اخبار داغ

بازگشت به کار چهار فرزند شهید با پیگیری یک رسانه در گچساران/تذکری که رئیس بیمارستان بی بی حکیمه دریافت کرد

بازگشت به کار چهار فرزند شهید با پیگیری یک رسانه در گچساران/تذکری که رئیس بیمارستان بی بی حکیمه دریافت کرد
یک منبع آگاه از بازگشت چهار نیروی اخراجی بیمارستان بی بی حکیمه گچساران به کار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،22فروردین ماه امسال بود که این پایگاه خبری تحلیلی با درج گزارشی با موضوع اخراج ۴ فرزند شهید از بیمارستان بی‌بی‌حکیمه گچساران!،را رسانه ای کرد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب, اخراج ۴ فرزند شهید از بیمارستان بی‌بی‌حکیمه گچساران!,

بعد از درج این گزارش و انتشار دردنامه این چهار فرزند شهید ،پیگیری هایی از سوی مسئولین بهداشت و درمان شهرستان برای بازگشت به کار این نیروهای اخراج شده صورت گرفت که خوشبختانه پس از گذشته چند روزکارگران اخراجی(چهارفرزند شهید) مجدد به محل کار خود برگشت خوردند.

,

گفتنی است از سوی برخی مسئولین امربه رئیس بیمارستان بی بی حکیمه گچساران به جهت سهل انگاری در این موضوع کتبا تذکراتی نیز داده شد.

,

باید توجه داشت هرچند اخراج نیروی کار دراین استان چندان هم موضوع تازه ای نیست اما روی دیگر سکه نیز جذب نیرو و استخدام‌های فله‌ای در کهگیلویه و بویراحمد و بویژه شهرستان گچساران است که همواره با گلایه‌ها و مطالبات ویژه شهروندان و بسیاری از خانواده‌ها نیزهمراه بوده که با این همه در سال‌های اخیر در تعدادی از مراکز ، ادارات  و نهادها بازهم شاهد جذب نیرو آن هم بدون برگزاری هر گونه آزمون و ضابطه ای بوده‌ایم .

,

هرچند برخی رسانه ها نیز با انتشار گزارش‌های متعددی در این خصوص سعی در احقاق حقوق از دست رفته بسیاری از خانواده‌ها و افراد مستحق و جلوگیری از ادامه روند ناعادلانه جذب نیروهای گزینشی در برخی ادارات و نهادهای این شهرستان را داشته اند اما به نظر می‌رسد این روند ناعادلانه در آینده هم ادامه داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه