اخبار داغ

در شورای اداری اسدآباد مطرح شد؛

نرخ بیکاری 12 درصدی در اسدآباد / پرهیز مدیران دولتی از ورود در فضای انتخاباتی

نرخ بیکاری 12 درصدی در اسدآباد / پرهیز مدیران دولتی از ورود در فضای انتخاباتی
نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: مدیران نباید تا روز انتخابات وارد جریان سیاسی نشوند و در خدمت به اسداباد کار کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نافع، پیش از ظهر امروز با حضور فرهنگیان، مسئولان در شورای اداری شهرستان اسدآباد در مجتمع خلیج فارس از زحمات حمان سجادی رئیس سابق آموزش و پرورش این شهرستان قدردانی و غلامرضا همایی لطیف  به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

در این مراسم فرماندار شهرستان اسدآباد با محکوم کردن اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران، اظهار کرد: ما با افتخار می گوییم که در کنار سپاه و سپاهی هستیم.

,

کریم حمیدوند گفت: اقدامات سپاه در سیلاب اخیر بی نظیر بود و در شهرستان اسدآباد هم این نیروها درکنار ادارات دیگر در مدیریت بحران خوب عمل کردند.

,

وی با اشاره به خسارت 300 میلیارد تومانی به حوزه‌های مختلف در اسداباد، گفت: در مدیریت بحران قانون مشخص کرده که تمام ادارات با امکاناتشان در اختیار مدیریت بحران باشند و البته دستگاه‌های اجرایی در اسدآباد در این زمینه خوب پای کار بودند.
 
فرماندار شهرستان اسدآباد از شهرداری های آجین و اسدآباد، آب و فاضلاب شهری وروستایی ویژه در راستای کمک رسانی به مدیریت بحران قدردانی کرد.

,
,
,

وی با اشاره به نرخ 12 درصدی بیکاری در اسداباد، خاطرنشان کرد: نرخ بیکاری در این شهرستان زیبنده اسدآباد نیست و این نشان می‌دهد که ادارات در زمینه ایجاد اشتغال و پرداخت تسهیلات تنگ نظر و مقصر هستند.

,

, ,

حمیدوند با بیان اینکه علیرغم وضعیت بیکاری که در شهرستان داریم، کمترین تسهیلات را جذب کردیم و این نشان میدهد که باید در اجرای طرح های اشتغل سختگیری کمتر داشته باشیم بنابراین مدیران ادرات باید در حوزه های کار ی خود برای ایجاد اشتغال بیشتر تلاش کنند.

,

همچنین در این مراسم نماینده مردم اسدآباد در مجلس باتأکید بر اولویت قرار دادن رونق تولید در شهرستان، اظهار کرد: می طلبد که مدیران ادرات در حوزه کاری خود برای ایجاد اشتغال کمک و همراهی کنند و بنده و فرماندار هم در ایجاد طرح های بزرگتر در شهرستان تلاش خواهیم کرد.

,

اکبر رنجبرزاده با بیان اینکه مردم اسدآباد و جوانان تحصیل کرده از ما کار می‌خواهند، گفت: متأسفانه ما در جذب تسهیلات 6 درصدی رتبه اخر را در استان داریم که باید تلاش شود از این تسهیلات بهره بیشتری ببریم.

,

وی به کوتاهی نمایندگان مجلس در قبال مردم اشاره کرد و گفت: ما نمایندگان مجلس وظایفی در سطح  ملی داریم که خوب وظایفمان را انجام نمی دهیم و در به نتیجه رساندن آن ها می لنگیم و این اشکال کار مجلسان است.

,

نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: باید ثروت ملی برای نمایندگان مهم باشد و آن را افزایش دهند.

,

وی گفت: اسدآباد یکی از حوزه های انتخابیه است که در کنار نماینده فضای آرام احساس می شود و به نظر بنده یکی از شهرهای بافرهنگ بالاست و این درحالی است که بسیاری از نمایندگان از حوزه انتخابیه خود نگران و ناراحت هستند.

,

رنجبرزاده از تصویب تونل گردنه اسدآباد در مجلس خبر داد و گفت: این طرح در لایحه بودجه اعتباراتی برای آن پیش بینی شده است.

,

وی در بخش دیگری از سخنانش با معرفی غلامرضا همایی لطیف  به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش اسدآباد، گفت: بنده از روی سیاسی کاری کسی را برای مدیریت آموزش و پرورش معرفی نکردیم  و اقای همایی وارد جریان سیاسی نشده و نباید وارد شود چرا که آموزش و پرورش یک مرکز تربیتی است و باید به پرورش افراد جامعه بپردازد.

,

نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: اجازه نمی‌دهیم به اختلافات دامن بزنند و ما را هزینه این کارها کنند؛ اگر استاندار، نمایندگان مجلس در معرفی شخصی وساطت کنند ، یعنی از اعتبار خود هزینه کرده اند و مدیران کل هم نباید ما را وارد این فضاها کنند.

,

وی تأکید کرد: مدیران باید تا روز انتخابات وارد جریان سیاسی نشوند و در خدمت به اسداباد کار کنند.

,

رنجبرازده تأکید کرد: هرکسی که دغدغه اموزرش و پرورش را داشته باشد، از هر گروه و جناحی نباید وارد جریانات سیاسی شود.

,

در ادامه این مراسم مدیر سابق آموزش و پرورش اسداباد گزارشی از خدمت خود و سرپرست جدید این اداره برنامه های  خود را ارائه داد.

,

در پایان نیز با اهداء هدایایی از رحمان سجادی قدردانی و حکم جدید سرپرست آموزش و پرورش اسدآباد به غلامرضا همایی لطیف  داده شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه