اخبار داغ

بازیگر تئاتر و سینما:

باید در گام دوم انقلاب با هنر فرهنگ انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کرد

باید در گام دوم انقلاب با هنر فرهنگ انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کرد
کورش زارعی، بازیگر تئاتر و سینما در همایش هنرمندان بسیجی استان کرمان در هفته هنر انقلاب اسلامی در رابطه با فرمایش مقام معظم رهبری با عنوان گام دوم انقلاب گفت : باید در گام دوم انقلاب با هنرهای مختلف فرهنگ انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کرد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ کورش زارعی بازیگر تئاتر و سینمای کشور ظهر امروز در همایش هنرمندان بسیجی استان کرمان در هفته هنر انقلاب اسلامی در محل موزه دفاع مقدس اظهار داشت: من بسیار از مردم مهمان نواز دیار کریمان تشکر می کنم زیرا این افتخار را داشته ام که در اواخر سال گذشته با گروهی نزدیک به ۶۰ نفر با نمایش ماهی در خاک برای کنگره شهدای استان کرمان در این استان باشم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت : چهل سال از انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد و باید در همه عرصه ها یک پوست اندازی در کنار پیشکسوتان صورت گیرد تا تجربیات خود را به جوانان فعال و پیشرو دهه های اخیر انتقال دهند تا رویکرد جدیدی در عرصه فرهنگ و هنر داشته باشیم.

,

بازیگر تئاتر و سینمای کشور در رابطه با فرمایش مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب خاطر نشان کرد: گام دوم انقلاب نیازمند نیروهای جوان و پیشرو است تا اتفاقات خوبی در عرصه های فرهنگ و هنر به وجود آید.

,

زارعی ادامه داد: در گام دوم انقلاب باید به واسطه تئاتر، سینما ،ادبیات تجسمی و …فرهنگ و آیینمان را به دنیا صادر کنیم.

,

وی افزود: یکی از راههای صدور انقلاب اسلامی به دنیا با استفاده از این هنر ایرانی و اسلامی است زیرا با اجرای تئاتر در جهان میتواند جهانیان را متحیر کند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه