اخبار داغ

در اعتراض به اقدام دولت آمریکا صورت گرفت؛

حمایت دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان بوشهر از سپاه پاسداران + عکس

حمایت دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان بوشهر از سپاه پاسداران + عکس
دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه فرهنگیان بوشهر صبح امروز با تجمع در دانشگاه، اقدام دولت آمریکا در قرار دادن اسم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان های تروریست را محکوم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه فرهنگیان بوشهر صبح امروز با تجمع در دانشگاه، اقدام دولت آمریکا در قرار دادن اسم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان های تروریست را محکوم کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دانشجویان پردیس های علامه طباطبایی و بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان بوشهر با دست نوشته هایی حمایت خود را از سپاه پاسداران اعلام کردند.

,

حجت الاسلام حاجیانی مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان بوشهر گفت: سپاه با دوراندیشی امام راحل در اوایل انقلاب تاسیسی شد و حافظ انقلاب اسلامی می باشد و هم دوش با ارتش جمهوری اسلامی محافظت از درون و مرزهای کشور را بر عهده دارند.

,

حاجیانی اظهار داشت: آمریکا در زمان روسای سابق آمریکا هم برای مقابله با جمهوری اسلامی، بازوی اصلی انقلاب را هدف قرار می دهند. امروز در دانشگاه فرهنگیان همراه با سراسر کشور، تجمع اعتراض آمیزی توسط دانشجو معلمان، اساتید و کارکنان دانشگاه در محکومیت اقدام ددمنشانه آمریکا صورت گرفت.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه