اخبار داغ

مسئول قرارگاه مردمی کمک به سیل‌زدگان:

کمک بیش از ۲ میلیارد تومانی مردم قم به سیل‌زدگان/ برگزاری جشن عروسی زوج‌های سیل‌زده پل‌دختر توسط قم

کمک بیش از ۲ میلیارد تومانی مردم قم به سیل‌زدگان/ برگزاری جشن عروسی زوج‌های سیل‌زده پل‌دختر توسط قم
مسئول قرارگاه مردمی کمک به سیل‌زدگان قم گفت: بیش از 2 میلیارد تومان هدایا و کمک های غیر نقدی توسط مردم قم و برخی از هم‌وطنان از دیگر شهرها به سیل‌زدگان در قرارگاه مردمی کمک به سیل زدگان جمع آوری شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد خامه یار مسئول قرارگاه مردمی کمک به سیل زدگان قم در گفتگو با قم فردا، اظهار داشت: از دو هفته پیش بیش از 2 میلیارد تومان هدایا و کمک های غیر نقدی توسط مردم قم و برخی از هم‌وطنان از دیگر شهرها به دلیل نظم موجود در ارسال کمک از طرف قرارگاه مردمی کمک به سیل‌زدگان جمع آوری شده است، همچنین مبلغ یک میلیارد و 170میلیون ریال کمک های نقدی توسط مردم به این قرارگاه برای کمک به هم‌وطنان سیل زده اهدا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا،, قم فردا, قم فردا, ،, , , , , , , , ,

وی افزود: کمک های غیر نقدی شامل پوشاک، اقلام بهداشتی و غذائی و وسایل ساختمانی ماند بیل و کلنگ، به قرارگاه مردمی که در پل دختر مستقر است ارسال شده است و  ارسال این کمک ها ادامه خواهد داشت،  تعدادی از کاروان ها هم در راه هستند و قرار است این قرارگاه مردمی در آینده نزدیک بخشی از شهروندان و روستائیان سیل زده را در کانکس اسکان دهد بخشی از محموله 22 فروردین و بخشی نیز 23 ارسال شده است.

,

خامه یار تصریح کرد: از همشهریان و از همه مردم درخواست داریم که کمک های خودشان را برای اسکان و بازسازی مناطق سیل زده در اختیار قرارگاه مردیم قرار دهند تا در آینده نزدیک هم‌وطنان سیل زده اسکان پیدا کنند.

,

مسئول قرارگاه مردمی کمک به سیل زدگان با اشاره به همکاری ارگان ها و نهادهای استان قم گفت: آیت‌الله سعیدی، آیت‌الله اعرافی و سردار شاهچراغی فرمانده سپاه استان قم در این قرارگاه حضور پیدا کردند و از نزدیک از فعالیت این قرارگاه بازدید کرده و به جهادگران دلگرمی دادند و مراجع نیز نمایندگان خود را اعزام کردند و در جریان کار قرارگاه قرار گرفتند.

,

300 طلبه  و نیروهای جهادی از قم اعزام شدند

, 300 طلبه  و نیروهای جهادی از قم اعزام شدند,

وی خاطرنشان کرد: حدود 300 طلبه  و نیروهای جهادی از طریق قرارگاه مردمی برای تخلیه لایه های سیلاب و رسوب برداری اعزام شدند و در روستاها و سطح شهر اقدام به پاک‌سازی منازل و اماکن عمومی می‌پردازند.

,

خامه یار تأکید کرد: توزیع  اقلام در طول شبانه روز انجام می شود حدود 8 دستگاه خودرو شبانه برنامه توزیع را در مناطق سیل زده انجام می هد اقلام غذایی و بهداشتی از طریق دو بالگرد در روستاها به صورت مستمرتوزیع می شود در روزهای گذشته توزیع غذا در روستاهای محاصره شده از طریق بالگرد انجام شده است.

,

توزیع شبانه روزی غذا به هموطنان سیل زده

, توزیع شبانه روزی غذا به هموطنان سیل زده,

مسئول قرارگاه مردمی کمک به سیل زدگان تصریح کرد: 23 فروردین آشپزخانه قرارگاه روزانه 48هزار پرس غذا طبخ می کند از طریق بالگرد غذاها را توزیع می کند تقریبا تمام روستاهایی که در محاصره هستند و اطلاع رسانی می شود کمک ها ارسال می شود، صبح 22 فروردین هم 6 اکیپ مسئول توزیع غذا شدند و حدود 14 تیم کار پخش و توزیع اقلام ضروری برای سیل زدگان را داشتند این توزیع ها هم از طریق هوائی و هم از طریق زمینی انجام می شود.

,

وی بیان داشت: امیدواریم این روند با حمایت مردم ادامه داشته باشد قرارگاه در اقدامی جدید یک آشپزخانه با طبخ 10 هزار پرس غذا در روز به اهواز اعزام کرده است همچنین چندین تریلی هدایای مردمی را به اهواز اعزام کرده که این هدایا شامل 300تخته پتو، 300 تخته چادر ، بیل و کلنگ، و دیگر مایحتاج مردم بوده است.

,

برگزاری جشن عروسی زوج‌های سیل‌زده پل‌دختر توسط قم

, برگزاری جشن عروسی زوج‌های سیل‌زده پل‌دختر توسط قم,

 

,

خامه یار تصریح کرد: ستادهای اقامه نماز در سراسر کشور از  قرارگاه مردمی حمایت کردند، امیدواریم مردم روند کمک های خود را ادامه دهد و بدانند که ما تا آخر در کنار مردم خواهیم ماند.

,

مسئول قرارگاه مردمی کمک به سیل زدگان گفت: در چند روز گذشته مراسم ازدواجی توسط قرارگاه مردمی قم در یکی از مناطق سیل زده برگزار شد، زوجی که قرار بود مراسم ازدواج خود را برگزار کنند اما به خاطر سیل مراسم آن‌ها به‌هم‌خورده بود اما قرارگاه مردمی قم مراسم ازدواج این زوج را برگزار کرد، همچنین این قرارگاه کمک‌هزینه جهیزیه برای زوج های که خودشان را برای مراسم ازدواج آماده کرده بودند اما به خاطر سیل نتوانستد مراسم را برگزار کنند را به عهده گرفته است و این کمک‌هزینه به‌صورت نقدی به حسابشان واریز شد و هدایا غیر نقدی این زوج‌ها نیز در روزهای آینده به این زوج‌ها اهدا خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه