اخبار داغ

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس:

سپاه در اوج قدرت و توانمندی است/ امریکا فرصت همدلی بیشتر را در کشور فراهم کرد

سپاه در اوج قدرت و توانمندی است/ امریکا فرصت همدلی بیشتر را در کشور فراهم کرد
شهرام کوسه غراوی، نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تروریستی خواندن سپاه توسط آمریکا فرصت همدلی بیشتر را در بین مسئولین، سپاه و مردم فراهم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از گلستان ما؛ شهرام کوسه غراوی در گفتگو با خبرنگار ما با محکوم کردن اقدام آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهارکرد: امریکا  اکنون مشوش و منزوی شده لذا با این کارقطعا شکست و نابودی خود را رقم خواهد زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛,

وی افزود: امنیت پایداری که امروز در کشور ما برقرار است ناشی از وجود سپاه و سایر نیروهای نظامی است و کشور قدران آنها است.

,

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه امنیت خارجی هم موفق است و از همه مسلمانان در خارج از مرزها دفاع کرد و مدافعین مستضعفین جهان شده است. مدافعان حرم در سوریه و عراق نشان دادند که کشور توانایی لازم در حوزه دفاعی را در همه ابعاد دارد.

,

وی اذعان کرد: پوشیدن لباس مقدس سبز سپاه توسط 290 نماینده  مجلس جمهوری اسلامی نشان از وحدت و همدلی در ایران است. امریکا یک فرصت همدلی ایجاد کرد و وحدت را بین مسئولین، سپاه و مردم را مستحکم تر کرد.

,

غراوی تاکید کرد: سپاه همواره با اقتدار و قدرتمند بود و قطعا الان اقتدارش بیشتر و بیشتر خواهد شد. این موضوعات تاثیری بر انقلاب اسلامی هم ندارد زیرا  همواره سپاه در کنار مردم و مردم درکنار سپاه قراردارند.

,

وی بیان کرد: دشمنان در هشت سال دفاع مقدس تا توانستند ضد ایران کار کردند  و بعد از سالها بازهم  برای چهل سالگی انقلاب کارشکنی می کردند ولی به لطف خداوند و وحدتِ بین ارکان نظام و مردم اتفاقی برای کشور نیفتاد .

,

غراوی ادامه داد:  اینها فرصت جدیدی است که ما را همدل تر  و مسئولین را هماهنگ تر می کند، تا بتوانیم توسعه و اقتدار بیشتر جمهوری اسلامی را شاهد باشیم.

,

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس  شورای اسلامی با بیان اینکه نیروهای نظامی همه جا اثرهای ماندگار  وموثری داشتند، خاطرنشان کرد:  در بازدیدی که در روزهای اخیر از سد کرخه داشتم ، اقتدار سپاه را به عینه دیدم، سدی که توسط سپاه پاسداران ساخته شد، 6 میلیارد و 200 میلیون متر مکعب آب پشت آن را نگه داشته بود. این اقتدار سپاه پاسداران و نظام انقلابی است که در اوج توانمندی قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه