اخبار داغ

تعطیلی ایستگاه گاز CNG در بنسنجان و ازدحام خودروها در ایستگاه های گاز شهر یاسوج

تعطیلی ایستگاه  گاز  CNG   در بنسنجان  و ازدحام خودروها  در ایستگاه های گاز شهر یاسوج
شهر یاسوج به عنوان مرکز استان، باید دارای امکانات فراون جهت پاسخگویی به نیاز شهروندان باشد، یکی از این امکانات ایستگاه های CNG بوده که می تواند نیازهای سوختی مربوط به خودروها در سطح شهر را تامین کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بویرخبر؛ شهر یاسوج به عنوان مرکز استان و با  جمعیت زیاد باید دارای امکانات فراون جهت پاسخگویی به نیاز شهروندان باشد، یکی از این امکانات ایستگاه های  CNG بوده، که می تواند نیازهای سوختی مربوط به خودروها در سطح شهر را تامین کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  بویرخبر,

 در حوزه  سوخت خودروها طی سالیان اخیر تحولات زیادی اتفاق افتاده است، در کشور ایران در کنار بنزین سوخت  CNG به عنوان سوختی پاک متناسب با طبیعت، در خوردروها در نظر گرفته شد، این سوخت با هزینه کم می تواند سبب تردد خودروها در مسافتی مناسب جوابگوی یک خودروی معمولی باشد.

,

 

,

 

,

با پیشرفت تغذیه خودروها به وسیله سیستم گازسانی و تعبیه آن سیستم در خودروها توسط کارخانجات، به تدریج ایستگاه های شهری گاز رسانی برای پاسخگویی به نیاز شهروندان ساخته شد.

,

 

,

 شهر یاسوج  به عنوان مرکز استان به دلیل افزایش جمعیت و همچنین اضافه شدن تعداد خودروها باید در کنار سوخت بنزین، سیستم گاز رسانی  CNG  فعال شود، که در این رابطه این ایشتگاه ها در این شهر ساخته شد.

,

 

,

در همین ارتباط در چند روز گذشته ایستگاه  CNG   واقع در بنسنجان یاسوج که می توان گفت مجهزترین جایگاه شهر بوده، با مشکل  مواجه شده و دچار تعطیلی شده است، این موضوع سبب ازدحام و شلوغی در بقیه ایستگاه های شهر و به وجود آمدن ترافیک خودروها شده است، که میطلبد مسوولان شرکت گاز نسبت به مرتفع کردن مشکل فوق هرچه سریعتر اقدام کنند.

,

 

,

مدیر عامل شرکت توزیع و پخش فراورده های نفتی در خصوص تعطیلی ایستگاه گاز  CNG  واقع در بنسنجان  در گفتگو با پایگاه خبری بویرخبر گفت: جایگاه  CNG واقع در بنسنجان در حال آماده سازی مراحل استانداردسازی بوده، و تعطیل بودن آنها به دلیل پایان فرصت جایگاه فوق برای استاندارد سازی در مهلت مقرر بوده است و جایگاه دار فوق در صدد بوده که مراحل نهایی استاندارد سازی را طی کند.

, بویرخبر,

 

,

 

,

وی بیان کرد: جایگاه دار فوق تا 1/28/98 فرصت دارد استانداردهای لازم از نهران را کسب کند تا جایگاه او راه اندازی و رفع نقص شود، و درصورت تایید استاندارد ها جایگاه به بهره برداری خواهد رسید و در غیر این صورت باید  جایگاه دار فوق پش از رفع نقص و دریافت استاندارد ها فعالیت او بلامانع خواهد بود.

,

 

,

 

,

لطف اله مسعودی اظهار کرد:  جایگاه های CNG  به صورت سالیانه استاندارد جدید برای آنها تعریف می شود، به عنون مثال در سال 96 جایگاه ها استاندارد بود اما با مرور زمان آیتم های آنها در استاندارد های جدید ممکن بوده تغییر کند، بنابراین به آنها گفته خواهد شد باید طبق استاندارد جدید فعالیت کنید و این مبه معنای غیر استاندارد بودن کل جایگاه ها نیست یلکه آنها باید متناسب با آیتم های جدید خود را با آنها وفق دهند

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه