اخبار داغ

اعزام سه موکب از تنگستان به مناطق سیل زده لرستان و خوزستان

اعزام سه موکب از تنگستان به مناطق سیل زده لرستان و خوزستان
فرماندار شهرستان تنگستان گفت: سه موکب از تنگستان به مناطق سیل زده لرستان و خوزستان اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس ؛ عبدالحسن رفیعی‌پو  ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار و حضرت ابوالفضل العباس (ع) و‌روز جانباز اظهارداشت: از همه کسانی که در حوزه خدمات سفرهای نوروزی شهرستان تلاش کردند و زمینه حضور گسترده گردشگران و مسافران نوروزی در تنگستان فراهم کردند قدردانی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

فرماندار تنگستان با بیان اینکه در نخستین روزهای سال نو وقوع سیل برخی از استان‌های کشور را فراگرفت و خسارات زیادی را به مردم و زیرساخت‌های عمرانی وارد نمود، خواستار همراهی بیشتر مردم و مسئولین در جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای ارسال به مناطق سیل زده خوزستان و لرستان شد

,

فرماندار تنگستان ضمن تشکر از استاندار و معاون عمرانی استانداری بوشهر به سبب اجرای طرح بوشهر توریسم 2022 و توجه به روستاهای هدف گردشگری در استان بوشهر خاطر نشان کرد: اجرای طرح بوشهر توریسم 2022 سبب افزایش بسیار خوب گردشگران و مسافران در شهرستان شد و امیدواریم با برنامه‌ریزی بهتر از این ظرفیت برای معرفی شهرستان ‌و حضور بیشتر گردشگران در سالهای آتی استفاده کنیم.

,

رفیعی پور اظهار ضمن تشکر از همراهی بسیار خوب مردم و مسؤلین تنگستان در کمک رسانی به سیل زدگان اظهار داشت: مردم ایران اسلامی همواره ثابت کرده‌اند که در بحران‌ها پشتیبان یکدیگر هستند و با این انسجام و همدلی عبور از مشکلات آسان‌تر خواهد شد.

,

این مسئول با اشاره به پیام مقام معظم رهبری و اعلام سال به‌عنوان رونق تولید  تصریح کرد :حمایت از سرمایه‌گذاران، تولید کنندگان ، فعال کردن صنایع راکد باید مورد توجه همه مدیران قرار بگیرد.

,

وی تاکید کرد: سرمایه گذاران و تولیدکنندگان نباید در بروکراسی اداری گرفتار شوند و با سهل الوصول کردن کارها در اجرای برنامه‌هایی که تولیدکنندگان دارند زمینه تولید و رونق تولید را بیشتر فراهم کنیم . 

,

این مقام عالی دولت در تنگستان با اشاره به اقدام احمقانه وناشیانه ترامپ گفت: درچند روز گذشته اقدام احمقانه و ناشیانه رئیس جمهور امریکا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی، سبب مقبولیت و محبوبیت بیش از پیش سپاه در بین مردم و وحدت و همدلی بیشتر میان گروه‌های سیاسی در کشور شد .

,

رفیعی‌پور با اشاره به بروز سیل در برخی از نقاط کشور خواستار همیاری و کمک رسانی بیشتر به سیل زدگان شد و افزود : در شهرستان تنگستان نیز کمک‌های بسیار خوبی به مناطق سیل‌زده ارسال شده و در حال حاضر نیز دستگاه‌های اجرایی و خدماتی شهرستان در حال جمع آوری کمک‌های مردمی برای سیل زدگان می‌باشند .

,

وی با اشاره به اینکه همزمان با وقوع سیل، مردم شهرستان تنگستان مانند دیگر مناطق کشور به صورت خودجوش به کمک سیل زدگان شتافتند، افزود: تا کنون کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم شهرستان توسط بخشداری‌ها، جمعیت هلال احمر، سپاه، کمیته امداد، بهزیستی، دانشگاه آزاد، شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، آموزش و پرورش، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، تعاونی لنج داران، ورزش و جوانان، صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف تنگستان جمع آوری شده و طی چند مرحله ارسال شده است.

,

فرماندار تنگستان بیان کرد: سه موکب از شهر اهرم و دلوار برای کمک رسانی بیشتر به مناطق سیل‌زده کشور این هفته اعزام می‌شود و از همه مردم درخواست می‌شود کمک‌های خود را در اختیار هلال احمر قرار دهند .

,

وی ضمن تاکید بر رعایت نظم و حضور به موقع مدیران و کارمندان در ادارات و جلسات افزود : تکریم ارباب رجوع و تسریع در خدمات رسانی به موقع به مردم باید مورد توجه جدی همه مدیران قرار بگیرد.

,

در  این جلسه یونس غلامی‌زاده بعنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری تنگستان معرفی شد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه