اخبار داغ

استاندار آذربایجان غربی:

موضوع سینمای میاندوآب را پیگیری می کنیم

موضوع سینمای میاندوآب را پیگیری می کنیم
استاندار آذربایجان غربی گفت: موضوع سینمای میاندوآب را پیگیری می کنیم، پول آن حتما باید به حساب خزانه واریز شود و اینگونه نیست که پول در جای دیگر خرج شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، موضوع سینما چند سالی است که بعد از فروش محل سینمای میاندوآب، همواره به یکی از دغدغه های فرهنگی مردم در این شهرستان تبدیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

حدود یک دهه پیش بود که سینمای میاندوآب به مجتمع فرهنگی توسط مسئولان وقت شهرستانی تبدیل شد  تا اینکه یکی دو سال پیش شایعه فروش این مکان نیز به یک فرد برای تجاری سازی و احداث مجتمع چندمنظوره در شهر پیچید و البته این فروش سینما نیز بعدها رنگ حقیقت به خود گرفت.

,

تکذیب هزینه پول حاصل از فروش سینمای میاندوآب در دیگر شهرهای استان

, تکذیب هزینه پول حاصل از فروش سینمای میاندوآب در دیگر شهرهای استان,

در کنار این موضوع شایعه ای نیز در محافل مبنی بر هزینه پول فروش سینمای میاندوآب در شهرهای دیگر پیچید که البته علیرضا نوروزی مدیر امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در شهریور ماه سال ۹۶ با تکذیب هزینه پول حاصل از فروش سینمای میاندوآب در دیگر شهرهای استان، اظهار کرد: صرف هزینه پول سینمای میاندوآب در دیگر شهرها ویا استان ها درست نیست.

,

موضوع را پیگیری می کنیم

, موضوع را پیگیری می کنیم,

در سفر روز پنج شنبه محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی به میاندوآب نیز احد غفاری عضو شورای شهر میاندوآب، خبرنگار صدا و سیما در جمع خبرنگاران دوباره این موضوع را مطرح کرد و از شهریاری در مورد سینما پرسید که شهریاری در پاسخ به وی گفت: هر چیز دولتی که فروخته شود، پول آن حتما باید به حساب خزانه واریز شود و اینگونه نیست که پول در جای دیگر خرج شود.

,

استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: وقتی حوزه هنری یک پروژه دیگر در استان دارد، آن پول از خزانه برمی گردد.

,

وی افزود: موضوع را پیگیری می کنیم ولی پول به خزانه می رود و اینگونه نیست که دست خود سازمان باشد تا بتواند در جای دیگر هزینه کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه