اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه استان بوشهر مطرح شد:

سپاه فرزند انقلاب است/همه مردم امتحانات الهی را متوجه خود بدانند

سپاه فرزند انقلاب است/همه مردم امتحانات الهی را متوجه خود بدانند
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرهای مختلف استان بوشهر با حضور پرشور مردم مومن و انقلابی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اظهار داشت: باید نگاه ویژه‌ای به جوانان ایجاد شود و مدیریت کشور به سمت جوان‌گرایی رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, ع),

وی اضافه کرد: از ابتدای سال جدید شاهد بارش‌های فراوان و وقوع سیل در نقاط مختلف کشور بودیم و نیاز است که حمایت لازم از مردم در مناطق سیل زده صورت گیرد.

,

امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم ایجاد شرایط لازم برای پیشگیری از وقوع حوادث مشابه تصریح کرد: باید کل جغرافیایی استان بوشهر بررسی شود تا از وقوع چنین حوادثی در استان پیشگیری شود.

,

وی از آینده پژوهی بحران به عنوان یکی از شاخص‌های مدیریت راهبردی و استراتژیک اشاره کرد و ادامه داد: مسئولان باید برای ۱۰ تا ۲۰ سال آینده برنامه ریزی و فضای کشور را آماده سازی کنند تا بحران‌ها به کشور آسیب نرساند.

, ریزی,

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: مردم به صورت سازمان یافته به یاری مردم مناطق سیل‌زده بشتابند و تاکنون نیز حمایت‌های خوبی از مردم این مناطق شده است که باید افزایش یابد.

,

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری با محکوم‌کردن معرفی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمره گروه‌های تروریستی از سوی استکبار جهانی بیان کرد: این اقدام آمریکایی‌ها نوعی وارونگی و تحریف حقایق است.

,

وی با بیان اینکه آمریکا عمله صهیونیسم بین الملل و کانون شرارت، استعمار و تروریسم است، افزود: ایران اسلامی خود قربانی تروریسم است و امروز فریاد مرگ بر آمریکا فریاد همه مظلومان عالم است.

, عمله, الملل,

امام جمعه بوشهر با اشاره به نقش سپاه در سرکوب کردن گروه‌های تروریستی از جمله داعش اضافه کرد: استکبار جهانی با حمایت رسانه‌ای و مالی از تروریسم، خود منشأ تشکیل همه گروه‌های تروریستی در دنیاست.

,

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری گفت: مبارزه با گروه‌های تروریستی، عمران و آبادانی، محرومیت زدایی و حضور در جبران خسارت‌های ناشی از حوادث طبیعی از جمله کارکردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

,

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه همه ملت ایران بسیجی و سپاهی هستند ادامه داد: حمایت از سپاه واجب و تضعیف آن حرام است.

,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم شناسایی نقاط سیل‌خیز استان گفت: شرایط مناسب برای پیشگیری از وقوع سیل در استان بوشهر فراهم شود.

,

دشمن در همه عرصه‌ها و میادین با شکست مواجهه شده است

, دشمن در همه عرصه‌ها و میادین با شکست مواجهه شده است,

حجت‌الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه در خطبه‌های این هفته نماز با اشاره به دیدار رهبری با جمعی از پاسداران و خانواده‌های آنها اظهار داشت: حرص و کینه و عداوت آمریکا نسبت به نیروی برخواسته از متن مردم و سبز قامتان حریم ولایت ناشی از حضور سپاه در خط مقدم مواجهه با دشمنان در میادین مختلف و دفاع از کشور و انقلاب است.

, عبدالهادی, رکنی,

وی افزود: در هر زمان و مکانی که این سبز قامتان احساس کنند که به وجود آنها نیاز است حضور یافته و جان و هستی خود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

,

امام جمعه گناوه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه میادین مقابله با دشمن در داخل و خارج و هم در مقابله سیاسی با دشمن در خط مقدم است لذا می‌بینیم که در آستانه روز پاسدار دشمنان ملت بزرگوار ایران اسلامی و نیروهای کشور، سپاهی را که از جنس مردم و حاضر در همه میادین و یادگار امام راحل است در لیست گروه‌های تروریستی قرار می‌دهد.

,

وی گفت: دشمنی با سپاه و برنامه قرار دادن سپاه در لیست تروریستی همواره در برنامه رؤسای مختلف جمهوری آمریکا قرار داشته ولی از ترس عملاً این کار را انجام ندادند ولی رئیس جمهور جدید آمریکا این کار را انجام داد.

,

وی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری دشمنان با اینگونه اعمال به دنبال آن هستند تا مردم را نسبت به سپاه بدبین کنند و برای دل خوشی صهیونیست‌ها این کارها را انجام می‌دهند.

,

امام جمعه گناوه بیان کرد: آمریکا در سال‌های اخیر صدمات و شکست‌های فراوانی از سوی ارتش، بسیج و سپاه و ملت ایران متحمل شده است و در عرصه‌های مختلف شکست خورده است.

,

وی اضافه کرد: حضور تأثیرگذار سپاه پاسداران در داخل و خارج از کشور باعث شکست انواع فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان شده است.

,

رکنی حسینی اظهار داشت: عبور از تحریم‌ها، تأمین امنیت داخلی با اقتدار، حذف تجزیه کشورهایی مانند عراق، سوریه و شکست مفتضحانه تروریست‌ها همه با حضور سپاه و مدافعان حرم میسر شده و تمام نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شده است.

, رکنی,

وی گفت: امروز که دشمن در همه عرصه‌ها و میادین با شکست مفتضحانه مواجهه شده است سپاه پاسداران را در لیست تروریستی قرار داده است.

,

وی گفت: به تعبیر قران کریم خداوند دشمنان ما را احمق قرار داده و در آستانه سوم شعبان اوج حمایت همه شخصیت‌های داخلی و خارجی با هر گرایش قومی و نژادی و سیاسی از سپاه را شاهد بودیم و این به معنای آن است که آمریکا در این طرح نیز شکست خورده است.

, قران,

امام جمعه گناوه خاطر نشان کرد: مصداق کامل تروریست و حمایت از تروریست آمریکایی‌ها هستند که از جنگ جهانی تا امروز همواره از تروریست حمایت کرده‌اند.

,

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خود قربانی تروریست است و هنوز داغ شهدای گلگون کفن در حملات مختلف تروریستی تازه است.

,

وی گفت: این توطئه دشمن باعث وحدت و همدلی بیشتر مردم و همراهی در کنار نیروهای مسلح بخصوص سپاه شده است

,

رکنی حسینی با اشاره به میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان تصریح کرد: امروز در گام دوم انقلاب مخاطب رهبری جوانان کشور هستند.

, رکنی, گام دوم انقلاب,

امام جمعه گناوه تصریح کرد: امروز جوانان ما در مناطق مختلف سیل زده در حال جهاد هستند و جوانان همواره نجات بخش کشور ما بوده‌اند.

,

وی اضافه کرد: اخلاص و تقوا وهل بصیرت و مسئولیت پذیر عقلانیت و اعتدال و حضور در صحنه و خودباوری و اعتماد به نفس این ویژگی‌های جوان در طراز انقلاب اسلامی است که توقع رهبری از جوانان انقلاب اسلامی همین است.

, وهل,

امام جمعه گناوه گفت: مسئولان باید در زمینه حل مشکلات جوانان در زمینه‌های مختلف کمک کنند تا دغدغه خانواده نیز نسبت به جوانان کمتر شود.

,

وی با اشاره به ۲۹ فروردین روز ارتش گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب تا امروز ارتش جمهوری اسلامی در صحنه‌های مختلف درخشیده است و با تعهد و مردم داری و ولایتمداری و در کنار مردم حضور داشته است.

,

وی با تقدیر از کمک‌های مردم ولایتمدار و نوع دوست گناوه در کمک به سیل زدگان گفت: همه مردم و مسئولان دوشادوش هم برای کمک به سیل زدگان در حال کمک رسانی هستند که جای تقدیر دارد.

,

در پایان نماز و همزمان با سراسر کشور راهپیمایی مردم شهید پرور گناوه در حمایت از سپاه و محکومیت توطئه دشمنان از مصلی جمعه تا چهار راه بنیاد شهید و امور ایثارگران گناوه برگزار شد و در پایان قطعنامه‌ای در ۵ بند قرائت شد.

, پرور,

آمریکا خود محور تروریسم است

, آمریکا خود محور تروریسم است,

حجت‌الاسلام حسین صفری در نماز جمعه امروز اهرم با گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اظهار داشت: بهترین الگو و سرمشق برای جوانان علی اکبر (ع) است، در هر جامعه‌ای و کشوری محور حرکت رو به جلو آن چه حرکت سیاسی و چه فرهنگی جوانان هستند و در شاخص‌هایی که مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب خطاب به جوانان داشتند این است که با مطالعه و پیگیری رسالت تاریخی خود را در گام دوم انقلاب به انجام برسانند.

, صفری, ع), ع), گام دوم انقلاب, گام دوم انقلاب,

امام جمعه موقت اهرم ضمن تبریک روز ارتش و نیروی زمین ارتش جمهوری اسلامی ایران و تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی توانمند و مقتدر در تمامی عرصه‌های چه نظامی و چه خدمت رسانی به مردم از اول انقلاب تا به امروز بوده است.

,

وی با اشاره به اقدام سخیف و ناشیانه دولت آمریکا در قراردادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی خاطرنشان کرد: دولت منفور آمریکا در اقدامی مذبوحانه ناشیانه سپاه پاسداران با نقض قوانین بین‌المللی در لیست گروه تروریستی قرار داد به نظر می‌رسد ترامپ از تروریست نامیدن سپاه به دنبال اجرای یک عملیات روانی علیه ایران اسلامی است.

,

وی بیان کرد: در واقع رئیس جمهور آمریکا به دنبال نوعی تفکیک در اقتصاد ایران است که بتواند اقتصاد تحریمی جداکند و در نهایت سپاه را بعنوان عامل مشکلات اقتصای ایران معرفی کند. لذا معرفی سپاه به عنوان یک گروه تروریستی پایه و مبنای حقوقی ندارد و صرفاً اقدامی سیاسی و جنگ روانی است.

, جداکند, بعنوان, اقتصای,

صفری ادامه داد: دلیل دیگر رئیس جمهور آمریکا برای این اقدام عدم موفقیت در به دام انداختن ایران از طریق fatf و کنوانسیون‌های استعماری بود که کار با وجود همه فشارها و داخلی و خارجی نتوانستند مجمع تشخیص مصلحت نظام را متقاعد کند که لوایح مربوط به fatf و پالرمو و cft که مربوط به منابع مالی تروریسم است را به تصویب برسانند.

, صفری, لوایح, پالرمو,

امام جمعه اهرم افزود: دلیل دیگر که می‌توان برای این حماقت دولت آمریکا بیان کرد عملکرد سپاه در دور زدن تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران اسلامی است که سپاه با هوشمندی و نقشه بسیار عملی در دور زدن تحریم‌ها داشته و توانسته با این کار پروژه‌ای مهم اقتصادی مانند پالایشگاه ستاره خلیج فارس، توسعه فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی و تأمین دلار کاغذ برای تنظیم بازار ارز به سرانجام برسانند بوده است.

,

وی گفت: تروریست نامیدن سپاه می‌تواند پیامدهای زیادی برای آمریکا به همراه داشته باشد و آسیب پذیری نیروهای نظامی آمریکا به سبب تروریستی خواند شدن سپاه بیشتر از آسیب‌های سپاه باشد چرا که ایران در منطقه ابزارهای فراوانی برای تهدید و منزوی سازی نیروهای آمریکایی دارد اما آمریکایی‌ها هرچه داشتند علیه سپاه عملیاتی کردند.

,

صفری بیان داشت: ترامپ با این تصمیم احمقانه خود موجب شد هر سرباز آمریکایی از این به بعد برای نیروهای ایرانی یک تروریست مانند دیگر گروه‌ها تروریستی بشمار روند که پایان تردد آزادانه این نظامیان خواهد بود.

, صفری,

امام جمعه اهرم یادآور شد: پیش از این ترامپ به دلیل اقدامات امنیتی مجبور شد با چراغ خاموش و شبانه به عراق سفر کند به نظر می‌رسد از این بعد ترامپ اساساً به دنبال سفر به هیچ کشوری که در همسایگی ایران قرار دارد نباشد در کل این اقدام آمریکا تبعات بسیار زیادی برای آمریکا به دنبال خواهد داشت.

,

وی افزود: معرفی سپاه به عنوان گروه تروریستی در این شرایط سخت کشور برای مردم ایران که نیروهای و فرماندهان رده بالای این نهاد با تمام وجود در کنار خود مشاهد می‌کنند که برای نجات جان مردم جان خود را به خطر می‌اندازند و برای اسکان و آسایش آنها خیلی زحمت می کشند که حتی آسایش و راحتی خود را فراموش کردند علامت رسوایی برای مدیان حقوق بشر است که از انسانیت بویی نبرده اند.
 

, می, کشند, اند,
,

صفری بیان داشت: آمریکا خود محور تروریست و تروریسم پرور جهانی است هر جا نگاه بیاندازدید جای پای آمریکا است از عراق گرفته تا افغانستان، یمن، سوریه، جنگ ناتو علیه یوگسلاوی، بمباران هیروشیما و ناکازاکی در ژاپن، هواپیمای مسافر بری ایران و صدها نمونه دیگر اگر جامعه جهانی به دنبال امنیت سراسری و مبارزه واقعی با تروریسم است باید در مرحله اول باید جلو آمریکا بگیرد که خود محور تروریست و تروریست پرور بین الملل است.

, صفری, پرور, بیاندازدید, ناکازاکی, بری, پرور, الملل,

امام جمعه اهرم افزود: ما در مقابل تهدید، تهدید می‌کنیم و هرکسی فکر تجاوز به جمهوری اسلامی ایران در مخیله اش خطور کند باید خود را آماده دریافت سیلی محکم و مشت‌های فولادین ارتش و سپاه جمهوری اسلامی ایران و بسیج مردمی که پشت سر آن ملت بزرگ ایران قرار دارد کند.

, اش,

وی بیان داشت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم دست نشانده‌های منطقه‌ای بدانند پاسخ ملت ایران به هرگونه تجاورزی و یا هر تهدیدی پاسخی است که از درون آنها را از هم خواهد پاشید و متلاشی خواهد کرد.

, تجاورزی,

استان بوشهر پس از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی در ردیف محروم قرار دارد

, استان بوشهر پس از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی در ردیف محروم قرار دارد,

حجت الاسلام سیدحسین رکنی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: وظیفه داریم به محرومان و فقرا کمک کنیم و تبعیض و سلیقه‌ای عمل کردن در اسلام پذیرفته نیست.

, الاسلام, رکنی,

امام جمعه بردخون با بیان اینکه عبادت تنها نماز و روزه نیست، افزود: گره گشایی مشکلات مردم از بهترین عبادات است پس در مسیر و خط اهلبیت حرکت کنیم و آنکه بدهکار است ابتدا بدهکاری خود را بپردازد و سپس به مستحبات مانند زیارت اماکن مقدس برود.

, بردخون, اهلبیت,

وی به وظایف دولتمردان در برابر مردم اشاره کرد و گفت: نماز جمعه تریبون تشریفاتی و بی روح نیست و زبان مردم است و از این تریبون مطالبی گفته می‌شود که نیاز مردم است.
 

,
,

رکنی حسینی اضافه کرد: مردم انتظار دارند در این تریبون مشکلات و نیازهای جامعه و مردم بیان شود.

, رکنی,

خطیب جمعه بردخون امام علی را بهترین الگوی مسؤولان دانست و گفت: فروتنی و تواضع در مقابل مردم، شریک درد و رنج مردم در سختی‌ها و مشکلات، پرهیز از امتیاز دادن به اطرافیان، فاصله نگرفتن از مردم و صداقت با مردم از وظایف مسؤولان نسبت به مردم است.

, بردخون,

امام جمعه بردخون بیان کرد: مسؤولان همواره در بین مردم باشند و هیچ مانعی بین مردم و آنان نباشد تا مردم به راحتی بتوانند با مدیران در ارتباط باشند.

, بردخون,

وی ابراز داشت: در زمان انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری، مجلس و شوراها به مردم وعده می‌دهند اما وقتی به آرزوی خود رسیدند وعده‌ها را فراموش می‌کنند یا شرایط را برای تحقق آن مناسب نمی‌بینند.

,

رکنی حسینی ادامه داد: استان بوشهر پس از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی در ردیف محروم قرار دارد و این تلخ و سخت است و قابل قبول نیست و سزاوار نیست استان بوشهر با همه منابع محروم باشد.

, رکنی,

وی افزود: استان بوشهر ۴ نماینده دارد که متأسفانه هرکدام به راه خود می‌رود و تنها به حوزه انتخابیه خود توجه دارند و کل استان را نمی‌بینند و تا زمانی که این دیدگاه وجود داشته باشد وضع استان بهتر از این نخواهد شد.

, متأسفانه,

رکنی حسینی اضافه کرد: از نمایندگان استان می‌پرسیم در این دوره چند بار با هم مشکلات را بررسی کرده اند تا هم اتدیشی و گفتگو کرده اند.

, رکنی, اند, اتدیشی, اند,

خطیب جمعه بردخون بیان کرد: امروز بعد از اشتغال امکانات بیمارستانی و پزشکی مشکل دارد و بیمارستان‌های استان جوابگوی خواسته‌ها و نیاز مردم نیست و تناسبی با جمعیت بیش از یک میلیون نفر استان ندارد.

, بردخون,

امام جمعه بردخون تصریح کرد: امکانات بهداشتی حوزه جنوب استان با جمعیت حدود ۳۲۰ هزار نفر نیز جوابگوی مردم نیست و در این ۴ شهرستان تنها یک دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان کنگان وجود دارد.

, بردخون, تی,

وی با بیان اینکه مسئولان پاسخگو نیستند، اظهار کرد: مردم استان بوشهر شایسته بهترین‌ها هستند زیرا بیشترین شهید به نسبت جمعیت داده اند و در همه صحنه‌ها حضور داشته اند و بی انصافی است به خواسته‌های آنان توجه نشود.

, اند, اند,

رکنی حسینی با اشاره به مناسبت‌های هفته گفت: سالروز میلاد حضرت علی اکبر روز جوان نامگذاری شده که جوانان باید از آن حضرت درس بگیرند و در همه صحنه‌ها حضور داشته باشند و الگوی یک جوان مسلمان باشند.

, رکنی,

وی افزود: پدران و مادران و متولیان فرهنگی به رسالت خود عمل کنند و به فرهنگ فرزندان توجه بیشتری داشته باشند و تعلیم و تربیت و مسائل فرهنگی فراموش نشود.

, مسائل,

خطیب جمعه بردخون گفت: دشمن به دنبال سست کردن اعتقادات جوانان است اما در کشور ما به جای فعالیت فرهنگی به دنبال ایجاد کارناوال نشاط و شادی در جامعه هستند و عده‌ای به عناوین مختلف به ارزش‌های اسلامی پشت پا می‌زنند.

, بردخون,

امام جمعه بردخون سپاه را یکی از برکات انقلاب و مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی خواند و افزود: سپاه در این ۴۰ سال شهدای زیادی تفدیم اسلام کرده و حامی اصلی نطام بوده است و در همه عرصه‌ها حضور داشته و با همه توان از عزت و شرافت کشور دفاع کرده است.

, بردخون, تفدیم, نطام,

وی اضافه کرد: اقدام خصمانه آمریکا در قرار دادن نام سپاه به عنوان سازمان تروریستی محکوم است زیرا کشور ما قربانی تروریست بوده و آمریکا حامی و مهد تروریست‌ها بوده است و نشانه عجز آنان است.

,

رکنی حسینی ادامه داد: دشمن میلیاردها دلار در جهان هزینه کرد اما به اهداف شوم خود نرسید و می‌دانند که سپاه مانع اصلی در این راه است.

, رکنی,

خطیب جمعه بردخون یادآور شد: همه مردم و مسؤولان ایران سپاهی هستند و امنیت کشورهای منطقه مدیون سپاه است و اقدام خصمانه آمریکا بدون جواب نخواهد ماند.

, بردخون,

وی خاطرنشان کرد: در ۴۰ سال گذشته همه دولت‌های آمریکا مقابل ایران و سپاه ایستادند و کاری از پیش نبردند و همه ملت ایران و آزادگان جهان از سپاه حمایت خواهند کرد و جواب قاطعی به اقدام احمقانه رئیس جمهور آمریکا می‌دهند.

, رئیس,

پس از برگزاری نماز جمعه نمازگزاران تا بوستان شهدای گمنام راهپیمایی کردند و با قرائت قطعنامه و شعارهای دندان شکن یاوه گویی های آمریکا را محکوم کردند.

, قرائت, یاوه, های,

همه مردم ما این امتحانات الهی را متوجه خود بدانند

, همه مردم ما این امتحانات الهی را متوجه خود بدانند,

حجت‌الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های امروز نماز جمعه دلوار با تبریک ۱۱ شعبان سالروز ولادت باسعادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان اظهار داشت: جوانان باید از مکتب اهل بیت و سیره علی اکبر علیه السلام خصوصاً در عرصه تسلیم نشدن و ذلت ناپذیری در برابر دشمن و عدم خوف و ترس از هیمنه های پوشالی دشمنان درس و الگو بگیرند.

, زاهددوست, هیمنه, های,

‎وی با اشاره به وقوع سیلاب‌های اخیر در کشور خاطرنشان کرد: همه مردم ما این امتحانات الهی را متوجه خود بدانند و در امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هر چه در توان و امکان دارند به صحنه بیاورند.

,

‎امام جمعه دلوار با اشاره به اقدام ابلهانه رئیس جمهور مغرور آمریکا در قرار دادن نان مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی بیان کرد: پس از شکست هفت تریبون دلاری در منطقه غرب آسیا و شکست در جنگ ترکیبی علیه ملت ایران احمق‌های درجه یک دست به یک حماقت دیگری زدند و در مقام خوش خدمتی به صهیونیستی‌ها یک نهاد خدوم و انقلابی و محبوب القلوب ملت ایران را تروریست نامیده و تحریم کرده است.

, خدوم, القلوب,

‎وی افزود: رهبر عزیز و بصیر ما بشارت داده اند در سال ۹۸ در دل مشکلات و گرفتاری‌ها فرصت‌های کم نظیر خلق خواهد شد و چه بسا این اقدام ابلهانه رئیس جمهور آمریکا مصداقی از بشارت رهبر عزیزمان باشد چرا که این گربه رقصانی ها به فضل الهی این زمینه محبوبیت بیش از پیش این نهاد مقتدر انقلابی و پاسداران مخلص آن را فراهم خواهد کرد و به شکست خفت باری برای خود آنها تبدیل خواهد شد.

, اند, ها,

زاهددوست ادامه داد: البته در طول این چهل سال آمریکایی‌ها از دستان سپاه سیلی و شلاق‌های سنگینی خورده اند و خودشان هم می‌دانند بسیاری از شکست‌هایشان به‌دلیل حضور تأثیرگذار سپاه مقتدر و باصلابت ما در منطقه است.

, زاهددوست, اند,

‎وی افزود: شکست انواع فتنه‌ها در داخل ایران، کودتاهای ناکام، عبور ایران از تحریم‌ها، تأمین امنیت داخلی همه به‌دلیل اقتدار سپاه بوده است.

,

‎امام جمعه دلوار بیان کرد: همچنین شکست طرح تجزیه سوریه، عراق و لبنان و نیز ناکام ماندن در به قدرت رساندن تروریست‌ها در سوریه همه و همه به‌دلیل حمایت‌های سپاه از مردم منطقه صورت‌گرفته است.

,

‎ وی گفت: این مسائل باعث ایجاد نوعی عقده ترامپ نسبت به سپاه پاسداران شده بنابراین هر اقدام خصمانه علیه سپاه از ناحیه آمریکایی‌ها و هم پیمانانشان درو از انتظار نیست.

,

زاهددوست خاطرنشان کرد: بدون تردید دشمنی آمریکا به منزله اقتدار و عزت روز افزون و قدرت و هیمنه انقلابی سپاه است چرا که تا نهادی مقتدر و دشمن شکن مزاحم دشمن نباشد دشمنان هم به او کاری ندارند و اینکه در میان همه نهادهای دنیا سپاه مقتدر و مخلص ما مورد هجمه دشمن قرار می‌گیرد نشانه این است که سپاه خار چشم دشمنان بوده هست و به فضل الهی خواهد بود.

, زاهددوست, هیمنه,

‎وی افزود: بدون شک این اقدام با هدف خوش خدمتی ترامپ به نتانیاهو در انتخابات پارلمانی صورت‌گرفته و احتمالاً پس از برگزاری انتخابات و مخالفت کنگره آمریکا با تصمیم ترامپ تاریخ مصرف این اقدام نیز به پایان می‌رسد.

,

‎امام جمعه دلوار گفت: اما اگر این اقدام با اهداف بلندتری پا برجا بماند همچنان که مقامات کشورمان گفته اند در این صورت تبعاتی که متوجه آمریکایی‌ها از این اقدام خواهد شد بسیار بزرگ‌تر و هزینه برتر خواهد بود.

, اند,

‎وی با اشاره به از اقدام بجا و بموقع شورای عالی امنیت ملی در خصوص تروریستی اعلام کردن نظامیان آمریکا گفت: قدردانی می‌کنم اما باید مسئولان کشور خصوصاً دولت و وزارت خارجه مراقبت کنند و واکنش قاطع و انقلابی و هوشمندانه از خود نشان دهند و هرگونه نقشه‌های بعدی نیز در نطفه خفه شوند.

, بموقع,

زاهددوست تصریح کرد: ما مردم انقلابی و استکبار ستیز بخش دلوار که سابقه دو قرن مقاومت در برابر استکبار و استعمار در کارنامه خود دارین این اقدام ابلهانه رئیس جمهور ابله آمریکا را با قدرت محکوم می‌کنیم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح کشور را مابه اقتدار و عزت روز افزون نظام، کشور و مردم می‌دانیم و همگی خود را پاسدار افتخاری انقلاب می‌دانیم.

, زاهددوست, دارین, مابه,

‎ وی با اشاره به برگزاری طرح معنوی منتظران ظهور (ختم صلوات) به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان (عج) و سلامتی مقام معظم رهبری ادامه داد: این طرح در حال برگزاری است و تا روز ۱۵ شعبان ادامه خواهد داشت امیدوارم همه عزیزان و مؤمنان د این طرح معنوی مشارکت کنند.

,

باید بزرگان و پیران تکریم کنیم

, باید بزرگان و پیران تکریم کنیم,

حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در نماز جمعه عسلویه به حقوق متقابل مردم نسبت به یکدیگر اشاره کرد و گفت: از معصومین سفارش شده است باید بزرگان و پیران تکریم کنیم و کودکان و خردسالان را ترحم کنیم. حق خردسال است که او را با مهربانی و عطوفت تعلیم و آموزش دهیم و با زبان نرم با او سخن بگوییم.

, الاسلام,

امام جمعه عسلویه با اشاره به فرازی از بیانات رهبر انقلاب گفت: آقا فرمودند مصاف حق و باطل و توحید و طاغوت و کفر همیشه هست. در طول تاریخ بوده و تمامی ندارد و از آن گریزی نیست. خدا وعده داده جبهه حق پیروز است.

,

وی افزود: اگر مثل قبل حرکت را ادامه دهیم قطعاً پیروز خواهیم شد. تا این ملت مؤمن انقلابی و متحد است بزرگ‌تر از آمریکا هیچ غلطی نمی‌کند. انحراف و کجی‌ها از مسیر حق باعث شکست می‌شود.

,

امام جمعه عسلویه در بحث جوان‌گرایی گفت: جوان‌های ما در هر جبهه‌ای فعال هستند باید در جبهه فرهنگی سیاسی و اقتصادی بیشتر فعالیت کنند. باید در جبهه سیاسی آگاهانه و با خرد و بصیرت فعال باشند جوان‌های ما کار ساز و فعالند و حرف اول می‌زنند.

,

هاشمی نژاد سالروز تولد علی اکبر و روز جوان را تبریک گفت و افزود: علی اکبر شخصیتی بزرگ بود که دوست و دشمن به بزرگی او اقرار داشتند و پدر بزرگوارشان فرمودند ایشان از نظر خلق خوی و منطق شبیه‌ترین فرد به پیامبر (ص) است جوانان باید به علی اکبر اقتدا کنند راه او را ادامه دهند و از مسیر او خارج نشوند و به تاسی کنند.

, ص),

وی، ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی را تبریک گفت و ادامه داد: پس از هجمه زیاد به ارتش در ۲۹ فروردین ۵۸ حضرت امام (ره) در حکمی به این هجمه‌ها پایان داد و فرمودند ملت ایران باید به ارتش احترام بگذارد. اکنون ارتش در خدمت ملت و اسلام است و ارتش اسلام است و پس از ۴۰ سال با سرافرازی و بالندگی کار خودش را انجام می‌دهد و در عرصه دفاع از نظام و اسلام مجاهدت می‌کند.

,

امام جمعه عسلویه حرکت نابخردانه رئیس جمهور آمریکا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد و افزود: عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد این اقدام ترامپ باعث عزت بیشتر سپاه شد. غلط کاری ترامپ تازگی ندارد خشونت‌های آمریکا تمامی ندارد.

, عدو,

وی گفت: در این روزهایی که نیروهای مسلح و سپاه در بحران سیل کنار مردم این همه زحمت می‌کشند و دقیقاً در روز پاسدار این حرکت نابخردانه انجام دادند سپاه تضعیف و تخریب نشد اقتدارش بیشتر و روحیه‌اش مضاعف شد. برای اولین بار بعد از چهل سال مجلس لباس مقدس سپاه پوشیدند. رئیس جمهور این حرکت را محکوم کردند و ملت حمایت و پشتیبانی خود را از سپاه اعلام کردند.

,

هاشمی نژاد افزود: آمریکا از سپاه تو دهنی خورده است برای همین این کار ابلهانه انجام می‌دهد. سپاه است که در آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس مقابل آنها ایستاده است اقتدار سپاه اقتدار اسلام است و رکن رکین نظام و اسلام است.

, دهنی, رکین,

نمازگزاران شهرستان عسلویه پس از پایان نماز جمعه در صفوف گسترده در راهپیمایی شرکت کردند و با طی کردن مسیر راهپیمایی از مصلا نمازجمعه تا ایستگاه آتش نشانی حرکت ننگین و نابخردانه رئیس جمهور آمریکا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کردند وبا شعارهای کوبنده ضد استکباری خود از این حرکت شوم دشمن اعلام انزجار کردند.

,

لزوم بکارگیری نیروهای بومی کنگان

, لزوم بکارگیری نیروهای بومی کنگان,

حجت الاسلام محمود محمودی در نماز جمعه کنگان با انتقاد از اقدام وقیحانه آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی افزود: آمریکا بداند ملت ایران سپاه را در قلب خود جای داده و این دهن کجی آمریکایی‌ها بر محبوبیت سپاه بیش از پیش افزوده است.

, الاسلام,

وی با بیان اینکه آمریکا مظهر حقیقی تروریست در دنیا است، تاکید کرد: این اقدام وقیحانه نه تنها خشم ملت ایران بلکه خشم تمام انقلابیون را به دنبال داشته و از این به بعد هیچ نیروی نظامی آمریکایی در منطقه امنیتی نخواهد داشت.

,

خطیب جمعه به حمایت سران قوا، نمایندگان مجلس و آحاد مردم و مسئولین از سپاه پاسداران و پوشیدن لباس مقدس سپاه بیان کرد: ملت ایران هیچ گاه خدمات و حماسه‌های ماندگار سپاه عزیز در دوران دفاع مقدس؛ پاسداری از اصول و ارزش‌ها، نقش مؤثر در سازندگی کشور و دیگر خدمات بی بدیل این مولود بزرگ انقلاب را فراموش نخواهند کرد.

, بدیل,

محمودی با تبریک میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان گفت: تقوا و اخلاص، مسئولیت پذیری، بصیرت، عقلانیت و اعتدال، نظم و انضباط، عمل مجاهدانه، خودباوری، ساده زیستی و حضور در صحنه مهمترین شاخصه‌های جوان در طراز انقلاب اسلامی است.

, مجاهدانه,

وی به موضوع ساخت بزرگترین هتل منطقه در روستای برکه چوپان و نگرانی مردم از برخی اقدامات مسئولان هتل اشاره و خطاب به مالکین و مسئولان محلی گفت: به دغدغه‌های مردمی توجه جدی شود.

,

محمودی افزود: توجه جدی به بکارگیری نیروهای بومی و توسعه روستایی در برکه چوپان از دیگر مطالبات جدی مردم از مالکین این هتل است.

,

امام جمعه با گرامیداشت سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حساب ۱۰۰ به دستور امام امت و با تقدیر از مسئولین و کارکنان بنیاد مسکن شهرستان کنگان گفت: نقش بنیاد مسکن در بازسازی مناطق سیل زده و زلزله زده و کمک به حل مسکن محرومان ستودنی است.

,

محمودی در پایان با گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و چند دهه اخیر مثال زدنی است.

, زدنی,

به همت دفتر امام جمعه و ستاد نماز جمعه کنگان از فرماندهان سپاه تجلیل شد.

,

همچنین نمازگزاران جمعه اعم از شیعه و سنی با برگزاری راهپیمایی و پیمودن مسیر مصلای کنگان تا آموزش و پرورش از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند.

,

همه ایران «پاسدار» هستند

, همه ایران «پاسدار» هستند,

حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با تبریک اعیاد شعبانیه بارش باران را یک نعمت و فرصت دانست و اظهار کرد: اگر برای این نعمت از قبل برنامه‌ریزی و تدابیر لازم اندیشیده نشود تبدیل به بحران می‌شود و امید می‌رود همچون گذشته آحاد مردم و همه اقشار جهت امدادرسانی و جبران خسارت سیل زدگان متحد شوند.

,

امام جمعه برازجان در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی، از همه نیروهای مسلح به ویژه ارتشی‌های دلاور تقدیر نمود و گفت: نیروهای ارتش هشت سال در دفاع مقدس حضور داشتند و بعد از جنگ هم تلاش‌های بسیاری انجام دادند و شهید سپهبد قرنی و شهید صیاد شیرازی از شهدای بزرگوار ارتش هستند که به دست منافقان به شهادت رسیدند.

,

وی با بیان اینکه حرکت در مسیر نهضت عاشورایی رمز موفقیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها بوده است اظهار داشت: امروز ملت ایران با حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه و راهپیمایی ضد استکباری بار دیگر نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی در رأس آن‌ها آمریکا و صهیونیست جنایتکار اعلام می‌دارند و به کوری چشم آمریکا و صهیونیست، ما همه پاسدار انقلاب اسلامی هستیم و با پوشیدن لباس مقدس پاسدار، ما همه پاسدار انقلاب اسلامی هستیم.

,

امام جمعه برازجان با محکوم کردن تصمیم خصمانه آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: حادثه‌ای که اتفاق افتاد و استکبار به سرکردگی سران آمریکا اوج ضعف و انفعال خودشان را نشان داد و جمعیّتی که به عنوان نیروهای آزادی‌خواه پاسدار ارزش‌ها، مرزها و شرف جامعه‌ی اسلامی و منطقه به حساب می‌آید، این جمع را به عنوان تروریست خواندند، غافل از اینکه نتوانستند ضعف و انفعال و بدبختی خودشان را از راه دیگری نشان بدهند.

,

وی تصریح کرد: توطئه جهانی بر این امر اتّفاق کردند که با خلق داعش، طالبان و القاعده منطقه را به آتش بکشند و با جنگ داخلی، امنیت اسرائیل را تأمین کنند، با ضرب شست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فضل الهی نابود شدند و از بین رفت.

,

مصلح افزود: آن‌ها به هیچ وجه نتوانستند این شکست‌ها را جبران کنند و حالا این برای آن‌ها عقده شده است و یک گروه مقبول بین‌المللی که در همه جا یار مظلوم و خصم ظالم هستند را تروریست می‌نامند و دنیا می‌داند که زادگاه ترور و تروریست‌ها آمریکاست و آمریکا خلق کننده‌ی خون‌خواری این‌هاست. با این حرف‌ها سپاه نه تنها مخدوش نمی‌شود بلکه مباهات می‌کند که دشمن بی‌آبروی بین المللی دارد و همچنین انگی را به این قدرت بازدارنده‌ی جهانی مطرح می‌کند.

, المللی, انگی,

خطیب جمعه برازجان ضمن محکوم کردن تصمیم خصمانه آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: به فرموده امام راحل (ره) که «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» و سپاه پاسداران نهادی برخواسته از بطن مردم است و از بدو تأسیس تاکنون در همه عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی فعالیت مؤثری داشته است.

,

وی بیان داشت: پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن، تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب، خنثی سازی توطئه‌های دشمنان و حفظ امنیت کشور بخشی از دستاوردها و اهداف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه