اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تاکید کرد؛

تغییر برنامه آموزشی دانش آموزان سیل زده گلستان / خسارت سیل اخیر به 312 مدرسه

تغییر برنامه آموزشی دانش آموزان سیل زده گلستان / خسارت سیل اخیر به 312 مدرسه
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان تغییر برنامه آموزشی دانش آموزان مناطق سیل زده استان گفت: نظارت مستمر بهداشتی مدارس این مناطق توسط دانشگاه علوم پزشکی ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛  احسان گوهری راد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  از ابتدای وقوع سیل فرهنگیان استان گلستان در کنار سایر  دستگاه های اجرایی به کمک رسانبه هموطنان پرداختند و از همه آنها قدردانی می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛ ,

 وی افزود: متاسفانه سیل اخیر به 312 مدرسه استان گلستان حدود ۲۸ میلیارد تومان خسارت وارد و  ۹ هزار و ۲۰۰ نفر دانش آموز را تحت تاثیر خود قرار داد.

,

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان  با اشاره به سفر وزیر آموزش و پرورش و دو معاون این وزارتخانه وبرگزاری جلسه نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس قطب ۵ کشورتصریح کرد: در پی این سفرها تصمیمات بسیار خوبی اتخاذ شد که به دنبال آن حدود ۶۰ کانکس با کاربرد آموزشی، مبلغ ۵ میلیارد تومان بابت اصلاح سیستم های گرمایشی و سرمایشی، یک هزار و ۷۵۰ میز و نیمکت و ۳۱ هزار جلد کتب درسی و اقلام زیادی لوازم تحریر در اختیار مدارس و دانش آموزان مناطق سیل زده قرار گرفت.

,

گوهری راد  بیان کرد: اکثر مدارس در مناطق سیل زده پاکسازی شده و تعداد اندکی نیز در حال پاکسازی و گندزدایی هستند.

,

وی اذعان کرد: سیل اخیر نشان داد که نیاز داریم تا کلاس های آموزشی بیشتری در زمینه مدیریت بحران و بلایای طبیعی به ویژه برای مدیران و مسئولین داشته باشیم.

,

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان با توجه به خسارات وارده به مدارس اظهار کرد: انتظار داریم تا ستاد مدیریت بحران اعتباراتی را برای آموزش و پرورش برای جبران خسارت های وارده به مدارس در نظر بگیرد.

,

وی از دانشگاه علوم پزشکی گلستان خواست تا بر وضعیت بهداشتی مدارس به ویژه در مناطق سیل زده نظارت مستمر داشته باشد.

,

گوهری راد ادامه داد: برای رفاه حال عزیزان مان در مناطق سیل زده در برنامه آموزشی دانش آموزان با توجه به وضعیت مناطق، تغییراتی را ایجاد خواهیم کرد.

,

 مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در خاتمه ضمن تقدیر از تلاش های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: در جریان سیل اخیر توسط این اداره کل از تمامی مدارس بازدید میدانی به عمل آمد و میزان خسارت ها ارزیابی و بلافاصله در جهت رفع نواقص ایجاد شده اقدامات موثری انجام شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه