اخبار داغ

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد:

افزایش و تقویت تشکلات کارگری منجر به رونق تولید می شود

افزایش و تقویت تشکلات کارگری منجر به رونق تولید می شود
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: تشکلات کارگری بسیاری از موانع و مشکلات کارگری و کارفرمایی برطرف و این امر موجب رونق تولید، افزایش بهره وری خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمد حسین ریاحی با تاکید بر اهمیت نقش کارگران و کارفرمایان در جامعه گفت: باید یک حس تعهد کاری در بین این دو قشر تقویت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در ادامه سخنان خود گفت: دغدغه های کارگر، دغدغه های کارفرما هم به حساب می آید و شرایطی که در جامعه فعلی ما حاکم است به تمامی مردم برمی گردد.خوشبختانه همکاری خوبی را از تمامی تشکلات کارگری شاهد هستیم و کارگران نیز دغدغه دولت و کارفرما را می دانند.

,

وی نقش تشکلات کارگری در پیگیری مشکلات کارگران را انکارناپذیر دانست و افزود : با تشکیل این تشکل‌ها بسیاری از موانع و مشکلات کارگری و کارفرمایی برطرف و این امر موجب رونق تولید، افزایش بهره وری، بالا رفتن کیفیت محصولات تولیدی، حفظ و موجودیت کارگاه ها و امنیت شغلی کارگران می‌شود.

,

ریاحی با اشاره به اینکه ایجاد تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان در سال‌های اخیر علاوه بر رشد کمی از رشد کیفی مطلوبی نیز برخوردار بودند، اظهار داشت: بر همین اساس همه ساله دوره‌های آموزشی متعددی در زمینه‌های مختلف از جمله قانون کار و قانون تشکلات کارگری و کارفرمایی ویژه این تشکل‌ها برگزار می‎شود که برگزاری این دوره‌های آموزشی، علاوه بر ایجاد بسترهای لازم به ‌منظور آشنایی تشکل‌های کارگری با قوانین کار، موجب ارتقا سطح آگاهی کاری و اجتماعی آنها نیز می‎گردد.

,

وی نیز با اشاره به استفاده از نیروهای متخصص و کاردان با روش های اصولی، علمی و منطقی ادامه داد: هدف از تشکیل تعاونی ها جلب ظرفیت‌ها و توانایی های موجود در جامعه است تا افراد و متقاضیان در کنار یکدیگر بتوانند با ایجاد فرصت های شغلی به چرخه تولید کسب و کار و اشتغال‌زایی کمک کنند.

,

ریاحی با تاکید بر لزوم توانمند کردن مدیریت تعاونی ها و نیروی انسانی در بخش تعاون استان افزود: یکی از اهداف تعاونی ها تامین نیاز مشتری است لذا نیروی انسانی شاغل در این تشکل ها باید متناسب با نیاز مشتری فعالیت کنند و بازار خود را بر اساس سلیقه مشتری رونق بخشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه