اخبار داغ

امام جمعه موقت سمنان مطرح کرد؛

سپاه پاسدارن عامل؛ شکستن اقتدار آمریکا/ هر فرد در کشور یک پاسدار محسوب می شود

سپاه پاسدارن عامل؛ شکستن اقتدار آمریکا/ هر فرد در کشور یک پاسدار محسوب می شود
امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی عامل شکستن اقتدار آمریکا است گفت: هر فرد در کشور یک پاسدار محسوب می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه گفت: ماه شعبان براى انسان به سوى خدا یکى از ماه هاى سال است و براى آن جایگاه بزرگ و پر فضیلتى در احادیث و روایات اسلامى گزارش شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به حادثه عظیم سیل در برخی از استان های کشور اظهار کرد: ملت ایران با همدلی و وحدت خود با جان و مال خود به پا برخواسته و به مردم سیل زده کمک کردند.

,

عبدوس در ادامه با اشاره به تروریست خواندن سپاه جمهوری اسلامی ایران از سوی رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد: حماقت و حسادت های بسیار مزدوران نسبت به این تشکل انقلابی از اول اتقلاب تا کنون ادامه دارد.

,

وی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری که فرموده اند توهین مزدوران کشور به خودشان برخواهد گشت افزود: دشمنان از اوایل انقلاب اسلامی تا کنون هر دشمنی از خود نشان دادند کشور ایران با عمل و بدون حرف پاسخ آن ها را داده است.

,

امام جمعه موقت سمنان گفت: چراغ خاموش سفر کردن ترامپ رئیس جمهور آریکا به عراق نشان دهنده  بی قدرتی و تضعیف این کشور است.

,

عبدوس در ادامه مطرح کرد: عامل اصلی و پیشرو تمام شکستن اقتدار آمریکا سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران بود.

,

وی با اشاره به اینکه دشمنان روز به روز با طرح های مختلف بر روی موشک ها و ابزار های جنگی می خواهند باعث تضعیف کشور ایران شوند اظهار کرد:  مزدوران آمریکایی تضور کرده اند که تروریست خواندن سپاه انقلاب اسلامی باعث ضعف در است تشکل مهم می شود.

,

امام جمعه موقت سمنان عنوان کرد: احمق های آمریکایی نمی توانند با هیچ ابزاری ره به جایی ببرند چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های نظامی، پتروشیمی، سازندگی و... خط مقدم بوده و حرف اول را می زند.

,

عبدوس اظهار کرد: با این جنایت رئیس جمهور آمریکا من و هر در کشور ایران یک پاسدار است.

,

وی با اشاره به اینکه 12 شعبان  ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان است. گفت: جوانان انقلابی در کمک رسانی به مردم مناطق سیل زده خوش درخشیدند و با حضور خود به رهبر انقلاب لبیک گفتند.

,

پس از اقامه نماز جمعه این هفته امام جمعه سمنان، مسئولین و قشرهای مختلف مردم در راهپیمایی ثابت کردند کهقدامات مکرر رژیم مستکبر آمریکا و صهیونیسم بین الملل ، ذره ای از وفاداری سپاهیان عزیز و وحدت و یکدلی مردم را کم نخواهد کرد و یقینا اینگونه اقدامات سخیف و غیر عقلانی از سوی دولت مفسد آمریکا ، این شیطان بزرگ ، هویت غیر منطقی و لا ابالی گری آمریکا را در جهانیان بیش از پیش اثبات می نماید.
 

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه