اخبار داغ

راهپیمایی مردم کردستان در حمایت از سپاه + تصاویر

راهپیمایی مردم کردستان در حمایت از سپاه + تصاویر
مردم ولایتمدار استان کردستان اقدام دولت آمریکا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را با حضور در راهپیمایی بعد از نماز جمعه، محکوم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، مردم شریف و ولایت‌مدار شهرستان سنندج ظهر امروز برای محکومیت اقدام سخیف ترامپ در تروریست خواندن سپاه پاسداران راهپیمایی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

اقشار مختلف مردم انقلابی سنندج امروز پس از اقامه نماز جمعه از جلو مسجد جامع تا میدان انقلاب، وحدت و همدلی خود را با سپاه و خشم و نفرتشان را از این اقدام ننگین شیطان بزرگ و صهیونیسم بین‌الملل به نمایش گذاشتند.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

سردار محمدحسین رجبی در حاشیه راهپیمایی مردم سنندج علیه آمریکا، مردم طی سال‌های گذشته به خوبی دیده‌اند هیچ قدرتی توانایی مقابله با سپاه را ندارد و هیچ مانعی نیز برای این نیرو وجود ندارد و در عرصه‌های خدماتی نیز اقدامات زیادی به انجام رسیده است.

,

 

,

وی تصریح کرد: وقتی رئیس جمهور آمریکا به سپاه توهین می‌کند مردم در حمایت از این نیرو خروش می‌کنند زیرا خدمات سپاه را در طول سال‌های پس از انقلاب دیده‌اند.

,

 

,

, ,

 

,

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: این حضور مردم نشان می‌دهد اگر روزی به مردم بگویند دشمن قرار است به شهر شما وارد شود همه مردم متحد و یکپارچه مقابل دشمن خواهند ایستاد.

,

 

,

قشر‌های مختلف  با حضور  در این مانور قدرت سیاسی اجتماعی فریاد «مرگ بر آمریکا» ،«مرگ بر اسرائیل» ، «شعارملت ما حمایت از سپاه است» سر دادند و با شعارهایی به حمایت از سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران  پرداختند.

,

 

,

, ,

 

,

این راهپیمایی ضد امریکایی در سراسر استان کردستان برگزار شد

,

 

,

, ,

 

,

ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در حاشیه این راهپیمایی در گفت‌و گو با خبرنگار با انتقاد از سیاستهای غلط ترامپ در حمایت های تدارکاتی و آموزش گروههای تروریستی در منطقه گفت:  تصمیمات غیر منطقی و غلط آمریکا باعث گسترش تروریسم و خشونت در منطقه شده است.

,

 

,

وی اقدام آمریکا مبنی تروریست دانستن سپاه پاسداران را بی عقلی محض دانست و تاکید کرد: محبوبیت سپاه با این اقدام آمریکا کاهش پیدا نمی‌کند، بلکه این محبوبیت بیشتر هم می‌شود.

,

 

,

, ,

 

,

ماموستا رستمی نقش مهم سپاه در اقتصاد و امنیت کشور را خاطرنشان کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هویت انقلاب و بازوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه هاست.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه