اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان:

برگزاری اردوهای جهادی هنری یکی ازبرنامه ها در هفته هنر انقلاب اسلامی است

برگزاری اردوهای جهادی هنری یکی ازبرنامه ها در هفته هنر انقلاب اسلامی است
مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه اختتامیه جشنواره حماسه حضور در هفته هنر انقلاب برگزار خواهد شد گفت: برگزاری اردوهای جهادی هنری و غبار رویی مزار شهدای هنرمند انقلاب اسلامی از جمله برنامه های ما در این هفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول کرمی امروز در گفتگو با نافع با اشاره  به هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار داشت:  به مناسبت پاسداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و سالروز تشکیل سازمان بسیج هنرمندان برنامه هایی را در این هفته برگزار می کنیم.
وی دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و شهرستان ها را یکی از این برنامه ها دانست و افزود: در هفته هنر انقلاب اسلامی شب شعر و خاطره انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را برگزار خواهیم کرد.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه اختتامیه جشنواره حماسه حضور در هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد تصریح کرد: برگزاری اردوهای جهادی هنری، محرومیت زدایی و خدمت رسانی و غبار رویی مزار شهدای هنرمند انقلاب اسلامی, دفاع مقدس و مدافع حرم از جمله برنامه های ما در این هفته است.
وی دیدار هنرمندان با خانواده معظم شهدا، هنرمندان آزاده، جانباز و حضور هنرمندان بسیجی در نماز جمعه ونمایش خیابانی را نیز از برنامه های سازمان بسیج هنرمندان دانست.
کرمی با بیان اینکه نمایشگاه فعالیت های بسیج هنرمندان را برگزار می کنیم تاکید کرد: نقش هنرمندان در تحقق خواسته های مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب را  احصاء و بررسی می کنیم.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه سازمان بسیج هنرمندان از بدو تاسیس در سال 1386 با اهداف جذب, سازماندهی هنرمندان در قالب گروه ها و انجمن های ادبی و هنری, انجام فعالیت های آموزشی, حمایت از تولیدات هنری ادبی هنرمندان و ... تشکیل شده است بیان کرد: همایش هنرمندان بسیجی و تجلیل از هنرمندان ارزشی و انقلابی و همچنین رونمایی از آثار هنری و ادبی هنرمندان بسیجی در هفته هنر انقلاب از برنامه های سازمان بسیج هنرمندان است.
کرمی با اشاره به مهمترین برنامه های پیش بینی شده در سال جاری عنوان کرد: جبهه سازی و شبکه سازی هنرمندان انقلاب اسلامی و اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی با تقویت انجمن های هنری و ادبی برخی از برنامه های ما در سال جاری است.
وی افزود: متولی برگزاری سومین دوسالانه سراسری حبیب حرم نیز امسال سازمان بسیج هنرمندان استان همدان خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه