اخبار داغ

مردم ایران حامی تامین کنندگان امنیت کشور هستند

مردم ایران حامی تامین کنندگان امنیت کشور هستند
دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بوشهر در بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام دولت آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این اقداام را موجب تقویت اتحاد بیشتر مردم دانستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بوشهر در بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام دولت آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این اقداام را موجب تقویت اتحاد بیشتر مردم دانستند.      

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

در بخشی از بیانیه بسیج دانشجویی پردیس علامه طباطبایی بیان شده است: رئیس جمهور آمریکا در اقدامی خصمانه و برخلاف عرف بین الملل نیروی مسلح رسمی و قانونی یک کشور را در لیست گروه های تروریستی قرار داد. اقدامی که شاید بیشتر  هدیه انتخاباتی ترامپ برای نتانیاهو باشد.

,

در ادامه این بیانیه آمده است: سپاه پاسداران که ریشه تروریست های آمریکایی را در عراق و سوریه خشکانده است و تمامی سیاست های ایالات متحده را در خاورمیانه از جمله سرنگونی بشار اسد و ساقط کردن دولت شیعی عراق را خنثی کرده، تبدیل به دشمنی بزرگ برای آمریکا شده است.

,

در بیانیه بسیج دانشجویی پردیس بنت الهدی صدر ضمن اشاره به نقض قوانین بین المللی اقدام دولت آمریکا عنوان شده است: آمریکا که تا چندی پیش علت ماندن در منطقه را مبارزه  با داعش می دانست، امروز برای ماندن در منطقه توجیهی جز تروریست اعلام کردن سپاه ندارد.

,

دانشجویان بسیجی پردیس بنت الهدی صدر در این بیانیه آورده اند: امنیت ملی یک کشور برای تک تک افراد آن کشور در بالاترین درجه اهمیت قرار دارد و مردم فهیم ایران، پشت تمام کسانی که تامین کننده امنیت ملی هستند خواهند ایستاد و این اقدام ترامپ نه تنها زیانی نخواهد رساند بلکه موجب محبوبیت بیشتر سپاه در داخل ایران و خاورمیانه و اتحاد بیشتر مردم خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه