اخبار داغ

نماینده مردم هرمزگان در مجلس:

ملت ایران تحمل مدیران بی عرضه را ندارند/ رئیس جمهور کمی تحرک نشان دهد

ملت ایران تحمل مدیران بی عرضه را ندارند/ رئیس جمهور کمی تحرک نشان دهد
نماینده مردم هرمزگان در مجلس با بیان اینکه ملت ایران مقابل تحمل بی عرضگی و کم کاری برخی مدیران را ندارند، گفت:رئیس جمهور کمی غیرت و تحرک از خود نشان دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هرمز؛احمد مرادی، نماینده مردم هرمزگان درمجلس شورای اسلامی در نطقی انتقادی در صحن علنی مجلس اظهار کرد:مجلس در راس امور است و دولت باید نسبت به تصمیمات مجلس تمکین و امور مردم را تسهیل نماید اما متاسفانه در عمل این مهم دیده نمی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی با بیان اینکه دولت هیچ انگیزه ای در برخورد با فساد و رانت از خود نشان نمی دهد، گفت: دولت نمی خواهد نقد منصفانه جامعه را بپزید لذا باید به جای قطع کردن صداهای منتقد با مدیران مفسد، رانت خواران و کم کاران برخورد شود.

,

مرادی تصریح کرد:ملت ایران در مقابل فشارهای تمام ملت های زورگو از جمله امریکا مقاوم ایستاده است ولی در مقابل بی عرضگی برخی مدیران و کم کاری آنان تاب تحمل ندارند.

,

وی یادآور شد:در سیل اخیر کشور برخی استانداران و مدیران شبانه روز در کنار مردم بودند لکن این هم دیده شد که برخی از همین مدیران در سفرهای خارجی به سر می بردند که جای تاسف و شرمندگی باقی است.

,

نماینده مردم هرمزگان درمجلس با اشاره به جاده های مرگ در هرمزگان بیان کرد: جاده بندرخمیر به گچین، کهورستان به لار، سیاهو به بخش احمدی، رضوان به فین،  فین به مهدی آباد و کهورستان به رویدر مردم را بیچاره و زمین گیر کرده است.

,

وی با بیان اینکه هرمزگان سهم خود را از درآمدها مطالبه می کند، تاکید کرد: جوانان هرمزگانی اشتغال در پالایشگاهها و صنایع را می خواهند، مدیران هرمزگانی باید در دولت جای داشته باشند و حضور در هیات های مدیره منطقه آزاد، پالایشگاهها و صنایع حق هر هرمزگانی است.

,

مردای گفت:مردم هرمزگان با خانواده کودک سه ساله رمکانی که دستخوش بی مدیریتی مدیران شهرستان قشم قرار گرفته اظهار همدردی می کنند و خواهان ورود دستگاه قضابه این موضوع هستند.

,

نماینده مردم هرمزگان درمجلس  خاطر نشان کرد:آقای روحانی کمی از خود غیرت و تحرک نشان دهید تا اعضای دولت هم در خدمت به مردم فعال تر گردند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه