الاسلام مغیثی امام جمعه‌ نهاوند,

 

,

 

,

, ,

دیدار حجت الاسلام محبی امام جمعه شهر فیروزان و رئیس ادراه تبلیغات اسلامی به همراه پرسنل اداره تبلیغات اسلامی نهاوند با فرمانده سپاه نهاوند با لباس مقدس پاسداری و اعلام همبستگی با پاسداران انقلاب اسلامی

,

 

,

, ,

دیدار رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و پرسنل شهرداری نهاوند با سرهنگ حسن مرادی فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با لباس مقدس بسیجی  در راستای حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

,

 

,

 

,

, ,

دیدار بخشدار و مسئولین بخش قهاوند با فرمانده سپاه منطقه به مناسبت روز پاسدار

, دیدار بخشدار و مسئولین بخش قهاوند با فرمانده سپاه منطقه به مناسبت روز پاسدار, دیدار بخشدار و مسئولین بخش قهاوند با فرمانده سپاه منطقه به مناسبت روز پاسدار,

همزمان با میلاد باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار ابراهیم مولایی نیا به همراه تعدادی از روسای ادارات با حضور در مرکز مقاومت بسیج سپاه با فرماندهی و پرسنل این مرکز  دیدار و از زحمات شبانه‌روزی پاسداران قدردانی کرد.
ابراهیم مولایی نیا در این دیدار با بیان اینکه دوست و دشمن می‌دانند سپاه ایجاد شد تا ایثارگری کند و انقلاب اسلامی باقی بماند تصریح کرد:‌ انقلاب اسلامی انفجار نور بود که در جهان طنین‌انداز شد و سپاه تقویت‌کننده این نور است.

,
,

وی تصریح کرد:دشمنان بدانند انقلاب اسلامی با سپاه عجین است خاطرنشان کرد: سپاه نقش عمده و گسترده‌ای در صیانت از اهداف انقلاب اسلامی دارد.

,

 

,

, ,

دیدار فرماندار ملایر به همراه معاونین و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان ملایر با فرمانده سپاه پاسداران ملایر به مناسبت روز پاسدار

, دیدار فرماندار ملایر به همراه معاونین و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان ملایر با فرمانده سپاه پاسداران ملایر به مناسبت روز پاسدار,

 

,

دیدار فرماندار کبودراهنگ با سپاه پاسداران‌ این شهرستان

, دیدار فرماندار کبودراهنگ با سپاه پاسداران‌ این شهرستان,

 همزمان با میلاد باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار دکتر مهدوی فرماندار ،امام جمعه شهرستان و  جمعی از کارکنان ادارات و نهادهای دولتی کبودراهنگ با حضور در سپاه ناحیه کبودراهنگ با فرماندهی و پرسنل این ناحیه مقاومت دیدار و از زحمات شبانه‌روزی پاسداران قدردانی کردند.

,

فرماندار شهرستان کبودراهنگ، سپاه پاسداران را پشتوانه ای محکم واستوار با نیروهایی متعهد و ولایت مدار دانست که در صیانت از انقلاب اسلامی وارزشهای الهی ، همچون دژی محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هر نوع نفوذ وتهدیدی محافظت می کند.

,

در این دیدار سرهنگ محمود بداغی فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ ضمن محکوم کردن اقدامات آمریکا علیه سپاه افزود: اقدامات خصمانه آمریکا علیه سپاه پاسداران برگرفته از شکست های پی در پی آنان در خاورمیانه و برکات شدن فتنه های آن ها علیه ملت ایران  و ترس از نفوذ ایران  اسلامی در این منطقه است و پاسخ این اقدامات دیوانه وار وغیرقانونی قاطعانه و جبران ناپذیر خواهد بود.

 

,
,
,

, ,

تجدید میثاق اهالی رسانه استان همدان با سپاه استان همدان


انتهای پیام/

 

, تجدید میثاق اهالی رسانه استان همدان با سپاه استان همدان


انتهای پیام/
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه