اخبار داغ

دستگیری باند سارقان حرفه ای در بندرعباس /۱۰۰ عدد سکه قدیمی کشف و ضبط گردید

دستگیری باند سارقان حرفه ای در بندرعباس /۱۰۰ عدد سکه قدیمی کشف و ضبط گردید
رییس پلیس آگاهی هرمزگان از دستگیری باند سارقین منزل و کشف 100 قطعه سکه طلای دوره پهلوی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ عبدالمجید کرمی، رییس پلیس آگاهی هرمزگان ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به دستگیری باند سارقان منزل در بندرعباس اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهر بندرعباس، پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی هرمزگان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز؛,

رییس پلیس آگاهی هرمزگان تصریح کرد:  دو نفر از این سارقان که قصد خروج از کشور را داشتندبا هوشیاری پلیس فرودگاه بندرعباس دستگیر و طبق هماهنگی با مسئولان قضایی برای رسیدگی بیشتر به پلیس آگاهی هرمزگان تحویل داده شدند.

,

, ,

کرمی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های اولیه منکر سرقت شده اما با تحقیق و بازجویی های فنی لب به اعتراف گشودند و به چندین فقره سرقت اعتراف کردند، گفت: از این سارقان ۱۰۰ قطعه سکه قدیمی و جدید و حدود ۷۰۰ گرم طلا و اشیای دیگر کشف شده است.

,

وی افزود: به دنبال دستگیری این دو سارق دو خانم دیگر نیز دستگیر شده که حدود ۲۰۰ گرم طلای مسروقه از آنان کشف و ضبط شد و این افراد نیز از سارقان سابقه‌دار و غیر بومی هستند.

,

, ,

رییس پلیس آگاهی هرمزگان با بیان اینکه ارزش ریالی اموال مسروقه بیش از 10 میلیارد است، عنوان کرد: سکه‌های مکشوفه  از افراد، مربوط به دوره پهلوی است همچنین مقادیر زیادی ارز خارجی از جمله دلار و یورو کشف و ضبط شده است.

,

کرمی خاطر نشان کرد: برای جلوگیری از سرقت‌ها از منازل در صورت قصد مسافرت حتما منزل خود را به افراد مورد اطمینان تحویل دهند و از خالی بودن منازل جداً خودداری شود و از درب‌های ضد سرقت در ورودی منازل استفاده کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه