اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان همدان:

کسانی که وابسته امریکا هستند به عصای موسی اعتقادی ندارند

کسانی که وابسته امریکا هستند به عصای موسی اعتقادی ندارند
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه کسانی که در برابر امریکا کوتاه می آیند و وابسته امریکا هستند پای درس موسی ننشستند و به عصای موسی اعتقادی ندارند گفت: اگر به مکتب انبیا باور نداشته باشیم و بی اعتقاد باشیم دائما می گوییم بیچاره و بدبخت شدیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، حبیب الله شعبانی امروز در ششمین جشنواره جوان حضرت علی اکبر و تجلیل از پاسداران نمونه استان که پیش از ظهر امروز در سپاه انصار الحسین ع استان همدان برگزار شد  با اشاره به تربیت افراد در مکتب الهی اظهر داشت: خداوند به حضرت ابراهیم امر کرد که فرزندت را قربانی کن و اسماعیل نیز به پدرش گفت اَبَتِ افْعَلْ مَا تُؤْمَرُ ( پدر انجام بده انچه به ان مامور شده ای) و این منطق و اندیشه کسی است که در مکتب انبیای الهی تربیت و پرورش یافته است.
وی با اشاره به ماجرای حرکت امام حسین (ع)  و حضرت علی اکبر به  سمت کربلا و خواب دیدن امام حسین (ع) گفت: بعد از اینکه امام حسین خواب را برای علی اکبر تعریف کرد علی اکبر به جای اینکه بگوید برگردیم استقبال می کند و برایش حرکت در مسیر حق مهمتر از زنده ماندن ویا شهید شدن است.
نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: اگر کسی می خواهد که تربیت شود باید به انسان کامل وصل باشد و پای درس مکتب اهل بیت بنشیند. تربیت در کنار انسان کامل محقق می شود.
شعبانی افزود: اگر سپاه می خواهد در برابر امریکایی که ما را تحریم می کند، ما را در لیست تروریستی قرار می دهد بیاستد راهش این است که پای درس موسی بنشیند و به مکتب انبیا باور داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,
,
,
,


وی در ادامه بیان کرد: کسانی که در برابر امریکا کوتاه می آیند و وابسته امریکا هستند پای درس موسی ننشستند و به عصای موسی اعتقادی ندارند چرا که اگر اعتقاد و باور داشته باشند جای نگرانی نیست
امام جمعه همدان عنوان کرد: اگر به مکتب انبیا باور نداشته باشیم و بی اعتقاد باشیم دائما می گوییم بیچاره و بدبخت شدیم و اگرFATFتصویب نشود فلان می شود.

, ,
,
,


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه در نیمه شعبان برخی کارهای ما حرام شرعی است تصریح کرد: امام زمان جوانانی همچون علی اکبر می خواهد. جوانانی که فکر و منطق علی اکبر و اسماعیل داشته باشند و این افراد باید تربیت شوند.
وی در ادامه با بیان اینکه شهدا ما جوان هایی بودند که با این طرز فکر در کنار امام تربیت شدند افزود: ما انسان نماز شب خوان،  خوب و صاحب کرامات زیاد داریم اما همچون علی اکبر کم داریم.
امام جمعه همدان گفت: اگر می خواهیم به درد امام زمان و خدا بخوریم باید مثل علی اکبر فکر کنیم و این تفکر به درد سربازی حضرت ولی عصر عج می خورد.
انتهای پیام/

, ,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه