اخبار داغ

تجمع اعتراضی مردم تبریز نسبت به اقدام احمقانه آمریکا؛

امام جمعه تبریز هم لباس سپاه بر تن کرد/ اقدام آمریکا آخرین برگ برنده انتخاباتی نتانیاهو بود

امام جمعه تبریز هم لباس سپاه بر تن کرد/ اقدام آمریکا آخرین برگ برنده انتخاباتی نتانیاهو بود
صبح امروز مردم ولایتمدار تبریز با تجمع مقابل بیت امام جمعه تبریز ضمن محکوم کردن اقدام احمقانه آمریکا شعار" آذربایجان‌ اویاخدی/سپاهیه دایاخدی" را در حمایت از سپاه سر دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، صبح امروز مردم تبریز در اعتراض به اقدام اخیر آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست تروریستی و حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اقدامی خودجوش مقابل بیت نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی تجمع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

مردم آگاه و ولایتمدار تبریز در این تجمع دستنوشته‌هایی با مضمون " من هم سپاهی‌ام" و "من بیر پاسدارام" در دست داشته و شعار "آذربایجان اویاخدی/سپاهیه دایاخدی" سر دادند.

,

در ابتدای این مراسم نیز علی شهودی، شاعر انقلابی آذربایجانی شعری با مضمون "آنکه بر خاک زده پوزه آمریکا/دافع دشمن خونخوار سپاه است، سپاه" را برای حاضرین قرائت کرد. همچنین در ابتدای این مراسم مادر شهید مدافع حرم شهید صادق عدالت اکبری دقایقی به سخنرانی پرداخت.

,

, ,

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم که در این تجمع با لباس سپاه حضور یافته بود، اظهار داشت: از عشق و علاقه‌ی شما مردم شریف آذربایجان و تبریز نسبت به آرمان‌های امام راحل و اهداف مقدس مقام معظم رهبری تشکر می‌کنم.

,

وی ادامه داد: امروز جمع شده‌ایم تا این اقدام احمقانه و بی‌شرمانه استکبار جهانی و کاخ سفید را محکوم کنیم، به صورت خودجوش نمایندگانی از اقشار مختلف مردم تبریز جمع شده‌اند تا ضمن محکومیت این اقدام اعلام کنند که عضو ناپیوسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم.

,

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی ضمن اشاره به حضور مدیران استانی و آحاد مردم در این تجمع اعتراضی عنوان کرد: امروز آمریکا سپاه را در لیست تروریستی اعلام می‌کند در حالی است که همه دنیا می‌دانند دولت آمریکا یک دولت تروریست و تروریست پرور است و این موضوع بر کسی پوشیده نیست.

,

وی افزود: به صراحت اعلام می‌کنیم نه تنها ترامپ بلکه کل ارتش آمریکا تروریست هستند، طرح تروریستی اعلام کردن سپاه چیز تازه‌ای نیست و از سال 2001 در دستور کار روسای جمهور آمریکا قرار داشت اما همواره به دلیل پیامدهای آن از عملی کردن این طرح خودداری می‌کردند وگرنه این طرح مربوط به سالیان گذشته است.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم تاکید کرد: بسیاری معتقدند هدف ترامپ از این اقدام نگاهی به انتخابات اسرائیل است و این تصمیم مربوط به آن انتخابات است، در واقع این تصمیم یک روز مانده به انتخابات اسرائیل گرفته شده و آخرین برگ برنده‌ای است که ترامپ در اختیار نخست وزیر اسرائیل برای پیروزی در انتخابات قرار می‌دهد.

,

وی گفت: برخی منابع آمریکایی عنوان می‌کنند تروریست خواندن سپاه جنبه نمادین دارند چرا که این نهاد بعد از حملات 11 سپتامبر با امضای بوش از دید واشنگتن یک نهاد تروریستی به شمار می‌رود و دولت ترامپ از این اقدام به دنبال انجام یک عملیات بزرگ روانی بر علیه جمهوری اسلامی ایران است.

,

امام جمعه تبریز تصریح کرد: ترامپ به دنبال نوعی تفکیک در اقتصاد ایران است تا اقتصاد تحریمی را از غیر تحریمی جدا کند و در نهایت سپاه را به عنوان عامل مشکلات اقتصادی ایران معرفی کند اما در برابر تصمیم آمریکا ما نیز باید راه‌های ضربه زدن به اقتصاد آمریکا و شرکایش را پیدا کنیم؛ به عنوان مثال آمریکا در منطقه پروژه‌های پیمانکاری زیادی دارد که ایران می‌تواند روی مختل کردن آنها کار کند و یک وجه دیگر ضربه زدن به اقتصاد شرکای اقتصادی آمریکا در منطقه است.

,

وی در خصوص پیامدهای این اقدام آمریکا در ایران نیز تشریح کرد: یکی از پیامدهای این اقدام احمقانه تعمیق وحدت ملی بین گروه‌های مختلف در ایران اسلامی است زیرا پس از این اقدام تمام گروه‌ها همصدا با هم از سپاه پاسداران حمایت کردند و هشتگ من یک سپاهی‌ام یکی از داغ‌ترین ها در فضای مجازی شد.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در پایان خاطرنشان ساخت: ما بار دیگر این اقدام احمقانه آمریکا را محکوم کرده و حمایت خود را از سپاه و نیروهای مسلح در سایه هدایت‌های مقام معظم رهبری اعلام می‌کنیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه