اخبار داغ

بازگشت پیکر شهید مدافع حرم پس از 2سال

بازگشت پیکر شهید مدافع حرم پس از 2سال
پیکر مطهر «ابو زینب» سوریه، شهید احمد جلالی نسب پس از دو سال مفقودالاثری در تدمر (پالمیرا)؛ 24 فرودین ماه وارد تهران می‌شود و فردای آن روز در قم تشییع و در گلزار امامزاده علی بن جعفر(ع) به خاک سپرده می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از فارس، محمدرضا جلالی نسب از بازگشت پیکر پاک برادر شهیدش حاج احمد جلالی نسب از سوریه خبر داد و اظهار داشت: پیکر پاک این شهید، پس از دو سال مفقودالاثری در منطقه تدمر سوریه، 24 فروردین‌ماه به کشور بازمی‌گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه فردای پس از بازگشت پیکر این شهید، مراسم تشییع برگزار می‌شود، گفت: همان‌گونه که شهید وصیت داشته است، پیکر پاکش در مزار شهدای امامزاده علی بن جعفر(ع) قم تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

,

این برادر شهید، یادآور شد: پس از مراسم تشییع، در شهر پرند به یادبود این شهید والامقام مراسم ختمی برگزار می‌شود.

,

به گزارش فارس، شهید «حاج احمد جلالی نسب» از جاماندگان قافله ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس بود که توانست با کسب مدارج علمی در دانشگاه امام حسین (ع) در عرصه‌های زرهی و امنیتی و پدافندی آموزش‌های لازم را سپری کند، وی در سال ۹۵ به‌عنوان مشاور ارشد نظامی راهی جبهه‌های نبرد سوریه شد.

,

رزمنده شهید «احمد جلالی نسب» متولد روستای «شم‌آباد» سبزوار است  که فرمانده عملیات یگان امنیتی امام علی (ع) سپاه استان قم را بر عهده داشت، وی از رزمندگانی بود که درنبرد با یزیدیان زمان در تدمر به همراه دیگر هم‌رزمش (شهید اکبر زاده)  آذرماه سال 95 از قیدوبندهای زمینی رها شد و به آسمان پر کشید؛ تولد نوه این شهید در دو سال گذشته موجب شد تا وی بانام «ابو زینب» در سوریه شهرت یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه