اخبار داغ

نماینده مردم بافت، رابر و کرمان در گفتگو با دانا:

خطر سیل در کرمان برطرف شده است/ احتمال آبگرفتگی برخی مناطق در این استان/ همه مسیرهای بارندگی لایروبی شد

خطر سیل در کرمان برطرف شده است/ احتمال آبگرفتگی برخی مناطق در این استان/ همه مسیرهای بارندگی لایروبی شد
علی بختیاری در خصوص احتمال بروز سیل در کرمان گفت: درحال حاضر خطر بروز سیل در کرمان برطرف شده است هرچند در سال های گذشته کرمان و جنوب کرمان بارها دچار سیل شده و وقوع سیل در این منطقه برای اولین بار نیست.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طی روزهای گذشته هواشناسی برای استان های جنوب کشور بارش شدید باران را پیش بینی کرده است؛ در همین راستا برخی از گمانه زنی ها از بروز سیل در مناطقی از کرمان خبر می داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

همچنین بارندگی‌ها از عصر روز گذشته آغاز شده و نگرانی‌ها از بروز سیل در بخش های جنوبی کرمان افزایش یافته است.

,

در همین راستا علی بختیاری نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص آخرین وضعیت بروز سیل در استان کرمان اظهار داشت: در حال حاضر در شهرستان ارزوئیه و حوزه انتخابیه خود هستم تا در جلسات ستاد بحران این شهرستان شرکت کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در پیشگیری از وقوع سیل هم گفت: در 48 ساعت گذشته مسیرهایی که احتمال آبگرفتگی و ایجاد سیل را داشتند لایروبی شده و برخی از بخش های بستر آب بازسازی شده است.

,

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه روستاهای اطراف رودخانه ها و منازل مسکونی پر خطر تخلیه شده اند بیان کرد: سدی که در شهرستان بافت بوده بررسی شده و کارشناسان منابع طبیعی با حضور در این منطقه مستقر شده اند تا در صورت بروز سیل اقدام به موقع انجام بدهند.

,

بختیاری با تکذیب این مساله که شهر کرمان در برابر سیل ناامن است همچنین گفت: درحال حاضر خطر بروز سیل در کرمان برطرف شده است هرچند در سال های گذشته کرمان و جنوب کرمان بارها دچار سیل شده و وقوع سیل در این منطقه برای اولین بار نیست.

,

وی با بیان اینکه بیشترین تهدیدی که در حال حاضر کرمان را تهدید می کند خطر آب گرفتگی است تصریح کرد: این روزها بعد از بروز سیلاب در استان های گلستان، خوزستان و لرستان حساسیت در خصوص تشدید این سیلاب‌ها در استان کرمان نیز بالا رفته اما تا کنون خطر جدی کرمان را تهدید نکرده است.

,

سیده راضیه طاهریان

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه