اخبار داغ

حمایت از سپاه خط قرمز وطن پرستی است

حمایت از سپاه خط قرمز وطن پرستی است
دانشجویان دانشگاه های پیام نور استان بوشهر در بیانیه ای ضمن محکومیت اقدام آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران در لیست سازمان های تروریستی، جنایات ضد بشری آمریکا را یادآور شده و حمایت از سپاه پاسداران را خط قرمز وطن پرستی عنوان کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ دانشجویان دانشگاه های پیام نور استان بوشهر در بیانیه ای ضمن محکومیت اقدام آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران در لیست سازمان های تروریستی، جنایات ضد بشری آمریکا را یادآور شده و حمایت از سپاه پاسداران را خط قرمز وطن پرستی عنوان کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

در بیانیه بسیج دانشجویی مرکز بوشهر با اشاره به اقدام متقابل شورای عالی امنیت ملی کشور، آمده است: اقدام متقابل شورای عالی امنیت ملی کشور در تروریست نامیدن نظامیان آمریکا قابل تقدیر است. جوانان انقلابی ایران اسلامی با تبیین اوضاع کنونی و با همراهی مردم شریف ایران اسلامی باز همانند گذشته مشتی آهنین بر دهان یاوه سرایان مستکبر خواهند زد. و بیش از پیش قدر فرزندان سبز پوش خود را خواهند دانست و به دنیا خواهد گفت تروریست واقعی کیست.

,

در بخش دیگری از این بیانیه عنوان شده است: این قبیل اقدامات آمریکایی ها، تلافی ضربه های سختی است که از دوران دفاع مقدس تا کنون از جان بر کفان این نهاد انقلابی خورده اند، ( حماسه نادر مهدوی و یاران) تا برسد به زمان کنونی و شکست برنامه هایشان در خاورمیانه.

,

در بیانیه مرکز بندر دیر نیز با اشاره به اقدام مشابه آمریکا در سال 2007 بیان شده است: آمریکا سال۲۰۰۷ میلادی سپاہ قدس را سازمان تروریستی معرفی کرد، اما نتیجه آن حماقت این شد که ترامپ می گوید نیروهای خود را را از سوریه خارج می کنیم و خود ترامپ مجبور است چراغ خاموش به عراق (پایگاہ عین الاسد نه بغداد) سفر کند.

,

در قسمت دیگری از بیانیه مرکز دیر اشاره شده است: رژیم شیطانی آمریکا با این اقدام ، خود را بیشتر در منجلاب انحطاط و تباهی قرار داد و از این پس، پایگاه‌های آمریکا در منطقه، روی آرامش را نخواهند دید. 🔹حمایت از سپاہ، خط قرمز وطن‌پرستی است. سپاہ پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی، جزو نیروهای مسلح کشور است و تروریستی خواندن سپاہ، توهین به قانون اساسی کشور و مردم ایران است.

,

در بیانیه مرکز خورموج با مرور جنایات آمریکا بیان شده است: استکبار جهانی بازهم مثل همیشه حق را باطل و باطل را حق جلو می دهد تا بتواند بر استکبار خود بیفزاید.  از نظر آمریکایی ها، پاسداری از انقلاب اسلامی، حفاظت از تمامیت ارضی کشور چه در زمان جنگ و چه بعد از آن در کنار دیگر نهاد های نظامی، فعالیت های جهادی با هدف سازندگی کشور و فقر زدایی، حمایت از مردم مظلوم منطقه، نابودی داعش و ایجاد ثبات و امنیت در منطقه توسط سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران فعالیت های تروریستی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه