اخبار داغ

تداوم واردات گوشت تا کاهش قیمت به ۶۵هزار تومان/تدابیر ویژه برای تأمین مرغ و گوشت ماه رمضان

تداوم واردات گوشت تا کاهش قیمت به ۶۵هزار تومان/تدابیر ویژه برای تأمین مرغ و گوشت ماه رمضان
مدیرعامل شرکت سهامی پشتیبانی امور دام کشور گفت: روند واردات گوشت تا زمانی که اقتضا کند ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید ورناصری با بیان اینکه قبل از تحویل سال 98 گوشت مرغ تازه 11 هزار و پانصد تومان و منجمد 10 هزار و 500 تومان در سراسر کشور توزیع شد گفت: میانگین قیمت گوشت مرغ 12 هزار و 700 تومان در کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مدیرعامل شرکت سهامی پشتیبانی امور دام کشور افزود: گوشت مرغ تازه روزانه بیش از 1250 تن در سراسر کشور توزیع می‌شود و این روند ادامه دارد تا زمانی که به تولیدکننده آسیب نزند.

,

او از تدابیر لازم برای تأمین اقلام گوشت قرمز (گوسفند و گوساله)، مرغ و تخم‌مرغ در آستانه ماه مبارک رمضان گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از تولید و جوجه‌ریزی در مرغداری‌ها تا ذخیره کردن آنها در دست اقدام است.

,

ورناصری از کاهش قیمت تخم‌مرغ در ایام نوروز گفت و افزود: تخم‌مرغ کیلوگرمی 6 هزار تومان از اسفند سال گذشته و در ایام نوروز توزیع می‌شود.

,

وی افزود: توزیع مرغ و تخم‌مرغ به‌طور عمده در میدان‌های تره‌بار و فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای ادامه دارد و به درخواست‌های مختلف دولتی و صنوف توزیع گوشت مرغ و تخم‌مرغ پاسخ مثبت داده می‌شود.

,

حمید ورناصری درباره توزیع گوشت قرمز (گوساله و گوسفندی) گفت: با هدف تأمین بازار هدف کشور برنامه‌های کمک به تولید داخلی و واردات گوشت قرمز در دست اقدام است.

,

به گزارش تسنیم، مدیرعامل شرکت سهامی پشتیبانی امور دام کشور از قیمت‌های متفاوت در استان‌های مختلف خبر داد و گفت: گوشت قرمز گوسفند بین 70 تا 75 هزار تومان است و این قیمت‌ها رو به کاهش است.

,

وی به واردات دام زنده اشاره کرد و گفت: واردات 80 هزار دام زنده از بندر چابهار و بندر امام در سال 98 انجام شده است.

,

ورناصری از ورود دام زنده سبک در شب گذشته به بندرعباس خبر داد و اضافه کرد: تا زمانی که نوسان قیمت به‌زیان تولیدکننده نباشد ورود دام زنده ادامه خواهد داشت.

,

او گفت: تا هر زمانی که نوسان قیمتی به‌زیان مصرف‌کننده باشد گوشت به بازار تزریق می‌شود و از تولیدکننده حمایت خواهد شد.

,

وی افزود: قیمت مرغ تازه 11 هزار و 500 تومان و گوشت قرمز 65 تا 70 هزار تومان در بازار حفظ خواهد شد.

,

 مدیرعامل شرکت سهامی پشتیبانی امور دام کشور از تولیدکنندگان خواست برای تأمین نهاده‌های دامی به جهاد کشاورزی استان‌ها مراجعه و به‌قیمت مصوب دریافت کنند.

,

انتهای پیام/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه