اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد؛

کشف کالای قاچاق میلیاردی توسط پلیس زنجان/ افزایش مقابله با قاچاق کالا به منظور تحقق رونق تولید در استان زنجان

کشف کالای قاچاق میلیاردی توسط پلیس زنجان/ افزایش مقابله با قاچاق کالا به منظور تحقق رونق تولید در استان زنجان
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به تشدید مقابله با قاچاق کالا در استان زنجان به منظور تحقق رونق تولید گفت: در این راستا دو محموله به ارزش 3 میلیارد ریال در زنجان کشف و ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رحیم جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش نظارت و کنترل خودروهای در ایست بازرسیها اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی ماموران انتظامی شهرستان خدابنده حین کنترل خودروهای عبوری موفق شدند یک دستگاه سواری پراید را در محور "بیجار- قیدار" شناسایی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: ماموران پس از شناسایی، خودرو را متوقف و در بازرسی از آن بیش از 6 هزار انواع لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق را کشف کردند.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

,

وی در ادامه همچنین از کشف محموله میلیاردی سیگار قاچاق در زنجان خبرداد و افزود: 251 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق نیز به ارزش بیش از 2 میلیارد ریال توسط پلیس آگاهی این شهرستان کشف شد.

,

سردار جهانبخش عنوان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی موفق شدند یک دستگاه سواری سمند حامل کالای قاچاق را در حوزه قیدار- بیجار شناسایی کنند.

,

وی افزود: ماموران خودرو را متوقف و در بازرسی از آن بیش از 251 هزار و200 نخ انواع سیگار خارجی قاچاق را کشف کردند.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده بیش از 2 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت‌: متهم دستگیر شده تحویل مراجع قضائی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه