اخبار داغ

گزیده ای از بیانات ائمه جمعه استان هرمزگان:

سپاه در خط مقدم مواجه با دشمن است/ اهانت ترامپ شناخت ها را نسبت به سپاه بیشتر کرد

سپاه در خط مقدم مواجه با دشمن است/ اهانت ترامپ شناخت ها را نسبت به سپاه بیشتر کرد
ائمه جمعه استان هرمزگان با بیان اینکه سپاه در خط مقدم مواجه با دشمن است؛ اظهار کردند:اهانت ترامپ شناخت مردم ما نسبت به سپاه بیشتر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  هرمز؛ائمه جمعه استان هرمزگان با بیان اینکه سپاه در خط مقدم مواجه با دشمن است؛ اظهار کردند:اهانت ترامپ شناخت مردم ما نسبت به سپاه بیشتر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

اهانت ترامپ شناخت ها را نسبت به سپاه بیشتر کرد

, اهانت ترامپ شناخت ها را نسبت به سپاه بیشتر کرد,

آیت الله نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در خطبه های نماز عبادی سیاسی نماز جمعه
با تبریک یازدهم شعبان و سالروز تولد حضرت علی اکبر(ع) و روز ارتش اظهار کرد:سپاهی و ارتشی یک لشکر الهی هستند و دشمنان با ترفند های خود نمی توانند آسیبی به قدرت نیروهای مسلح ما وارد کند.
وی با تبریک نیمه شعبان گفت: ولادت منجی بشریت نزدیک است و شهرداران از منبع بودجه فرهنگی باید با فضا سازی مناسب این عید بزرگ را نشان دهند.
نعیم آبادی افزود: شهرداری فعالیت تیم فوتبال را به عنوات فرهنگ قبول دارد اما نیمه شعبان را در زمره فعالیت فرهنگی جای نداده است

,
,
,
,

وی با بیان اینکه باید فضای روشن و پرنشاط،دینی ارائه شود و دشمنان نیز،این نشاط را ببینند، تصریح کرد:باید اعیاد نیمه شعبان هر چه باشکوه تر برگزار شود چرا که پیام آن به دشنان شادابی، شکوفایی و نشاط است.

,

امام جمعه بندرعباس در ادامه با اشاره به اینکه وقوع سیل به دلیل قهر طبیعت نیست بلکه ناشی از جهل انسانی است، تصریح کرد:وقتی خانه در مسیر سیلاب ساخته می شود خرابی آن نیز طبیعی است لذا باید تسلیم طبیعت بود، زبان طبیعت را فهمید و چموشی نکرد.

,

وی یادآور شد:بخشی از خوزستان به عنوان معین استان هرمزگان است که کمک های خوبی نیز صورت گرفته و فرزندان عزیز ما در سپاه به نمایندگی از مردم استان در حال تلاشند لذا باید کمک ها بیشتر شود.

,

نعیم آبادی با اشاره به تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد: طبق اصل ۱۵۰ قانون اساسی سپاه ریشه در قانون اساسی دارد و جنگ با قانون اساسی یک‌کشور پشت پا زدن به تمام قوانین است.

,

وی تصریح کرد:اهانت ترامپ دیوانه باعث شد که شناخت مردم ما نسبت به سپاه بیشتر شود.

,

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه سپاه پاسداران در جنگ تحمیلی یکی از بزرگترین قدرت های جهان را را نشان داد،گفت: سپاه پاسداران داعش را در عراق و سوریه را زمین گیر کرد.

,

سپاه در خط مقدم مواجه با دشمن است

, سپاه در خط مقدم مواجه با دشمن است,

حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان، با اشاره به دیدار پاسداران با مقام معظم رهبری و تشریح معظم له بر علت خصومت آمریکا با سپاه این است که سپاه در خط مقدم مواجه با دشمن است، گفت: این که آمریکا سپاه پاسداران را زمانی تروریست اعلام می کند که در کنار مردم در حال کمک رسانی به مناطق سیل زده است معنایی جز کینه و نفرت آمریکا از انقلاب اسلامی ندارد.

,

میرزایی ادامه داد: زمانی که تمام تلاش ها و میلیاردها دلار هزینه کردن در منطقه برای مولود نامشروعی به نام داعش توسط سپاه قدس با ایمان به خدا نابود می گردد، دشمنی مانند آمریکا دست به حماقت می زند و سپاه را تروریست می‌خواند.

,

حمله برخی مسئولین داخلی به سپاه دشمن را جسور کرد

, حمله برخی مسئولین داخلی به سپاه دشمن را جسور کرد,

امام جمعه پارسیان با انتقاد از برخی مسئولین داخلی در حمله به سپاه و جسارت پیدا کردن دشمن، اظهار کرد: وقتی عده ای در داخل با بهانه های موهوم به سپاه حمله می کنند و نهاد برخاسته از مردم و انقلاب را که در شناسنامه خود پاسداری و شهادت در راه خدا را دارند زیر سوال می برند و این که گفته می شود سپاه و ارتش به پادگان ها بروند و یا دوران موشکی تمام شده و…. بدیهی است که آمریکا از این وادادگی ها پیام ضعف دریافت می کند و جسورانه سپاه را در لیست تروریستی جای می دهد.

,

خطیب نماز جمعه پارسیان، با اشاره به خیال باطل دشمن و خطاب به مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: دشمن خیال باطل دارد چرا که روزی که آمریکا سپاه را در لیست تروریستی قرار داد همه ایران سبز پوش و مفتخر به کسوت پاسداری شدند و امروز به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد می دهیم تا با اقدام فوری مبنی بر خروج از برجام بی فایده، فرزندان مسئولانی که در آمریکا هستند را فراخوان کنند تا جواب قاطعی به دشمن قسم خورده باشد.

,

رئیس شورای فرهنگی شهرستان با اشاره به گام دوم انقلاب و مخاطب قرار گرفتن جوانان به برخی از ویژگی های جوان انقلاب و مد نظر مقام معظم رهبری از جمله تقوا، اخلاص، اخلاق، مسئولیت پذیری، شجاعت، ساده زیستی و دوری از اشرافی گری اشاره کرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه