اخبار داغ

استاندار اردبیل :

اردبیل آماده میزبانی از لیگ جهانی والیبال است

اردبیل آماده میزبانی از لیگ جهانی والیبال است
استاندار اردبیل از آمادگی کامل استان برای میزبانی هفته چهارم لیگ جهانی والیبال خبرداد و گفت: مردم استان همگام با مسئولان و دست اندرکاران برگزاری این مسابقات جهت خاطره سازی دوباره برای مردم ایران آماده می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سبلان‌ما،اکبر بهنام جو شب گذشته در نشست شورای عالی ورزش استان اردبیل  اظهار داشت : برگزاری مسابقات در سطح بین المللی و جهانی فرصت خوب و کم نظیری جهت شناساندن استان و پتانسیل های گردشگری آن برای سایر ملل است و در این راستا سیاست ما میزبانی از مسابقات جهانی است که پارسال مسابقات جهانی کشتی فرنگی باشگاه های جهان را میزبانی کردیم و امسال لیگ جهانی را میزبانی خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی حضور یک تیم والیبال از اردبیل٬ حداقل در لیگ یک را برای پیشرفت والیبال استان ضروری دانست.

,

استاندار اردبیل  از آمادگی کامل استان برای میزبانی هفته چهارم لیگ جهانی والیبال خبرداد و گفت: مردم استان همگام با مسئولان و دست اندرکاران برگزاری این مسابقات جهت خاطره سازی دوباره برای مردم ایران آماده می شوند.

,

در ادامه این جلسه داوری سرپرست فدراسیون والیبال با تشکر از مسئولان استانی گفت : حضور پر شور تماشاگران اردبیلی در مسابقات قبلی والیبال مسئولین فدراسیون جهانی را مجاب کرد تا اردبیل به عنوان یکی از میزبانان این مسابقات مورد موافقت قرار گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه