اخبار داغ

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان خبرداد

اخذ سند تفکیکی 1941هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی استان زنجان

اخذ سند تفکیکی 1941هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی استان زنجان
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه توانستیم 280 هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی سند تفیکیکی اخذ کنیم گفت: در حال حاضر برای یک هزار و 941 هکتار سند تفکیکی اخذ شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: سال گذشته با پیگیری همکاران توانستیم 140 هکتار سند ثبتی و 280 هکتار سند تفیکیکی اخذ کنیم که در طول فعالیت شرکت بی‌سابقه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی اضافه کرد: در شهرک صنعتی افق ابهر که سالها مشکل سند وجود داشت نیز توانستیم 600 برگ سند تک برگی اخذ شد.

,

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان تصریح کرد: با توجه به اینکه اغلب واحدهای صنعتی برای رونق بخشی به فعالیت خود نیازمند اخذ تسهیلات بانکی هستند، لذا وجود اسناد مالکیت تک برگی برای وثیقه گذاری امری حیاتی محسوب می‌شود.

,

وی عنوان کرد: شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان بر اساس رسالت‌های خود تلاش می‌کند به موازات پیش بردن کارهای عمرانی و تامین زیرساخت‌‌ها در شهرکهای صنعتی، نقش حمایتی خود را نیز به درستی ایفا کند.

,

احمدی خاطر نشان کرد: هم اکنون 3 هزار و 163 هکتار زمین تحت تملک شرکت شرکهای صنعتی است که از این میزان 2 هزار و 431 هکتار آن در فاز عملیاتی بوده که تا‌کنون به میزان یک هزار و 941 هکتار سند تفکیکی اخذ شده است.

,

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان در پایان ضمن قدردانی از ارگانهای ذیربط در زمینه صدور اسناد مالکیت در شهرکها صنعتی گفت: خوشبختانه در سال گذشته تعامل خوبی با اداره کل ثبت اسناد استان داشتیم که امیدوارم این همکاری در سال جاری نیز با جدیت بیشتری ادامه داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه