اخبار داغ

کید آمریکا علیه سپاه و انقلاب به جایی نخواهد رسید

کید آمریکا علیه سپاه و انقلاب به جایی نخواهد رسید
اقدام دولت اخیر آمریکا علیه سپاه، یادآور تعابیر منحصر به فرد حضرت امام (ره) و حضرت آقا درباره این شیطان بزرگ و دولت جهان خوار است و نشان از استیصال همه جانبه این کشور دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، چهار روز قبل بود که دولت ایالات متحده آمریکا در اقدامی مغایر با هنجار‌های بین‌المللی و در راستای خوش ‌خدمتی به رژیم صهیونیستی و شاید دوشیدن بیشتر آل سعود خائن، نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست گروه ‌های تروریستی قرار داد و این خبر را رسما اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,


این نخستین بار بود که دولت آمریکا، نیروی نظامی رسمی یک کشور دیگر را در فهرست سازمان ‌های تروریستی قرار می‌ داد و البته طبق قانون این کشور، کنگره از زمان اعلام این موضوع از سوی دولت، یک هفته فرصت دارد این تصمیم را تأیید یا رد کند؛ به بیان دیگر در دو یا سه روز آینده، نظر کنگره هم درباره این موضوع اعلام خواهد شد.

باید گفت فارغ از این که کنگره چه نظری را اعلام کند؛ این تأکید از سوی کارشناسان وجود دارد که اعلام این تصمیم در روز پاسدار و همچنین به فاصله یک روز پیش از برگزاری انتخابات رژیم صهیونیستی، نشانه خوش خدمتی دونالد ترامپ به نتانیاهو و همزمان، اوج کینه توزی و بُغض دولت حاکمه آمریکا نسبت به ایران اسلامی و البته سپاه پاسداران است.

در عین حال کارشناسان بر این باورند که این اقدام دولت آمریکا در پی ناکامی دولتمردان آمریکایی در تحقق سیاست ‌های منطقه‌ای این کشور به ویژه در حمایت از تروریست‌ های تکفیری مانند داعش و جبهه النصره در سوریه و عراق و ادامه تلاش واشنگتن برای تحقق معامله منحوس قرن، همچنین شکست در راهبرد مقابله با محور مقاومت از فلسطین گرفته تا یمن و در عین حال افزایش نفوذ منطقه‌ ای ایران صورت گرفته است.

به هر حال اگرچه این گربه رقصانی از سوی فردی مانند ترامپ، افتخاری برای سربازان سرافراز و جهادی است؛ اما در عین حال و بیش از پیش یادآور تعابیر منحصر به فرد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام راحل عظیم الشأن (ره) درباره آمریکا و خوی استکباری آن دولت است:
«آمریکای جهانخوار دشمن شماره اول بشر و بزرگ ترین دشمن اسلام و مسلمانان جهان مى ‏باشد ... آمریکا براى سیطره سیاسى و اقتصادى و فرهنگى و نظامى خویش بر جهان، از هیچ جنایتى خوددارى نمى ‏نماید.»

و اما تعبیر دیگر حضرت امام (ره) درباره آمریکا، اعلام همان نکته ماندگاری است که در قرآن حکیم درباره دشمنان آمده است و آن، این که «دشمن تا به پیروی درآوردن ما از خود و یا  نابودى کامل، از ما دست بر نخواهند داشت.» از این روست که حضرت روح الله (ره) در بیان دیگری از امت حزب الله می خواهند تا هرچه فریاد دارند بر سر آمریکا بکشند.

آن چه در ادامه می آید نیز بیان دیگری از امام راحل (ره) است که به ایستادگی و مقاومت همیشگی در برابر استکبار و به ویژه آمریکای جهان خوار تا نابودی کامل آن ها فرا می خوانَد: 
«ما به یارى خدا تا نابودى کامل دشمنان اسلام و ملت هاى مستضعف جهان در برابر آنان و به‏ خصوص در مقابل آمریکاى جهان‏ خوار ایستادگى خواهیم کرد.
آمریکاى جهان‏خوار باید بداند که ملت عزیز و خمینى تا نابودى کامل منافعش او را راحت نخواهند گذاشت و تا قطع هر دو دست آن، به مبارزه خدایى خود ادامه خواهند داد.
ما تا آخر عمر، علیه دولت آمریکا مبارزه مى‏ کنیم و تا آن‏ را به جایش ننشانیم و دستش را از منطقه کوتاه نکنیم و به تمام مبارزان راه آزادى کمک نکنیم تا آن‏ ها را شکست دهند و خود مردم ایران سرنوشت خویش را به دست گیرند، از پاى نمى ‏نشینیم.
دنیا باید آمریکا را از بین ببرد و الا تا این‏ ها هستند، این مصیبت‏ ها در دنیا هست.»

تعابیر دیگر درباره آمریکا را باید در کلام و بیان رهبر معظم انقلاب به عنوان جانشین شایسته حضرت روح الله (ره) جستجو کرد؛ آن جا که حضرت آقا به تکرار روش های شکست خورده از سوی آمریکا برای مقابله با جمهوری اسلامی اذعان دارند:
«این که آمریکا با همه‌ ادّعایش اعلام می کند می خواهد در مقابل جمهوری اسلامی بِایستید -که می ‌ایستد و هیچ غلطی هم نمی تواند بکند- نشان‌ دهنده‌ این است که روشی که آمریکا در این چهل سال در پیش گرفته، روش شکست ‌خورده است؛ مُنتها این بی‌عقل‌ها باز دارند همان روش را تکرار می کنند.»
مقام معظم رهبری در جای دیگری نیز غرب و آمریکا را مدّعی رهبری دنیا و در عین حال ناتوان از برانگیختن حس امیدواری در دل های بشریت می خوانند و می فرمایند:
«امروز نظامی که مُدّعیِ رهبری دنیاست - که در رأسش هم امریکاست - جز ظلم، خونریزی، خشونت های بی‌ نظیر، تضییع حقوق و تبعیض، چیز دیگری از خود نشان نمی‌ دهد و نمی ‌تواند اطمینانی در دل کسی به وجود آورد؛ بنابراین استدلالی ندارند.
اینان با تبلیغات، با خریدن اشخاص و با شیرین کردن دهان این و آن، سعی می ‌کنند در درون کالبد نظام اسلامی اختلال ایجاد کنند.»

به هر حال سخن در این موضوع بسیار است؛ ولی می توان پایان بخش و حُسن ختام این نوشتار را نیز به دو جمله از جملات سراسر امید حضرت امام (ره) و حضرت آقا (وفّقه الله) اختصاص داد که می فرمایند:
«ما یقین داریم اگر دقیقاً به وظیفه‏ مان که مبارزه با آمریکاى جنایتکار است، ادامه دهیم؛ فرزندانمان شهد پیروزى را خواهند چشید ... .
کید آمریکا علیه سپاه و انقلاب به جایی نمی رسد ... .»


انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه