اخبار داغ

دبیر حزب بیداری اسلامی استان بوشهر:

اعتبار آمریکایی‌ها نزد افکار عمومی بین‌المللی خدشه‌دار شد

اعتبار آمریکایی‌ها نزد افکار عمومی بین‌المللی خدشه‌دار شد
دبیر حزب بیداری اسلامی استان بوشهر گفت: با این اقدام، اعتبار سیاست آمریکایی‌ها در برخورد با موضوع تروریسم بیش‌ازپیش نزد دیگر کشورها و افکار عمومی بین‌المللی به‌ویژه منطقه غرب آسیا خدشه‌دار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ مهدی هنردیده دبیر حزب بیداری اسلامی استان بوشهر با اشاره اقدام خصمانه آمریکا  در قرار دادن اسم سپاه در لیست سازمان های تروریستی گفت: ایالات متحده آمریکا نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که طبق قانون اساسی یکی از ارکان نظامی و دفاعی کشور است را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داده است. تروریستی خواندن سپاه پاسداران در حالی که نتانیاهو در انتخابات سختی قرار داشت، هدیه و خوش خدمتی دیگری از سوی ترامپ بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

هنریده ادامه داد: بااین اقدام، اعتبار سیاست آمریکایی‌ها در برخورد با موضوع تروریسم بیش‌ازپیش نزد دیگر کشورها و افکار عمومی بین‌المللی به‌ویژه منطقه غرب آسیا خدشه‌دار می‌شود. نظامیان آمریکایی در منطقه، مترادف با گروه‌های تروریستی نظیر داعش قلمداد می‌شود.

,

دبیر حزب بیداری اسلامی عنوان کرد: سپاه پاسداران و حزب‌الله لبنان محور مقاومت و پیروز و سرافراز در میدان مبارزه با محور شرارت یعنی صهیونیست‌های اشغالگر و تروریست‌ها هستند.

,

مهدی هنردیده با بیان اهمیت نقش سپاه در مبارزه با تروریسم اظهار داشت: نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مبارزه علیه تروریسم به‌ویژه گروه تکفیری داعش غیرقابل انکار بوده است. فعالیت سپاه تنها به منزله مرزداری نیست بلکه از وظایف اصلی آن، حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

,

وی تصریح کرد: پذیرش حاکمیت رژیم صهیونیستی بر جولان با هیچ‌کدام از قوانین بین‌المللی سازگاری ندارد و این حرکت آمریکا خلاف امور بین‌المللی بوده و قابل قبول نیست. بیشتر کشورهای عضو شورای امنیت در سازمان ملل متحد آشکارا با تصمیم خوش خدمتی دولت آمریکا در ارتباط با به‌ رسمیت شناختن حاکمیت رژیم صهیونیستی بر جولان را رد کردند و این یعنی انزوای کامل جهانی آمریکا و از طرفی نشان خوی تجاوز گرایانه آمریکایی‌ها است.

,

دبیر حزب بیداری اسلامی استان بوشهر گفت: بلندی‌های جولان که از سال ۱۹۶۷ تاکنون در اشغال رژیم صهیونیستی بوده، بخشی از خاک سوریه محسوب می شود که طی جنگ شش روزه به اشغال صهیونیست‌ها درآمد. جولان بخشی از خاک سوریه بوده و باقی خواهد ماند.

,

هنردیده عنوان کرد: تفکرات نژادپرستانه و وجود اسلام هراسی در دنیای غرب باعث بوجود آمدن حادثه های تروریستی همچون قتل عام نمازگزاران در مسجد مسلمانان نیوزلندشده است. دشمنان از گسترش روز افزون اسلام در قلب اروپا نگران هستند و با این اقدامات تروریستی تلاش می‌کنند رعب و وحشتی در میان مسلمانان ایجاد کنند و از نشر اسلام جلوگیری کنند اما شکست خواهند خورد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه