اخبار داغ

آیت‌الله موحدی کرمانی در نماز جمعه تهران:

همه ایران سپاه است و همه مردم پاسدار انقلاب هستند‌

همه ایران سپاه است و همه مردم پاسدار انقلاب هستند‌
امام جمعه موقت تهران تصمیم ترامپ را با قوانین بین‌المللی مغایر دانست و گفت: همه ایران سپاه است و همه مردم پاسدار انقلاب هستند‌.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران نیوز، آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته(۲۳ فروردین ماه ۹۸) تهران اظهار داشت: اگر کسی اسیر دنیا و شیفته دنیا شد، دیگر حساب نمی‌کند که این پول از کجا و چگونه آمده است و فقط می‌خواهد با دروغ، سیاه‌نمایی و هر کاری که فکرش را بکنید به مقام و قدرت برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

*تروریست اعلام کردن سپاه با قوانین بین‌المللی مغایرت دارد

, *تروریست اعلام کردن سپاه با قوانین بین‌المللی مغایرت دارد,

وی با اشاره به اتفاقات هفته گذشته و اقدام خصمانه ترامپ ادامه داد: این که نهاد حکومتی و نیروی نظامی یک کشور را به عنوان گروه تروریستی محسوب شود، با همه اصول و مقررات بین‌المللی مغایرت دارد. من نمی‌دانم چرا این ترامپ احمق نمی‌فهمد که چه می‌کند.

,

خطیب موقت نماز جمعه تهران هم‌چنین در ادامه روز ۲۹ فروردین که به روز ارتش منتسب است را تبریک گفت و عنوان کرد: بسیاری از کشورها از این موضوع ابراز نارضایتی کرده‌اند و تحلیلگران آمریکایی هم تحلیل کرده‌اند که با این اقدام جان سربازان آمریکایی به خطر می‌افتد.

,

خود آمریکایی‌ها هم می‌دانند که مادر تروریسم هستند

, خود آمریکایی‌ها هم می‌دانند که مادر تروریسم هستند,

آیت‌الله موحدی کرمانی با بیان اینکه امروز همه می‌دانند که آمریکا مادر تروریسم است، گفت: خود آن‌ها به خلق طالبان، داعش، النصره و احرارالشام معترف هستند و از این موضوع هم باخبر هستند. این سپاه پاسداران بود که جلوی مولودهای خطرناک آمریکا را گرفت.

,

وی تخریب ارکان نظام اسلامی را از هدف اصلی آمریکایی‌ها دانست و یادآور شد: ترامپ در بیانیه‌اش می‌گوید که این اقدام ما فشار بر ایرانی‌ها را تا حد بسیار زیادی افزایش می‌دهد. بسیاری از کارشناسان آمریکایی هم به تمسخر ترامپ پرداختند.

,

خطیب موقت نماز جمعه تهران افزود: عکس‌العمل روسای سه قوه، سخنان نمایندگان مجلس و پوشیدن لباس پاسداری، تشکل‌های سیاسی مختلف و آحاد مردم به حمایت از سپاه پرداختند. احمق‌ها نمی‌‌دانند همه ایران سپاه است و همه ما پاسدار انقلاب هستیم.

,

*دو اتفاق سیاسی مهم که ترامپ را دیوانه کرد

, *دو اتفاق سیاسی مهم که ترامپ را دیوانه کرد,

آیت‌الله موحدی کرمانی به نفوذ معنوی و تاثیرگذار ایران در غرب آسیا از یک طرف و شکست مفتضحانه آمریکا در لهستان از طرفی دیگر اشاره کرد و بیان داشت: این دو حماسه عقل و هوش را از ترامپ برده است. کار به جایی رسیده که ۷ تریلیون دلار هزینه می‌کند و باید چراغ خاموش و بدون اطلاع قبلی به عراق بیاید.

,

آقای ترامپ! با دم شیر بازی نکن

, آقای ترامپ! با دم شیر بازی نکن,

وی خطاب به رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد: آقای ترامپ بیچاره! تو هنوز سپاه را نشناخته‌ای. سپاه در صف مقدم دفاع از کشور و خادم مردم است. سپاه به همین دلیل است که در دل مردم جای دارد. آقای ترامپ! با دم شیر بازی نکن. اگر رهبر اجازه دهد، سپاه می‌تواند با قدرت موشکی خود تل‌آویو را با خاک یکسان کند.

,

خطیب موقت نماز جمعه تهران در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به سیل‌های اخیر ادامه داد: از ابتدای سال شاهد وقوع بارش‌های شدید و در نهایت سیل بودیم. متاسفانه چندین نفر کشته و هزاران نفر نیز از خانه‌ها خارج شدند. رهبر معظم انقلاب در همان روزهای نخست به نیروهای مسلح و مسئولان دولتی دستور دادند تا به کمک مردم سیل‌زده بشتابند.

,

آیت‌الله موحدی کرمانی افزود: گرچه این حادثه تلخ بود اما حضور مردم، مسئولان و نیروهای جهادی سپاه و ارتش صحنه‌های بسیار زیبایی از وحدت و همدلی را به نمایش گذاشت.

,

آیت الله موحدی کرمانی

, آیت الله موحدی کرمانی,

*خطرات خشکسالی به مراتب بیشتر از خطرات سیل بود

, *خطرات خشکسالی به مراتب بیشتر از خطرات سیل بود,

وی بر همین اساس مطرح کرد: سیل خسارات سنگینی به کشور وارد کرد و جان برخی از عزیزانمان را گرفت اما این بارش‌ها کشور را از خشکسالی نجات داد چرا که خشکسالی هم خطر بسیار بزرگی است.

,

خطیب موقت نماز جمعه تهران خطاب به مسئولان مربوطه یادآور شد: هرچند سیل رخ داد اما اگر به زیرساخت‌ها و لایروبی بستر رودخانه‌ها، ایجاد کانال‌های موازی برای دور کردن آب و پیش‌بینی درست توجه کنیم، میزان تلفات و تخریب‌ها بسیار کمتر می‌شود.

,

آیت‌الله موحدی کرمانی در پایان با تاکید بر لزوم رسیدگی به مردم سیل‌زده خاطرنشان کرد: بازسازی خانه‌های مردم، ترمیم خرابی‌ها، جبران خسارت مسئولان کشاورزی و حمایت از کسب و کار آسیب‌دیدگان از وظایف مراحل بعدی است که با کمک همگان باید به این موضوع توجه شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه