اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی سپاه رشتخوار:

طرح ملی بسیج همگام با کشاورز در رشتخوار اجرا می‌شود

طرح ملی بسیج همگام با کشاورز در رشتخوار اجرا می‌شود
مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان رشتخوار گفت: در طرح ملی بسیج همگام با کشاورز جهت علمی سازی کشاورزی یک کارشناس مربی کشاورزی متناسب با نیاز و بدون گرفتن هزینه در کنار کشاورز از زمان کاشت، داشت و برداشت حضور دارد و به روستاها سطح شهرستان نیز معرفی میگردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، صبح امروز جلسه کارگروه بسیج مهندسین و طرح ملی بسیج همگام با کشاورز با حضور جمعی از فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج در سطح شهرستان و کارشناس مربیان کشاورزی و ادارات مرتبط با بخش کشاورزی در محل سپاه شهرستان رشتخوار برگزار شذ.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

رضا پردل مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار در رابطه با اجرای این طرح در سطح شهرستان رشتخوار گفت: در این طرح که با همکاری سازمان بسیج مهندسین کشاورزی ، بسیج سازندگی، جهاد کشاورزی و ادارات مرتبط بابخش کشاورزی پشتیبانی می شود، جهت علمی سازی کشاورزی یک کارشناس مربی کشاورزی متناسب با نیاز و بدون گرفتن هزینه ای در کنار کشاورز از زمان کاشت داشت و برداشت حضور دارد و به روستاها معرفی میگردد.

,

وی در ادامه یادآور شد: امید است با همراهی کشاورزان و تشکیل کارگروههای روستایی اقدام موثری باشد در جهت بهبود کمی و کیفی محصولات کشاورزی برداشته شود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه