اخبار داغ

کارشناس هواشناسی هرمزگان:

ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان/شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی در تنگه هرمز خودداری کنند

ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان/شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی در تنگه هرمز خودداری کنند
کارشناس هواشناسی هرمزگان با اشاره به ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان گفت: وزش باد شدید سبب مواج شدن دریا در تنگه هرمز خواهد شد که توصیه می شود شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی در این مناطق خودداری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ مرضیه سی سی پور، کارشناس هواشناسی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: طی روز پنجشنبه و جمعه با گذر امواج ناپایدار طی ساعات بعدازظهر و شب در استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی پیش بینی می شود .
کارشناس هواشناسی هرمزگان تصریح کرد: در ساعات بعدازظهر در برخی نقاط استان از جمله مناطق شرقی و همچنین تنگه هرمز رگبار باران و رعد وبرق و افزایش لحظه ای سرعت باد پیش بینی می شود که این شرایط بارشی روز جمعه نیز در این مناطق پیش بینی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز, مرضیه سی سی پور، کارشناس هواشناسی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: , مرضیه سی سی پور، کارشناس هواشناسی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ,
, کارشناس هواشناسی هرمزگان تصریح کرد: , کارشناس هواشناسی هرمزگان تصریح کرد: ,

سی سی پور با بیان اینکه تنگه هرمز در ساعات بعدازظهر و شب وزش باد نسبتا شدید جنوب غربی گاهی تا 40 کیلومتر در ساعات خواهد داشت، گفت:  وزش باد شدید سبب مواج شدن دریا در این مناطق خواهد شد توصیه می شود شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی در این مناطق خودداری کنند.

, سی سی پور با بیان اینکه , سی سی پور با بیان اینکه ,

وی با بیان اینکه موج بارشی اصلی هرمزگان از روز شنبه تاثر گذار خواهد بود، عنوان کرد:  از ساعات صبح شنبه ابتدا مناطق غربی شاهد شروع رگبارهای نسبتا شدید بهاره خواهد بود و این سامانه بارشی تا ساعات ظهر به مناطق مرکزی و سایر نقاط استان خواهد رسید.

,

کارشناس هواشناسی هرمزگان افزود: روز یکشنبه رگبارهای قابل توجه در هرمزگان تداوم خواهد داشت که سبب آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیلها خصو صا در مناطق شرقی استان خواهد شد.

,

سی سی پور با تاکید بر اینکه شدت بارشها در مناطق شرقی استان در حدی خواهد بود که سیلابی شدن مسیلها و طغیان رودخانه های فصلی به دنبال خواهد داشت، خاطر نشان کرد: این موج روز دوشنبه از شرق استان خارج خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه