اخبار داغ

گزیده خطبه های نماز جمعه شهرستان های خراسان شمالی؛

آمریکا با اقدام خود علیه سپاه دشمنی خود با ملت ایران را نشان داد/هر ایرانی یک سپاهی است

آمریکا با اقدام خود علیه سپاه دشمنی خود با ملت ایران را نشان داد/هر ایرانی یک سپاهی است
ائمه جمعه خراسان شمالی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان های استان به اقدام اخیر آمریکا در تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداختند و آن را نتیجه شکست های آمریکا در برابر سپاه در جهان برشمردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد در خطبه های نماز جمعه بجنورد در محل مصلی امام خمینی(ره) اظهار کرد:. حیله گران که در طول تاریخ کم نبودند مدام در مقابل جبهه حق مقاومت کردند اما تاکنون اینگونه مقاومت ها نتیجه ای نداشته است و شکست دشمنان را به همراه داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصر اترک, ، , حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد در خطبه های نماز جمعه بجنورد در محل مصلی امام خمینی(ره) اظهار کرد:. حیله گران که در طول تاریخ کم نبودند مدام در مقابل جبهه حق مقاومت کردند اما تاکنون اینگونه مقاومت ها نتیجه ای نداشته است و شکست دشمنان را به همراه داشته است, .,

وی افزود: از مستکبر جز مکر نباید انتظار داشت اما به وعده های خدا در قرآن امید داریم و این که مکر برای دیگران به خود آن ها باز خواهد گشت.

, .,

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: تروریسم خواندن سپاه پاسداران در حقیقت ، تروریسم خواندن همه مردم ایران است زیرا فکر و عقیده سپاهی و پاسدار در وجود مردم است و سپاهی و پاسدار فقط آن هایی نیستند که لباس سبز و نشان دارند.

, .,

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران و دیگر نیروهای مسلح در تمام مشکلاتی که برای کشور و مردم پیش آمده همیشه همراه بودند، اضافه کرد: در سیل اخیر که در کشور رخ داد سپاه و دیگر نیروهای مسلح در کنار مردم بودند و هستند و با کمک همین مردم به دنبال رفع مشکلات هستند و این نشان از مردمی بودن این نهاد انقلابی دارد.

, .,

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از سردار سلیمانی ترس دارند و برای همین مسئله است که نمی خواهند تمام سپاهیان وارد عرصه شوند که این مسئله نشان از ذلت دشمنان و زانو زدن آنان در مقابل قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

,

وی افزود: ما سال هاست جبهه های مقاومت تشکیل داده ایم و اگر امریکا هوس کند به میدان بیاید بداند همه ملت ما در صحنه هستند و فکر و عقیده آن ها سپاهی است.

, .,

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود فرا رسیدن ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان را تبریک گفت و افزود: این امامزاده در اخلاق و چهره و عمال خود نزدیک ترین فرد به پیامبر بود و اگر جوانان ما امروز می خواهند به پیامبر نزدیک شوند باید از ایشان الگو بردارند.

, .,

 

,

هر ایرانی یک سپاهی است

, هر ایرانی یک سپاهی است,

حجت الاسلام موسوی، امام جمعه جاجرم ضمن تبریک روز ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری از جوانان گفت:  جوانان با الگو گیری از حضرت علی اکبر پیشران انقلاب اسلامی و اهل علم و دین هستند و دیدیم که جوانان در حادثه سیل استین ها را بالا زدند و به کمک مردم آسیب دیده رفتند.

,

وی با اشاره به بلایای طبیعی اظهار داشت: اگرچه برکت بارندگی های اخیر بر کسی پوشیده نیست اما باید برای هر حادثه ای آماده بود و عیوب موجود از جمله استاندارد نبودن پل و جاده و لایروبی رودخانه ها را ... برطرف کرد.

,

استفاده از سیل یکی از نکات مهمی بود که خطیب جمعه جاجرم به آن اشاره کرد و گفت: این نعمت الهی نباید به سمت بیابان ها هدایت شود و باید ان را با ابریز و ... مهار کرد.

,

حجت الاسلام موسوی با اشاره به حرکت شنیع امریکا علیه سپاه پاسداران افزود: استکبار جهانی فکر می کرد که انقلاب اسلامی را دوباره تصاحب کند زهی خیال خام آنها سوریه عراق و یمن را هم از دست داده اند.

,

وی با اشاره به شهدای سپاه پاسداران گفت: این عزیران بودند که پوزه امریکا را به خاک مالیدند و کاری کردند که امریکا آرزوی خود را به گور ببرد.

,

وی با بیان اینکه هر ایرانی یک سپاهیست و قطعا از این مردم سیلی محکمی خواهند خورد افزود: مردم رشادت ها و از خودگذشتگی های پاسداران را فراموش نخواهند کرد و مورد حمایت خود قرار خواهند داد.

,

 

,

دلیل تصمیم اخیر ترامپ شکست های آمریکا در برابر سپاه در جهان بود

, دلیل تصمیم اخیر ترامپ شکست های آمریکا در برابر سپاه در جهان بود,

امام جمعه شهر آشخانه در خطبه های نماز جمعه 23 فرودین ماه با بیان این که حادثه سیل ایام نوروز برای مردم و مسئولان کشورمان پیام های تلخ و شیرین داشت، اظهار کرد؛ بخش زیادی از خسارت های وارده به کشور ناشی از نامهربانی طبیعت است که با تجاوز به حریم رودخانه ها و تبدیل آنها به معابر، عدم لایروبی مسیل و برهم زدن اقلیم جغرافیایی از جمله آن ها است.
وی افزود: با پیش بینی و برنامه ریزی بلند مدت جهت ایجاد زیر ساخت های لازم می توان این خسارت ها را کاست.
ایشان هم چنین تصریح کرد: مسئولان کشور در همه سطوح برای قرار گرفتن در کنار مردم، تدبیر و کمک رسانی به آسیب دیدگان با بهانه های نوروز و ایام تعطیلات عدم حضور خود را توجیه نکنند.
حجت الاسلام و المسلمین احمدزاده ضمن محکوم کردن ترامپ در تروریست نامیدن سپاه پاسداران با اشاره به دلایل این اقدام ترامپ گفت: یکی از دلایل مهم این تصمیم، شکست هایی است که آمریکا در برابر سپاه پاسداران در زمینه های مختلف متحمل شده است.
وی افزود: سپاه پاسداران در همه دوران های تحریم توانسته شعله کار، پیشرفت و توسعه در کشور را فروزان نگه دارد.
امام جمعه شهر آشخانه با بیان اینکه سپاه از عوامل اصلی ضربه گیری تحریم های آمریکا علیه ایران بوده خاطر نشان کرد: خودکفایی بنزین از شاهکار های سپاه است و با وجود آن که سپاه و جریان مردمی بسیج در جهان اسلام و منطقه خاورمیانه را برای آمریکا نا امن کرده است.
وی در ادامه اضافه کرد؛ در جریان بلایای طبیعی اخیر نیز، نیروهای مسلح و سپاه توانستند به سرعت در کنار مردم قرار بگیرند و به عنوان عامل اصلی اتحاد بین گروه های مختلف حاضر شوند.

,
,
,
,
,
,
,

 

,

اگر سپاه نبود منطقه هم نبود

, اگر سپاه نبود منطقه هم نبود,

 

,

حجت الاسلام محمدیان امام جمعه اسفراین در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: طبق دستور اسلام تقویت بنیه نظامی باید تا جایی باشد که باعث ترس دشمنان شود و برای تقویت بنیه نظامی بجز دولت مردم نیز باید پای کار باشند.

,

 وی با اشاره به نقش و اهمیت سپاه گفت: امروز اینطور باید گفت که اگر سپاه نبود منطقه هم نبود چرا که نقش سپاه را در برچیدن بساط داعش و جنگ های ۳۳ و ۲۲ روزه نیز دیدیم.
حجت الاسلام محمدیان با اشاره به روز جوان تصریح کرد: ارزش و مقام جوان ایرانی خیلی بیشتر از این است که در حال حاضر میبینیم و لیاقت جوان های ما بیشتر از این است و جوانان ما نباید دغدغه اشتغال، تحصیل و ازدواج داشته باشند.
 امام جمعه اسفراین خاطر نشان کرد: به یمن نیت پاکی که امام خمینی و رهبری داشتند ارتش جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران دیگری شده است که نمونه آن حمایت فرماندهان ارتش از سپاه در اقدام احمقانه رئیس جمهور آمریکا است.
حجت الاسلام محمدیان با محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا بر علیه سپاه گفت: این اقدام اخیر آمریکا باعث انسجام بیشتر در کشور و عزت سپاه در منطقه شده است و این طوفان مقبولیت سپاه باعث شد که ضعف های آمریکا و صهیونیست ها رو شود و با این اقدام آزادی عمل سپاه در برابر آمریکا بیشتر شده است.

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه