اخبار داغ

معاون پارلمانی سپاه:

سپاه بیشتر از گذشته آمادگی جلوگیری از هرگونه شیطنت در منطقه را دارد

سپاه بیشتر از گذشته آمادگی جلوگیری از هرگونه شیطنت در منطقه را دارد
معاون پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دنیا شاهد است علیرغم همه فتنه انگیزی ها در منطقه غرب آسیا، نفوذ قدرت آمریکا در این منطقه با قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کاسته شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد صالح جوکار معاون پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران اظهار کرد: با تغییر سیاست خارجی آمریکا در دوره اخیر و تصمیماتی که گرفته شد آمریکا به آنچه در نظر داشت نرسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

جوکار با اشاره به اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بلندی های جولان افزود: امضای ترامپ برای به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بلندی های جولان، امضا بر روی آب بود چراکه با توجه به تحولات اخیر منطقه و شکست داعش و پیشروی جبهه مقاومت تا مرز فلسطین اشغالی، رژیم صهیونیستی دچار وحشت کرده است.
***حمایت از رژیم صهیونیستی؛ دلیل اول آمریکا برای تروریستی خواندن سپاه
وی ادامه داد: به دلیل این مسائل و تحولات منطقه غرب آسیا، آمریکا به نوعی سعی دارد با تروریستی خواندن سپاه پاسداران حمایت خود را از رژیم صهیونیستی داشته باشد.
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:جلب نظر کشورهای عربی سرسپرده و ادامه دوشیدن آن ها راهم  می توان از دیگر دلایل تروریستی خواند سپاه توسط آمریکا دانست.
***سپاه سیاست مدیریت شده آمریکا در منطقه غرب آسیا را با مشکل روبرو کرد
وی ابراز کرد: آمریکا در 40 سال گذشته به دنبال تغییر و تحولاتی در راستای راهبردهای خود بوده است تا در سطح منطقه غرب آسیا بتواندفتنه جدیدی را ایجاد کنند و در حقیقت یک فرآیند سیاست مدیریت شده ای را در عرصه کل منطقه غرب آسیا داشته باشند اما خوشبختانه هر آنچه به عنوان تاکتیک و راهبرد در این منطقه اجرا کرد با مشکل مواجه شد.
وی با بیان اینکه امروز دنیا شاهد است علیرغم همه فتنه انگیزی ها در منطقه غرب آسیا، نفوذ قدرت آمریکا در این منطقه با قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کاسته شده است تصریح کرد: همه اقدامات آمریکا برای مقابله با بیداری اسلامی و ایجاد بی ثباتی در سوریه و عراق در راستای مقابله با جمهوری اسلامی و در راس آن سپاه پاسداران بوده است.
معاون پارلمانی سپاه با بیان اینکه سپاه پاسداران خار چشم آمریکایی در دنیا به ویژه در سطح منطقه غرب آسیا است تصریح کرد: عصبانیت امریکا از این است که سپاه پاسداران هیچوقت اجازه نداده است راهبردهای امریکا در این منطقه عملیاتی شود.
*** تجویزِعمل پرهزینه آمریکا در منطقه با حضور سپاه نقش بر آب شد
جوکار اذعان کرد: طرح ایجاد گروه های تروریستی مثل داعش از ابتکار عمل و طرح ریزی تا پشتیبانی توسط امریکایی ها صورت گرفت تا تجویز عمل در سطح منطقه داشته باشد که این هزینه گزاف با حضور پاسداران انقلاب اسلامی نقش بر آب شد و اتفاقی که قرار بود به نفع آمریکا و هم پیمانانش بیافتد نتیجه عکس داد.
وی افزود: وقتی ترامپ اعلام می کند 7 تریلیون دلار برای پشبرد طرح هایشان در عراق و سوریه و اعتلاف یمن هزینه شده است یعنی امروز آمریکا با همه گزینه هایش در یک باتلاقی باقی گیر کرده است.
معاون پارلمانی سپاه با اشاره به رشد بی سابقه جبهه آزادی بخش مقاومت در منطقه در کنار شکست های آمریکا عنوان کرد:  این شکست ها وحشت جدی را در رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است و هر چند تروریستی خواندن سپاه توسط آمریکا خلاف قوانین بین مللی و سازمان ملل متحد است اما این تصمیم از سر حماقت و گستاخی گرفته شده است.
جوکار با ببان اینکه خداوند دشمنان نظام جمهوری اسلامی را از احمق ها آفریده است گفت:  این تصمیم های احمقانه گاهی منافعی را برای کشور ما ایجاد می کند و مشاهده شد این سپاهی که برخواسته از بطن مردم است با این اقدام امریکا یک پارچه مورد حمایت همه مردم قرار گرفت.
وی ادامه داد: حمایت همه جانبه مردم از سپاه پاسداران نشان از آن است که این نهاد مقدش از بدر پیروزی انقلاب اسلامی، در دفاع مقدس با آن ایثار و فداکاری، در مقاطع حساس و بحرانی مانند زلزله و سیل، مباحث عمرانی، مهندسی و علمی مجاهدانه برای خدمت در کنار مردم تا به امروز ایستاده است.

,
, ***حمایت از رژیم صهیونیستی؛ دلیل اول آمریکا برای تروریستی خواندن سپاه, ***حمایت از رژیم صهیونیستی؛ دلیل اول آمریکا برای تروریستی خواندن سپاه,
,
,
, ***سپاه سیاست مدیریت شده آمریکا در منطقه غرب آسیا را با مشکل روبرو کرد, ***سپاه سیاست مدیریت شده آمریکا در منطقه غرب آسیا را با مشکل روبرو کرد,
,
,
,
, *** تجویزِعمل پرهزینه آمریکا در منطقه با حضور سپاه نقش بر آب شد, *** تجویزِعمل پرهزینه آمریکا در منطقه با حضور سپاه نقش بر آب شد,
,
,
,
,
,

***آمریکا عاجز در فهم عمق منحصر به فرد سپاه در دنیا
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: آنچه مسلم است آمریکایی ها نمی فهمند که سپاه یک عمق منحصر فردی در داخل کشور، منطقه و دنیا دارد البته خوب می دانند اگر قصد ورود به منطقه خلیج فارس را داشته باشند حتما باید از سپاه کسب اجازه کنند پس تروریستی خواندن سپاه پاسداران هیاهویی بیشتر نیست  و تاثیری بر فعالیت های سپاه نخواهد داشت.
جوکار در پایان  با بیان اینکه سپاه با اقتدار بیشتر و فناوری بالاتر دفاعی و نظامی امروز در عرصه مقابله با تهدیدات در مقابل استکبار جهانی و آمریکا ایستادگی دارد گفت: سپاه بیشتر از گذشته امادگی دارد هرگونه شیطنتی را در سطح منطقه خفه کند و آمریکا بدانند تمام آرزوی های ترامپ با خودش دفع خواهد شد.
انتهای پیام/

, ***آمریکا عاجز در فهم عمق منحصر به فرد سپاه در دنیا, ***آمریکا عاجز در فهم عمق منحصر به فرد سپاه در دنیا,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه